Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VB - AGF (1-2)
(01-03-2026, 07:29 AM)VB-stralis Wrote: I hvert fald har GF sportsdirektøren evnet at spotte målfarlige spillere (pluralis)!

Netop AGF-sportsdirektørens evne til at spotte målfarlige spillere kostede ham vel jobbet for et år siden? Nordmandens skyden med spredehagl efter spillere som Badji, Haugen, Kurminowski, Grønning viser hvor svært det er at finde målfarlige spillere. Derfor undrede det mig også, at du havde så travlt med at sende den mest målfarlige VB'er i SL-regi ud af døren.

Att Viktor: Hvilken position ser du Mikkel Duelund på?
Reply
Det ved jeg ikke. Du ved det bedre end jeg, så lad være med at spørge.

At jeg sætter ham i spids, skyldes ene og alene, at Banke har skrevet, at han kan spille der.
Reply
Du véd det meste bedre end jeg, så tror egtl heller ikke jeg kan berige dig!
Iø aner jeg ikke, hvem det er, du påstår, jeg ville sende afsted. Hvis det er Onougha, tager du vist fejl.
Reply
Vildt nok at mene at vi ikke mangler en angriber. Så er der vist mildest talt langt til en fælles forståelse.

I min optik er det pænt indlysende at vi mangler en angriber der jævnligt laver mål. De 3 positioner (angreb, centerforsvar, vb) vi ikke forstærkede os på i vinterpausen kommer imo til at betyde noget nær sikker nedrykning. Tabellen lyver ikke. Hverken mht point eller målscore for og imod. 

Miraklernes tid er forhåbentlig ikke overstået, og der lever vel et lille håb i os alle. Men realistisk set ser det meget sort ud.
Reply
(01-03-2026, 01:18 PM)SteenBiilmann Wrote: Vildt nok at mene at vi ikke mangler en angriber. Så er der vist mildest talt langt til en fælles forståelse.

I min optik er det pænt indlysende at vi mangler en angriber der jævnligt laver mål. De 3 positioner (angreb, centerforsvar, vb) vi ikke forstærkede os på i vinterpausen kommer imo til at betyde noget nær sikker nedrykning. Tabellen lyver ikke. Hverken mht point eller målscore for og imod. 

Miraklernes tid er forhåbentlig ikke overstået, og der lever vel et lille håb i os alle. Men realistisk set ser det meget sort ud.

Ja det ser sort ud. Hvilke spillere vil du hente steen? Big Grin
Reply
Nå Velkov er blevet klar igen - de har nok lavet en skinne til ham. Han er en kriger. 
Endnu engang er Pitu blevet forbigået selvom han ikke ser sig selv som ude af truppen og får en høj løn.
Denne gang af Eman Subasic og Nicolas Gammelgaard. Håber virkeligt at se i hvert fald 1 af de 2 store talenter på banen i dag. 
Max Jensen er også med igen på bænken. Latsabidze stadigvæk på bænken på trods af en relativt skadet Velkov og AK som eneste umiddelbare 9'er er også henvist til bænken. Jeg er spændt på om Christian Gammelgaard eller Duelund spiller på toppen. Camara får igen spilletid.
Jeg synes ikke Camara har vist nok output til at synes jeg bør starte, vil faktisk hellere prøve med Amon eller Nicolas Gammelgaard på fløjen end Camara. God kamp til alle herinde!
VIVA VEJLE!
Reply
Hemmersam interview om lidt.

Spændt på om han stadig er naiv eller endelig realist.

Obs. latterligt intetsigende interview.
FORZA VB 4EVER - TØNDER RAUS - NØRGAARD RAUS
Reply
Isoleret set en godkendt 1. halvleg mod rækkens tophold. Defensiven har for en gangs skyld holdt nullet i første halvleg, så jeg er glædeligt overrasket. Midtbanen også godkendt - vi har holdt AGF fint fra at dominere overdrevet meget. Men selvfølgelig er vi oppe mod et stærkt hold, så vi har da været presset størstedelen af tiden. Offensiven fremstår desværre tandløs og uden kreativitet.
Reply
Det holdt så desværre kun 1 minut i 2. halvleg Steen, men du har bestemt ret! Synes selv det så fornuftigt ud i 1. halvleg, hvor vi for en gangs skyld ikke lukkede mål ind og spillede okay
Reply
Velkov!! Han spiller med (ikke som) en brækket arm. Klasse!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)