Threads: 14
Stadig sur efter i går. Jeg kan ikke bruge til noget at anden halvleg var god. Anden halvleg var god som en trodsreaktion mod en dårlig første halvleg. Vi skal ikke først blive gode for at kompensere for noget dårligt. Det rykker ikke noget.
Og så er jeg sur over der blev fløjtet af efter fem minutter. Dels var der et længere ophold allerede da tillægstiden blev annonceret og dels blev der efterfølgende brugt et minut på en FCF spiller som lå og ømmede sig nede i det ene hjørne. Vi blev snydt for minimum to minutter.
Threads: 13
Enig ang. de fem min. FC trak tiden utallige gange ved målspark, samt svanens død... 7-8 min. havde været mere rimeligt.
Ang. Gunde, så kom alle deres mål ovre fra hans side, men jeg ved ikke, om han havde skylden eller dem omkring ham ikke udfyldte deres opgave. Det er svært at se i situationen.
Threads: 1
Det er desværre længe siden Gundelund har været god. Det er bare fakta.
Apropos tidtrækning så læg mærke til hvor langsom Gundelund er om at afvikle indkast.
FORZA VB 4EVER - TØNDER RAUS - NØRGAARD RAUS
Threads: 12
10-02-2026, 10:09 PM
(This post was last modified: 12-02-2026, 12:49 AM by Tobias Jacobsen.)
Jeg er enig i mange af pointerne her. Jeg synes godt nok også Gundelund er blevet dårlig, forstår ikke hvorfor. Han virker ikke mentalt stærkt generelt og tror han har ladet sig gå på for længe af for meget modgang. Han ser næsten altid deprimeret ud og lyser af manglende selvtillid.
Jeg synes dog tværtimod at Vestergård igen spillede en rigtig god kamp i går som han ofte gør, synes ikke han kan klandres for ikke at have superliga niveau. Synes om nogen han viste fightervilje, energi og lederskab på banen i spillet i store dele af kampen.
Jeg er også virkeligt sur og skuffet over at vi tabte i går. Jeg havde virkeligt håbet, at vi endeligt ville få 3 point som virkeligt ville kunne give os et boost efter 3-0 nederlaget mod Aarhus Fremad. Det har nok givet et hak i tuden på spillerne selvom mange mener, at træningskampe er ligegyldige og ikke betyder noget - så tror jeg alligevel det har betydning for et holds selvtillid og holdånd.
Der skal godt nok andre boller på suppen hvis vi skal indhente Silkeborg og Randers.
Threads: 10
Enig mht Gunde - det virker som om han har fået et knæk, mentalt. Han har jo evnerne, men han virker som om han mest af alt bare vil være fri. Spiller alibi-fodbold 99% af tiden. Måske et symptom på hele holdets tilstand.
Threads: 3
Meget enig mht Gunde. Alle målene kom fra hans side - og det var ham der sendte en Fredemand afsted på en friløber.
I øvrigt var det noget værre sludder, at vores spillere er gode nok, og det er dem, vi staser på.
Uriaspost at være sportschef. Kan jo ikke tillade sig at udtale, at vores trup ikke er god nok, men at klubben ikke vil/kan investere.
Claus Nørgaard er tildels undskyldt - med ringe spillere er det svært at vinde i ligaen!
Men alligevel må han kunne sætte et bedre hold til kampene. Og sætte holdet bedre op til kampene!
Threads: 13
Igennem utallige år har vi i hvert vindue hentet mange spillere (mere eller mindre). Det blev det heller ikke bedre af. Vi ligger - årti efter årti - stadigvæk et sted mellem Superligaen og 1. division.
Denne gang har vi, til en afvekslings skyld, ikke hentet nogen, men satset mere på at få folk sammenspillet Det kan jeg godt se fornuften i. At skovle spillere ind i klubben, hjælper ikke noget