Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Træningskampe - vinteropstart 2026
Helt enig i, at det er underligt, at Vestergaard spillede i nr 5 - normalt Valdemars Lund nr - men denne dog også i startelleveren.
Desuden bider jeg mærke i, at Bisse endnu ikke er klar og at Amon ikke bruges

Startopstilling: Vekić - Gundelund Velkov Lund - Tabatadze Duelund Vestergård © Hjulsager Bach - GG Faghir

Udskiftninger: 46. Tabatadze ud Nielsen ind ... Hjulsager ud Enggård ind
60. Due ud Bismark ind ... GG ud AK ind ... Lund ud CS ind ...Gunde ud Flø ind ... Bach ud Camara ind ... Faghir ud Duin ind
70. Vestergård ud Ravn ind ... Velkov ud Max Jensen ind

Bænken (ikke benyttet): Haahr Knudsen Pløger (m) - Bisse Lykkebak Klaster Gitz Subašić NGG Nicolaisen

Tænker, startelleveren er tæt på at være A-holdet - om 5 dage lukker transfer-vinduet! - Om 14 dage er vi klar!
Reply
Konstaterer med tilfredshed, at Wahid denne gang var 60 min. på banen. Det er et fremskridt på så'en ca. 100%.

Forhåbentlig gør han min forudsigelse om at være fodboldinvalid til skamme.

Men hvordan han har spillet, ved vi ikke.
Reply
Kolde facts:

1-1 mod nr 9 i den bedste bulgarske række

Bulgarsk klubfodbold er nr 29 i Europa på UEFAs koefficientliste -DK nr 13.

Om 14 dage SKAL der hentes points i Superligaen

Ikke skyggen af forstrækninger her 5 dage før end vinduet lukker
Reply
Aldrig har nyhedsformidlingen vist været så sparsom som i denne vinter. Vi har fået ét kampreferat dernedefra.
I det mindste kunne en af trænerne sende lidt nyt dernedefra. Man undres.
Vi har sendt angriberen Chiakha og forsvareren Hujber afsted og til gengæld hentet en udviklingsspiller Omaa (18).
Undskyld mig - er dette et seriøst forsøg på at klare frisag? Eller bare den billigste måde at forberede nedrykningen på?

I morgen spiller vi kun træningskamp nr to - har end ikke fået spillet 'holdet' sammen men forsøger os frem.
Vi møder FC Ararat Armenia (armenske Premier League). Véd end ikke, hvor Armenien ligger, men det skal ikke lægges VB til last.

AI skriver: Fodboldniveauet i Armenien er generelt beskedent på internationalt plan, placeret i den lavere ende af europæisk fodbold.
Landsholdet kæmper ofte med konsistensen og opnåede en sidsteplads i deres VM-kvalifikationsgruppe med en sejr og fem nederlag.
Klubfodbolden og ligaen er primært fokuseret på udvikling, og landet er placeret i Kaukasus-regionen.

OM 4 DAGE LUKKER VINDUET - OM 13 SKAL VI VÆRE I STAND TIL AT SLÅ FREDE (medmindre foråret skal være én lang tabersæson)!
Reply
(27-01-2026, 08:44 AM)VB-stralis Wrote: Aldrig har nyhedsformidlingen vist været så sparsom som i denne vinter. Vi har fået ét kampreferat dernedefra.
Vi har sendt angriberen Chiakha og forsvareren Hujber afsted og til gengæld hentet en udviklingsspiller Omaa (18).
Undskyld mig - er dette et seriøst forsøg på at klare frisag? Eller bare den billigste måde at forberede nedrykningen på?

I morgen spiller vi kun træningskamp nr to - har end ikke fået spillet 'holdet' sammen men forsøger os frem.
Vi møder FC Ararat Armenia (armenske Premier League). Véd end ikke, hvor Armenien ligger, men det skal ikke lægges VB til last.

OM 4 DAGE LUKKER VINDUET - OM 13 SKAL VI VÆRE I STAND TIL AT SLÅ FREDE (medmindre foråret skal være én lang tabersæson)!

Når man er sidst i Superligaen, så er man ikke først i køen til kvalitet. Den kvalitet der sikrerede os seneste sæson, blev også lejet i sidste øjeblik. Det er bare utaknemmeligt at skulle hente kvalitet, når man har gjort så svært for sig selv, som VB har gjort.

Og så er det Amoo og ikke Omaa Big Grin
Reply
Jeg tror også, at vi spiller højt spil og satser på, at nogen blinker først - altså henter en på den sidste dag kl. 23.59.
Reply
Interessant at Faghir spillede 60 minutter. Gad vide hvordan han spillede?

Enig i at VB står langt nede på listen over vælgere, så mit gæt/forhåbning er da også at der kommer noget godt ind her i de sidste dage af vinduet, når de større klubber har taget for sig.
Reply
Vi må i skrivende stund være godt i gang med kampen mod FC Ararat (Armenien) og om en time mod FC Vratsa (Bulgarien).
Indtil videre er VB ubesejret i 2026. Lad dette scenarie meget gerne blive stående!
Reply
(27-01-2026, 09:25 AM)xhofa Wrote:
(27-01-2026, 08:44 AM)VB-stralis Wrote: Aldrig har nyhedsformidlingen vist været så sparsom som i denne vinter. Vi har fået ét kampreferat dernedefra.

Når man er sidst i Superligaen, så er man ikke først i køen til kvalitet. Den kvalitet der sikrerede os seneste sæson, blev også lejet i sidste øjeblik. Det er bare utaknemmeligt at skulle hente kvalitet, når man har gjort så svært for sig selv, som VB har gjort.

Og så er det Amoo og ikke Omaa Big Grin

Vi fortsætter Zolotko-stilen i transfervinduet  Smile
Reply
VB tabte 3-2 til Ararat
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)