Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Træningskampe - vinteropstart 2026
Som om vi ikke har mødt Viborg nok på det seneste, så tager vi da også en træningskamp mod dem. Det skriver Viborg selv. VB har mig bekendt ikke selv meldt andre ud endnu, men det kommer nok en af de kommende dage. Jeg ser disse kampe som mere vigtige denne gang pga den nye træner.
Reply
Jeg husker desværre ikke, hvor jeg har læst det, men der er igennem medier meldt ud, hvem Vejle møder i optakten herhjemme. Der stod endvidere, at Vejle i år tager på træningslejr på Cypern i stedet for Tyrkiet og at der også her vil være træningskampe, dog uden at nævne konkrete modstandere.
Reply
Viborg har som vi træningsstart mandag den 5. jan. '26. Otte dage efter møder de hjemme Randers.
Lørdag den 17. jan hedder det: Vejle Boldklub-Viborg FF kl. 13
(- de har derpå træningslejr 21.- 31. jan i Alicante, Spanien. mon ikke VB's program ser omtr. tilsvarende ud?)

VB træningsstart mandag den 5. jan. Lørdag den 17. jan møder vi hjemme Viborg FF. - Træningslejr på Cypern. - Så vidt, så godt.

NÆSTE TURNERINGSKAMP: MANDAG 9. FEB KL 19: VB vs. FCF (om 51 dage)
- vinder vi den, samtidig med at SIF taber til Viborg, og Randers taber i Brøndby, ser stillingen således ud:
9. RFC 19 points, 10. SIF 19 points, 11. VB 16 points, 12. FCF 14 points - (straks noget lysere, ikk!?)
Reply
10. januar klokken 14.00 (2 x 45): Vejle Boldklub - B.93
17. januar klokken 12.00 (2 x 60): Vejle Boldklub - Viborg FF

Desuden er der kampe i Cypern på træningslejren som ikke er fastsat endnu.
Reply
(03-01-2026, 01:06 PM)colazero Wrote: 10. januar klokken 14.00 (2 x 45): Vejle Boldklub - B.93
17. januar klokken 12.00 (2 x 60): Vejle Boldklub - Viborg FF

Desuden er der kampe i Cypern på træningslejren som ikke er fastsat endnu.

Fint med de modstandere b93 hvor vi forhåbentligt får lidt gejst med en sejr og kan prøve nogle ting af, Viborg et hold på vores størrelse så fint at møde nogle i øjenhøjde. Glæder mig til at se dem i cypern
Reply
Glad for vi ikke spiller træningskamp mod fx Jammerbugt, Vanløse, Brønshøj eller Næstved.
De hold tør jeg simpelthen ikke møde: Det har gennemgående været ren Jammer!

På mandag går det løs. Glæder mig til at se Claus Nørgaard og ikke mindst hans kommende aftryk på truppen.
Da vi havde ham i staben, kunne Prelec stadig spille flot fodbold - og vinde kampe. Siden gik det nedad bakke.
Nørgaard stod højt på min ønskeseddel! Tak Hemmersam. - Så skal vi 'bare' have højnet truppens niveau (forstærkninger)!
Kvalitet koster penge. Mange!
Reply
5. jan: VB træningsstart! Velkommen til Claus Nørgaard. Det bliver godt!

6. og 7. jan: testdage

lørdag 10. jan kl 14: Vejle Boldklub - B. 93
lørdag 17. jan kl 12: Vejle Boldklub - Viborg FF (2x 60 min)

søndag 18. jan - torsdag 29. jan: Træningslejr i Ayia Napa, Cypern (med arrangerede kampe)

NÆSTE TURNERINGSKAMP: MANDAG 9. FEB KL 19: VB vs. FCF (om 32 dage slår vi til!)
Reply
Flashscore.com har sat en VB kamp på den 26 januar hvor modstanderen bliver Botev Vratsa fra Bulgarien. Siden har også en kamp den 31 januar mod Næstved, men den tror jeg ikke passer. Eller rettere - det er jeg ret sikker på ikke gør. For både Næstved og Vanløse skriver på deres sider, at de skal møde hinanden. Så tyder på at nogen ved Flashscore har taget fejl. Den bulgarske klub skriver dog på deres hjemmeside at de har en kamp mod Vejle.
Reply
Lørdag 10. jan kl 14: Vejle Boldklub - B. 93

VB's første træning sneede væk. Spillerne var ude at løbe og derpå i omklædningsrummet, da banen ikke kunne ryddes:
Traktoren var midlertidigt defekt men er køreklar igen. Claus Nørgaard har to fokuspunkter for lørdagens affære:

- "Kampen skal bruges til at få en fysisk base. Vi er i gang med opbygning af vores fysik og skal igennem kampen uden skader
- Derudover har vi fokus på, hvordan vi forsvarer feltet
- Vi skal kunne spille forskellige systemer, og dem skal vi træne i træningskampene. Men man skal ikke lægge for meget i det
her i de første træningskampe - altså ikke forvente, at VB er gift med 4-3-3, hvis det er den, der spilles lørdag.
- Talkombinationer? Det er principperne, vi tager fat i. Om tre, fire ell fem mand i bagkæden er underordnet!"
... skriver VAF. AK og Enggaard er begge syge og sandsynligvis ude.

(lørdag 17. jan kl 12: Vejle Boldklub - Viborg FF (2x 60 min))
Reply
VB vandt 4-0 efter 3-0 ved pausen. Så lidt af kampen men kan ikke bidrage med så meget. Der var to forskellige hold i begge halvlege.

Målene scoret af Amin Chiakha til 1-0 og 2-0, Christian Gammelgaard til 3-0 og Lasse Nielsen til 4-0.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)