Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oddset Pokalen: IF Lyseng - VB (0-4)
(30-10-2025, 12:59 PM)VB84 Wrote: Sønderjyske forventer karantæne:

Quote:Det røde kort til Maxime Soulas betyder, at Sønderjyske må undvære ham til søndagens kamp mod Vejle.

- Jeg ved ikke, om der er noget, der hedder dobbeltstraf. Men udover at skulle undvære ham i de sidste 20 minutter, som betød, at vi fik sværere kår, betyder det også, at han ikke er der på søndag. Men det løser vi, fortalte Nørgaard.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/pokal...n-5050-dom

Det er gode nyheder! Lad os tage de 3 point og sejre. Jeg siger engaard med første kasse
Reply
(30-10-2025, 10:03 AM)Vindueknækkeren Wrote:
(30-10-2025, 09:23 AM)Kurt Wrote: En vigtig sejr hvor der rigtige var på banen. Vores næste modstander i sl Sønderjyske fik Soulas vist ud. Vil han ikke være i karantæne til kampen på søndag, nu da de tabte og således ikke kan udstå karantæne i kommende pokalkamp? Han er en ret vigtig spiller med 90 min i alle kampe.

Hej kurt. Superliga og pokalen er ikke den samme liga ergo han har ikke karantæne. Det vil være fint hvis du satte dig ind i reglerne.  Cool

Lige over ...
Reply
(30-10-2025, 04:57 PM)Kurt Wrote:
(30-10-2025, 09:23 AM)Kurt Wrote: En vigtig sejr hvor der rigtige var på banen. Vores næste modstander i sl Sønderjyske fik Soulas vist ud. Vil han ikke være i karantæne til kampen på søndag, nu da de tabte og således ikke kan udstå karantæne i kommende pokalkamp? Han er en ret vigtig spiller med 90 min i alle kampe.

Hej kurt. Superliga og pokalen er ikke den samme liga ergo han har ikke karantæne. Det vil være fint hvis du satte dig ind i reglerne.  Cool

Lige over ...

Gamle regler kurt.
Reply
(30-10-2025, 10:33 PM)Vindueknækkeren Wrote:

Lige over ...

Gamle regler kurt.

Kan du så ikke linke til de regler du mener er gældende?

De disciplinære bestemmelser siger:
Quote:Hvis spilleren efter tildeling af rødt kort (enten to gule kort i samme kamp eller direkte rødt)
har ikke-afsonede karantænedage på det tidspunkt, hvor holdet forlader eller vinder pokal-
turneringen, uanset om karantænen idømmes i forbindelse med seneste eller tidligere pokal-
kampe, afsones karantænen umiddelbart efter i den ordinære turnering på klubbens 1. hold.

Link: https://www.dbu.dk/media/50bnjvri/de-dis...melser.pdf
Reply
(31-10-2025, 01:26 AM)Mads Wrote:
(30-10-2025, 10:33 PM)Vindueknækkeren Wrote:

Lige over ...

Gamle regler kurt.

Kan du så ikke linke til de regler du mener er gældende?

De disciplinære bestemmelser siger:
Quote:Hvis spilleren efter tildeling af rødt kort (enten to gule kort i samme kamp eller direkte rødt)
har ikke-afsonede karantænedage på det tidspunkt, hvor holdet forlader eller vinder pokal-
turneringen, uanset om karantænen idømmes i forbindelse med seneste eller tidligere pokal-
kampe, afsones karantænen umiddelbart efter i den ordinære turnering på klubbens 1. hold.

Link: https://www.dbu.dk/media/50bnjvri/de-dis...melser.pdf
Forstår ikke helt hvad i snakker om? Han får jo rødt kort imod  os i superligaen, pls sæt jer lige ind i tingende
Reply
VB skal møde Viborg i kvartfinalen. Første kamp spilles i starten af december.
Reply
(31-10-2025, 09:43 AM)xhofa Wrote: VB skal møde Viborg i kvartfinalen. Første kamp spilles i starten af december.

på viborg stadion!
Reply

Nu skal du jo ikke lære en gammel solsort at fange regnorme... Mon ikke det er klart for alle og enhver, at der er forskel på turneringskampe og pokalkampe mht karantæne? "?" - det der tegn "?" er et SPØRGSMÅLSTEGN, kære Vindueknækker! Det samme tegn, som var på mit indlæg, som den skarpsindige læser - hvilket du så ikke er - ville have lagt mærke til. Det var således ikke en konstatering at der var tale om karantæne - det var et spørgsmål til forummets skarpe deltager. Det er derfor ikke i orden, at du irettesætter mig på den måde.
Reply
(31-10-2025, 01:38 PM)Kurt Wrote:

Nu skal du jo ikke lære en gammel solsort at fange regnorme... Mon ikke det er klart for alle og enhver, at der er forskel på turneringskampe og pokalkampe mht karantæne? "?" - det der tegn "?" er et SPØRGSMÅLSTEGN, kære Vindueknækker! Det samme tegn, som var på mit indlæg, som den skarpsindige læser - hvilket du så ikke er - ville have lagt mærke til. Det var således ikke en konstatering at der var tale om karantæne - det var et spørgsmål til forummets skarpe deltager. Det er derfor ikke i orden, at du irettesætter mig på den måde.

Bare lige sæt dig ind i reglerne fremover ing
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)