Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oddset Pokalen: IF Lyseng - VB (0-4)
Så er det i aften kl 18 der er pokalkamp mod Lyseng.

Vejle skulle ifølge Lars Arne Møller på Facebook stille op i en 4-3-3 igen efter Silkeborgkampen blev ‘ delstat i en 3-4-3 formation.

Jeg gætter frit fra leveren, da jeg ikke har set træning eller kender truppens forfatning.

Duelund - Chiakha - GG

Enggård - Vestergård - Pitu 

Tabatadze - Lund - Velkov - Hujber

Haahr

Det vil være fedt, hvis vi kunne få en komfortabel sejr leveret gennem både god indsats og godt spil så der kan høstes lidt selvtillid i truppen. Derfor tror jeg heller ikke på, at der ændres for meget på start 11. Men forhåbentlig kan der ske udskiftninger forholdsvis hurtigt i kampen med henblik på at spare spillere og give spilletid til alternativer.

I kampen mod Lyseng burde vi ikke blive udfordret defensivt på samme måde som i Superligaen og det giver mening med Tabatadze får en kamp mere på backen med hans offensive styrke fra positionen. Hujber har også lavet fornuftige indhop i vores skadesfravær af højre backs. Lund trænger til spilletid og kamptræning, synes han har set rusten ud og mangler timing, så derfor spiller han.

Enggård bør være en spiller, der skal spilles mere ind ud fra tidligere bedrifter og han bør kunne mere end han hidtil har vist. Pitu har også gjort det fint i tidligere pokal kampe og får igen chancen tror jeg.

Øvrige markspillere tror jeg bliver fra ideal opstillingen idet jeg tænker Hjulsager fortsat er skadet.

Men ud fra at det er ren gætteri så kunne lodtrækning om pladserne sikkert være lige så rigtig/forkerte  Smile

God kamp.
Reply
Det blev så ikke helt den start 11 men stadig en stærk udgave

7 ud af 11 pladser ramt plet, mens Edjedoji, Sønderskov, Christian Sørensen og Lauritsen tager pladserne fra Mike Vestergård, Tabatadze, Lund og Chiakha.
Reply
En vigtig sejr hvor de rigtige var på banen. Vores næste modstander i sl Sønderjyske fik Soulas vist ud. Vil han ikke være i karantæne til kampen på søndag, nu da de tabte og således ikke kan udstå karantæne i kommende pokalkamp? Han er en ret vigtig spiller med 90 min i alle kampe.
Reply
Jo, sådan plejer det at være.
SE nok også med mere intens kamp end os. Men ikke altid vi er i stand til at udnytte det.
Reply
(30-10-2025, 09:23 AM)Kurt Wrote: En vigtig sejr hvor der rigtige var på banen. Vores næste modstander i sl Sønderjyske fik Soulas vist ud. Vil han ikke være i karantæne til kampen på søndag, nu da de tabte og således ikke kan udstå karantæne i kommende pokalkamp? Han er en ret vigtig spiller med 90 min i alle kampe.

Hej kurt. Superliga og pokalen er ikke den samme liga ergo han har ikke karantæne. Det vil være fint hvis du satte dig ind i reglerne.  Cool
Reply
(30-10-2025, 10:03 AM)Vindueknækkeren Wrote:
(30-10-2025, 09:23 AM)Kurt Wrote: En vigtig sejr hvor der rigtige var på banen. Vores næste modstander i sl Sønderjyske fik Soulas vist ud. Vil han ikke være i karantæne til kampen på søndag, nu da de tabte og således ikke kan udstå karantæne i kommende pokalkamp? Han er en ret vigtig spiller med 90 min i alle kampe.

Hej kurt. Superliga og pokalen er ikke den samme liga ergo han har ikke karantæne. Det vil være fint hvis du satte dig ind i reglerne.  Cool

Det var da utrolig nedladende skrevet, især når der står følgende på DBUs hjemmeside;

Landspokalturneringen

Hvis en spiller er blevet udvist i en landspokalkamp, kan spilleren ikke deltage i en landspokalkamp, før det pågældende hold har spillet sin næste landspokalkamp(e).
Eventuelt ikke afviklet karantæne overføres automatisk til den ordinære turnering, når holdet slås ud eller vinder pokalturneringen.
Reply
(30-10-2025, 10:57 AM)xhofa Wrote:
(30-10-2025, 10:03 AM)Vindueknækkeren Wrote:

Det var da utrolig nedladende skrevet, især når der står følgende på DBUs hjemmeside;

Landspokalturneringen

Hvis en spiller er blevet udvist i en landspokalkamp, kan spilleren ikke deltage i en landspokalkamp, før det pågældende hold har spillet sin næste landspokalkamp(e).
Eventuelt ikke afviklet karantæne overføres automatisk til den ordinære turnering, når holdet slås ud eller vinder pokalturneringen.

Gammel regel
Reply
Muligvis, men så kan du jo skrive "Reglerne er blevet lavet om indenfor de seneste år, så det er ikke længere tilfældet."

Det andet får ingen noget ud af.
Reply
(30-10-2025, 11:09 AM)xhofa Wrote: Muligvis, men så kan du jo skrive "Reglerne er blevet lavet om indenfor de seneste år, så det er ikke længere tilfældet."

Det andet får ingen noget ud af.

Hvad var der galt i det jeg skrev!?
Reply
Sønderjyske forventer karantæne:

Quote:Det røde kort til Maxime Soulas betyder, at Sønderjyske må undvære ham til søndagens kamp mod Vejle.

- Jeg ved ikke, om der er noget, der hedder dobbeltstraf. Men udover at skulle undvære ham i de sidste 20 minutter, som betød, at vi fik sværere kår, betyder det også, at han ikke er der på søndag. Men det løser vi, fortalte Nørgaard.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/pokal...n-5050-dom
Klubånd i solskin – troskab i regn
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)