Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tidligere spillere
(18-08-2026, 03:02 PM)colazero Wrote: Nogen har luftet tanken om at Agon Mucolli kunne være interessant at få tilbage til VB, men det løb er kørt for denne gang. For på X skriver en profil, at Agon har skrevet kontrakt med Llapi i Kosovo. Agon er jo albaner så det er næsten i hjemlandet (tingene er jo lidt kompliceret dernede). Lidt overraskende for mig han vælger sådan et sted. Han var lige blevet far og ses ofte i Vejle med barnevogn, så troede egentlig han helst ville blive i Danmark. Men held og lykke dernede. Brormand Arbnor er desværre stadig ude med en skade og har været det i langt over et år nu i IFK Gøteborg. Synes ikke det er gode tegn for hans fremtidige karriere.

Agon ville gerne have spillet i Danmark og allerhelst i Vejle Boldklub, men her var man ikke interesseret, så jeg tror han har taget det, der var en mulighed for.
Reply
(18-08-2026, 07:48 PM)pegro Wrote:
(18-08-2026, 03:02 PM)colazero Wrote: Nogen har luftet tanken om at Agon Mucolli kunne være interessant at få tilbage til VB, men det løb er kørt for denne gang. For på X skriver en profil, at Agon har skrevet kontrakt med Llapi i Kosovo. Agon er jo albaner så det er næsten i hjemlandet (tingene er jo lidt kompliceret dernede). Lidt overraskende for mig han vælger sådan et sted. Han var lige blevet far og ses ofte i Vejle med barnevogn, så troede egentlig han helst ville blive i Danmark. Men held og lykke dernede. Brormand Arbnor er desværre stadig ude med en skade og har været det i langt over et år nu i IFK Gøteborg. Synes ikke det er gode tegn for hans fremtidige karriere.

Agon ville gerne have spillet i Danmark og allerhelst i Vejle Boldklub, men her var man ikke interesseret, så jeg tror han har taget det, der var en mulighed for.

Ok, der er nok brændt nogen broer i VB fra tidligere. Personligt er det heller ikke en spiller jeg tørster efter skulle komme tilbage. Jeg synes han havde en god periode sidste sæson i Fredericia (så dem ikke forrige sæson i 1. division), men han var bedst når Fredericia var bagud og bare skulle jagte noget uden den store taktiske plan. "Gå ind og gør - et eller andet". Jeg tror det er der han er bedst og jeg tænker ikke VB vil give ham nogen fri rolle alligevel.
Reply
Apropos Arbnor - lidt nyt om ham https://bold.dk/fodbold/klubber/ifk-gteb...i-traening
Reply
Der stod på bold eller campo at German er på vej til en russisk klub. Noget i Moskva.
Reply
Lasse Fløs Westerlo har haft en svær start på sæsonen med 1 point i 4 kampe. I dag fik de, og Flø selv, oprejsning med en 4-0 sejr på udebane over Mechelen. Flø spillede hele kampen og står noteret for en assist.
Reply
Stefan Velkov er ikke den eneste tidligere VB'er med et tidligt rødt kort i dag. I Rusland blev German Onugkha sendt i bad allerede efter 8 minutter i hans kamp for Rudina Moskva. Det er hans anden kamp for sin nye klub.
Reply
(Yesterday, 04:21 PM)colazero Wrote: Stefan Velkov er ikke den eneste tidligere VB'er med et tidligt rødt kort i dag. I Rusland blev German Onugkha sendt i bad allerede efter 8 minutter i hans kamp for Rudina Moskva. Det er hans anden kamp for sin nye klub.

og Anders Sønderskov for Esbjerg i går Sad
Reply
(Yesterday, 08:56 PM)pegro Wrote:
(Yesterday, 04:21 PM)colazero Wrote: Stefan Velkov er ikke den eneste tidligere VB'er med et tidligt rødt kort i dag. I Rusland blev German Onugkha sendt i bad allerede efter 8 minutter i hans kamp for Rudina Moskva. Det er hans anden kamp for sin nye klub.

Ja præcis og Sønderskov har virkeligt ikke spillet godt for EFB på det sidste. "Vi taler om EFB" nævnte senest, at han må en tur på bænken, hvilket han så også kom alligevel, må man sige.
Reply
(Yesterday, 10:13 PM)Tobias Jacobsen Wrote:
(Yesterday, 08:56 PM)pegro Wrote:

Ja præcis og Sønderskov har virkeligt ikke spillet godt for EFB på det sidste. "Vi taler om EFB" nævnte senest, at han må en tur på bænken, hvilket han så også kom alligevel, må man sige.

Det var godt nok dejligt at vi gav ham sparket ud af klubben. Vi står meget bedre nu!
Reply
Vinduesgnækker, det var ikke pænt sagt. Vis respekt for vores tidligere spillere!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)