Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VB - Vendsyssel (4-1)
Fin kamp igår. Vensyssel var dårlige men vi var sku også goe. De nye var goe og målmanden skal være ny første.

Er der ik en voksen der kan stoppe ham maklovin.
Reply
Tror kun på Os , Frede og Hvidovre

(Yesterday, 07:52 AM)McLovin Wrote:
(Yesterday, 06:29 AM)VB-stralis Wrote: Gider slet ikke dén diskussion, "hva' sagde jeg." Der er nu hentet den ene gode spiller efter den anden!
Siden sæsonstart har vi hentet Larsen, Kristensen, Markussen, Lund, Karlsson, From, Vatnahamar, Jensen - 8 spillere!
Som ingen (ikk' engang du!) kunne forudsige. 7 af dem på banen i aftes. Det er jo et ganske andet hold.
Dén angriber, hvorom det dengang forlød ("Jamen vi har jo Faghir, bare vent") spillede i aftes pladsen fra tilskuerpladserne.
Der er kommet gode forstærkninger, heldigvis, og tak for det!

Du hånede mig i flere omgange for at sige noget i retningen af at “klubben har sikre hænder på rettet” i netop den kontekst at transfervinduet var åbent indtil september. Og det ved du godt. For det hånede du mig OGSÅ for.

Hvis du ikke vil sige det. Så gør jeg. Hvad sagde jeg?

Men i bund og grund er jeg da bare glad for, at dit sind ikke er så dystert mere. Der må være langt ned fra det træ, du gravlede så højt op i, i sommer. Der oppefra ligner det åbenbart at de folk på jorden er nogle naive tosser.

Velkommen til realismen.
Nu mener jeg ikke det var Stralis der responderede på din bemærkning om ledelsens sikre hænder på rattet ( i øvrigt efterfulgt af endnu en nedladende karitistik af de fans, der ikke var enige med dig )

Det var mig -så det skal Stralis da ikke have skylden /æren for  Big Grin

Og mit svar ( der ikke var hånende e.l-jeg skriver altid i udgangspunktet pænt og ordentligt til folk -prøv det McLovin ,det gør faktisk ikke ondt ) var at det var disse “ sikre hænder “, der i vinters kørte os direkte ned i 1.division

Jeg og Stralis og andre med os  har bygget vores skepsis  på de proven facts, at vi har haft 2 fejlslagne transfervinduer , har oplevet flere “ komiske Ali-interviews “ med Hemmarsam sidste sæson og at ord sjældent havde hold i virkeligheden.

Hvis man som du er evig optimist og mener “ at hvad klubben gør er altid det rigtige” ( frit efter H.C.Andersen) så vil du uvægerligt ind imellem ramme plet -klubben laver da også rigtig fine ting .
.
Men det har ikke bygget på fakta men tro og håb om“ de sikre hænder “

Det er 200% din ret at have den tilgang ligesom det er andres ret at have en anden uden at de af den grund skal kaldes diverse smædeord

Så nej  vi kommer ikke til at afspille Triumfmarchen fra Aida for dig (du kan evt afspille den for dig selv  Smile  ) eller overdænge dit hjem med blomsterbuketter ( ved heller ikke hvor du bor Smile ) men kan konstatere at din optimisme holdt stik denne gang-for ja det gjorde den stort set

Ligesom vi heller ikke forventer tilsvarende hyldest de af os, der efter det sidste års forløb , desværre ser ud til at få ret i at Faghir ikke kommer til at spille nogen synderlig rolle, hvis nogen overhovedet.

I stedet vil vi koncentrere os om-sammen med dig forhåbentlig - at juble over, at vi ser ud til at have fået en fin og bred trup- og stor ros til MH og ledelsen for det

Jeg vil dog godt se de snarlige kampe mod Fredericia Hvidovre an -det bliver min opfattelse yderst definerende for hvor vi står
Reply
Der er færdig-debatteret blev der sagt.

Men tak for de pæne ord. De varmer.
Reply
Som jeg plejer at skrive, når jeg er bekymret over, at det går dårligt, så håber jeg inderligt, at jeg ikke får ret i min pessimisme. Jeg er derfor overbevist om, at både Stralis og VB-Københavner er glade for, at det lige nu går bedre end frygtet.

Klubben er vigtigere end vores forfængelighed.

Også vigtigere end McLovins forfængelighed. Hvis han bare har været "lalleglad" og skudt sit gevær af ind i tågen, og troet på, at alt ville blive godt, så er det jo let nok. Chancen for at få ret er 50%. Men hvis han har lagt nogle argumenter frem, så er det noget andet. Dem kan jeg ikke huske nogen af (det kan være min fejl). Bare at være positiv af princip, kan enhver jo være.

Hvis vi alle bare var positive (pegro er også på den fløj), så var der ikke meget debat tilbage i det her forum. Så ville det blive til debattens Blok E. Blok E er fantastisk, når kampen foregår, men debatten herinde skal ikke være et nyt BlokE.

Men der er en ting, som har overrasket ikke kun mig, men også en (i hvert fald delvis) ekspert, som f.eks. VAF's Jesper Banke (han skriver jo om klubben), og det er, at ni'eren ikke er så vigtig. Det er nyt for mig. Jeg har altid ment, at det var vigtigt at have en stor mand i feltet, der kunne modtage bolden, sende den videre, eller (helst) klaske den ind. Men nu siger Hemmersam, at det er mange, der skal score! Det er jo noget, som vi hidtil har set som et svaghedstegn. Nu bliver det set som en styrke. Det korte af det lange er, at vi måske har overvurderet 9'erens betydning.

I hvert fald indtil på fredag, hvor det igen går løs...
Reply
Lalleglad optimist. Den var ny. Ved godt du ikke mener det ondt.
Men selvfølgelig må jeg gå min sejrsrunde, når nogle har meldt mig så hårdt ned. Og nu hvor tingene sker, så er der nye undskyldninger om at vilkårene er skiftet og at der var skud i blinde. Aaaarh. Come on.

Det er klart. Det er jo bare skud i blinde. Det kan jo ikke bare være fordi det faktisk passer, det som jeg har set og hørt?

Men bare fordi man tror på hvad man ser og hører, er man så naiv jubeloptimist?

Og i øvrigt, til alle haters. Jeg tror stadig på Faghir, hvis og KUN hvis, han kan få fysikken i orden.
Reply
Indrømmet, Vi har fået en langt bedre sæsonstart end jeg havde troet vi ville der vil jeg også lægge mig fladt ned. Det virker samtidig til at Hemmersam har lavet nogle langt bedre handler end han har gjort de sidste to vinduer. Ultimativt er målet dog at rykke op og blive en fast del af superligaen, her er der stadigvæk langt igen og enlig svale gør som sagt ingen sommer.

Jeg bebrejdede dig heller ikke for at have et positivt udgangspunkt inden sæsonstart, jeg synes dog som flere andre siger at du ikke havde nogle argumenter til at underbygge dine påstande og samtidig blev du frustreret når andre, som jeg, havde holdninger til klubbens ageren.

Jeg er på forummet for at få indsigt i klubben og en god saglig debat blandt ligesindede, hvis man har direkte veje ind i klubben, må man hjertens gerne bruge dem, men så må man trods alt stadigvæk skrive at det er det man baserer det på. Jeg savner derudover nogle flere beretninger fra træninger osv. ift. Faghir er hans problem jo netop hans fysik, så når du skriver at hans succes handler om det forbehold, så er det jo den mest indlysende sandhed.
Reply
Lige på kornet, Togo. Som jeg erindrer Skottens argumenter, lød de: "Tro på det!" - Hjertens gerne, men skepsissen har lov
at råde efter et dårligt sommervindue 25 og et tillukket vintervindue 26. Resultatet kender vi (2 sejre i løbet af et halvt år).
Da alt for vort vedkommende VAR afgjort!

Fint at være positiv og tro på det - vi har trosfrihed i dette land. Hørte bare aldrig ét i mine øren troværdigt argument.
Noget i retning af: "jeg tror på det, gør I ikke det - er I haters. I ønsker kun klubben det værste. Elsker at være negative!"
Det er jo stik modsat: Historikken under Hemmersam viser (beviser!), at de to seneste transfers stod til 'dumpet'!

Heldigvis ser det ud til, at dette vindue er klart bedre planlagt/udført. Hurra for det! - Men som allerede skrevet:
Vejen til succes'en - oprykning og biden sig fast - er fortsat lang. Vi er startet godt - lad det endelig vare ved!
At man er skeptisk, efter at have fulgt VB i årevis, er vist mere end naturligt. - Forza Rossi!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: Duffy_DK, xhofa, 2 Guest(s)