Yesterday, 09:26 AM
Ja, men han var jo allerede god I Superligaen. Men jeg vil ikke kritisere AGF for, at de lod ham gå for let, i stedet for f.eks. at leje ham ud. I stedet siger jeg tak!
|
VB - Vendsyssel (4-1)
|
|
Yesterday, 09:26 AM
Ja, men han var jo allerede god I Superligaen. Men jeg vil ikke kritisere AGF for, at de lod ham gå for let, i stedet for f.eks. at leje ham ud. I stedet siger jeg tak!
Yesterday, 09:56 AM
(This post was last modified: Yesterday, 10:02 AM by VB-stralis.)
att Lars: De kunne jo også have ladet ham blive som indskifter, som vi fx gør med Hjulsager (ej bisætningen var kun for sjov).
att Skotten: På ingen måde dumt at kravle op i et træ for at se det hele lidt fra oven. Prøv det selv! Nogle lejer en helikopter af dén grund. Desuden 'gravlede' jeg ikke ned i noget træ. Sig mig: Arbejder du i en skov? Pindehugger? Forhåbentlig er din hukommelse så god, at du husker sommerens mislykkede transfer? Eller vinterens laissez-faire? Der var nada i Hemmersams historik i VB, der tydede på, at noget i dette vindue ville ændres radikalt. - Er du spåmand? Ingen af os andre kunne i hvert fald forudse det. Tilsyneladende er det nogle superindkøb, han har gjort - og tak for det. De fleste andre og jeg glædes voldsomt over det, tropper op/bakker op - og jubler! - Hå do wot i Hobrow? VB ses deroppe!
Yesterday, 10:03 AM
Det er bare pudsigt at jeg kunne se det ske. Når det nu er fuldstændigt uforudsigeligt.
Yesterday, 10:13 AM
(Yesterday, 10:13 AM)VB-stralis Wrote:(Yesterday, 10:03 AM)McLovin Wrote: Det er bare pudsigt at jeg kunne se det ske. Når det nu er fuldstændigt uforudsigeligt. Er hverken specielt dygtig og eller spåmand. Jeg synes det var ret tydeligt. Jeg er bare en lalleglad naiv jubeloptimist. Det er vidst noget i den retning.
Yesterday, 10:27 AM
(This post was last modified: Yesterday, 10:28 AM by VB-stralis.)
(quote) - "Jeg er bare en lalleglad naiv jubeloptimist. Det er vidst noget i den retning."
Du har ret. Men det staves 'vist'. Burde du have vidst! (Yesterday, 10:27 AM)VB-stralis Wrote: (quote) - "Jeg er bare en lalleglad naiv jubeloptimist. Det er vidst noget i den retning." Man ved bare at du har det godt, når du begynder at rette stavefejl. Tror også godt du kan finde nogle manglede kommaer, hvis du vil have en rigtig god lørdag.
Yesterday, 10:44 AM
Så lærte du også lidt i dag. - Stopper hér. Du kan VIST ikke rumme mere
...(næste skridt tager vi i i Hobrow!)
11 hours ago
Er der er voksen til stede..?
Kan I ikke tage Jeres personlige "tissemandsmålinger" et andet sted...? Nyd dog kampen i går og resultaterne i stedet for det personlige fnidder
10 hours ago
(11 hours ago)vbfyn Wrote: Er der er voksen til stede..? Vi skulle afstemme vores indtryk af det første års tid med ny sportslig ledelse og sæsonstarten. Det er det, et debatforum er til. Og det er jo tydeligvis et færdigdiskuteret emne nu. Det står mere eller mindre sort på hvidt. Du er lidt for sent til festen. ![]() Lav en kop kaffe og nyd lørdagen. Vi har vundet mange kampe allerede og spillet er i fremgang. Alt er godt. |
|
« Next Oldest | Next Newest »
|