Threads: 13
04-09-2026, 09:34 PM
(This post was last modified: 04-09-2026, 09:36 PM by Tobias Jacobsen.)
(04-09-2026, 08:59 PM)Victor Wrote: Fantastisk 1. halvleg, med et hav af målchancer. Vi var hele tiden en smule foran i tanker og handling mod et ikke ringe Vendsyssel-hold. De fik bare ikke et ben til jorden i dagens kamp.
2. halvleg en smule mere på det jævne, men igen med utallige målchancer. Vendsyssels mål kosmetik.
Tobias Bach...Hvad skal man sige?
Kasper: Igen god i målet. Tager han pladsen fra Nicolai?
Gunnar: En no bullshit-spiller, der spillede sikkert nede bagved. Havde kun en fejlaflevering. Sikker debut!
P: Pissegod, den korte tid han var på banen. Viste hurtigt, at han er de 5,6 mio. værd: Havde en suveræn lusket stikning til Bismark, som denne skammeligt misbrugte. Absolut klassespiller!
Lucas Lund: Kom ikke til så meget, men løb og løb efter alt.
Karlsson: Virker næsten allerede indspillet.
Det tog kun tyve min, at knække nordjyderne, så var den kamp forbi. Så let går det nok ikke fremover, men spillerne gjorde det godt i dag!
Hvor er jeg bare træt af, at vi har den klausul i P's kontrakt. Han virker rigtigt god, så det er virkeligt øv, at Brøndby "bare" kan købe ham tilbage, hvis betingelserne er opfyldt og han selv er med på det. Han elsker jo Brøndby af hele sit hjerte, så det er svært at se, hvorfor han ikke ville skulle skifte tilbage, hvis han fik muligheden.
Jeg glæder mig til den dag vi kommer af med Wahid Faghir. Har mistet troen på ham for flere år siden, da jeg fulgte ham og hans præstationer på Stuttgarts 2. hold. Det er ikke holdbart at have ham ansat, når han ikke har fysik til at spille professionel fodbold.
Threads: 1
Duelund er kongen på det her hold. Suveræn indsats idag. Emmer af spilleglæde igen idag.
P en fornøjelse at se på, han bliver SÅ god.
FORZA VB 4EVER - Tønder RAUS - Nørgaard RAUS
Threads: 3
04-09-2026, 10:21 PM
(This post was last modified: Yesterday, 06:13 AM by VB-stralis.)
Duelund er bare god. Og han har viljen. Arbejder fra første til sidste fløjt.
Alle gjorde det jo fantastisk i 1. halvleg. Glad for, at vi kom på fire-fire-fire-fire nul ....
Frygtede, hvis 'kun' 3-0, at Syssel i 2. halvleg kunne reducere, og at der derpå kunne gå gummiben i det. Hvis pludselig 3-1 var risikoen der.
Reduceringen kom som frygtet til at betyde lidt mere tro på egne evner for Syssel, men vores var bare for gode. Blev aldrig farligt.
Underligt med Larsen. Nu helt væk. Kristensen gjorde det (igen!) suverænt!
Det interessante var især de nye. Vi fik da set nogle stykker. Karlsson allerede godt integreret. God spiller!
Vatnhamar glimrende substitut for Velkov. Flot debut. Tæt på fejlfrit. Enkelte små fejl.
Bagkæden hang sammen (dog langtfra ved reduceringen, uha). Fin kamp af Nielsen, god kamp af CS.
Midtkæden gjorde det godt. Nok en af de mere anonyme kampe af Hetemi. Bach, MOM, denne gang god for TO mål!!
Duelund super. Mathias Jensen (aka 'P') god - på sin kun 2. dag i klubben.
From kom ikke Frem ... til meget. Men myreflittig. De to sote perler gjorde et fint indhop: Camara teknisk og stærk.
Bismarck teknisk, flittig, lynhurtig. Desværre stadig lidt for uskarp.
Faghir - man undres. Tror efterhånden ikke mere på, at dén knægt nogensinde kommer i gang igen!
Mon ikke oprykningen handler om 3 hold: VB, HIF og FCF. Gætter på, at vores brede trup vil gøre forskellen!
Der er lang vej endnu men - det ser altså godt ud! - for at sige det mildt. Til lykke til klub & fans! Forza Rossi!
Threads: 0
04-09-2026, 10:38 PM
(This post was last modified: 04-09-2026, 10:40 PM by McLovin.)
Ikke noget med “Ok McLovin, du havde ret. Ps jeg elsker dig, McLovin”?
Skal vi bare lade som om, at du ikke var førende blandt dem der hånede mig, for at være for optimistisk og endda naiv?
Stopper tællingen efter i dag. Men for en god ordens skyld; de sidste 11 gældende kampe. 9 sejre. 0 nederlag.
Threads: 3
Yesterday, 06:29 AM
(This post was last modified: Yesterday, 06:37 AM by VB-stralis.)
Gider slet ikke dén diskussion, "hva' sagde jeg." Der er nu hentet den ene gode spiller efter den anden!
Siden sæsonstart har vi hentet Larsen, Kristensen, Markussen, Lund, Karlsson, From, Vatnahamar, Jensen - 8 spillere!
Som ingen (ikk' engang du!) kunne forudsige. 7 af dem på banen i aftes. Det er jo et ganske andet hold.
Dén angriber, hvorom det dengang forlød ("Jamen vi har jo Faghir, bare vent") spillede i aftes pladsen fra tilskuerpladserne.
Der er kommet gode forstærkninger, heldigvis, og tak for det!
Yesterday, 07:52 AM
(This post was last modified: Yesterday, 08:23 AM by McLovin.)
(Yesterday, 06:29 AM)VB-stralis Wrote: Gider slet ikke dén diskussion, "hva' sagde jeg." Der er nu hentet den ene gode spiller efter den anden!
Siden sæsonstart har vi hentet Larsen, Kristensen, Markussen, Lund, Karlsson, From, Vatnahamar, Jensen - 8 spillere!
Som ingen (ikk' engang du!) kunne forudsige. 7 af dem på banen i aftes. Det er jo et ganske andet hold.
Dén angriber, hvorom det dengang forlød ("Jamen vi har jo Faghir, bare vent") spillede i aftes pladsen fra tilskuerpladserne.
Der er kommet gode forstærkninger, heldigvis, og tak for det!
Du hånede mig i flere omgange for at sige noget i retningen af at “klubben har sikre hænder på rettet” i netop den kontekst at transfervinduet var åbent indtil september. Og det ved du godt. For det hånede du mig OGSÅ for.
Hvis du ikke vil sige det. Så gør jeg. Hvad sagde jeg?
Men i bund og grund er jeg da bare glad for, at dit sind ikke er så dystert mere. Der må være langt ned fra det træ, du gravlede så højt op i, i sommer. Der oppefra ligner det åbenbart at de folk på jorden er nogle naive tosser.
Velkommen til realismen.
Threads: 14
Chr. Sørensen spillede i aften den bedste kamp, jeg har set ham i. Han var endog også hurtig - det troede jeg ikke kunne ske! Og så havde han den ene gode aflevering efter den anden. Endvidere havde han selvfølgelig også sin fod - men den plejer han jo at have. Absolut godkendt!
Efter den præstation er det selvfølgelig ikke muligt at finde noget negativt. Lundrim suveræn som holdets skrædder, der syr spillet smukt sammen. Duelund: klasse! Bach: At Uwe Røsler var så dum ikke at ville bruge ham blev vores held. Jeg tror godt, at krise-AGF kunne bruge ham nu! Syv kampe, syv mål, siger alt.
Resten af holdet som absolut minimum stabile. Der er ikke noget dårligt at sige. Deres mål i 2. halvleg hår i suppen Videre!
(Yesterday, 09:06 AM)Victor Wrote: Bach: At Uwe Røsler var så dum ikke at ville bruge ham blev vores held. Jeg tror godt, at krise-AGF kunne bruge ham nu! Syv kampe, syv mål, siger alt.
Hvem forestillede du dig at Tobias Bach skulle spille i stedet for på det AGF-hold han forlod? Gift Links? Tobias Bech?
Christian Sørensen var god i går. Enig. Noget af det bedste vi har set fra ham var vel FCK-kampen på hjemmebane sidste efterår.
Threads: 14
Jeg kender ikke særlig meget til AGF'S hold. Jeg ved bare, at Bach er god, og hvis de havde vidst, at det ville blive så godt, havde de aldrig ladet ham gå.
(Yesterday, 09:17 AM)Victor Wrote: Jeg kender ikke særlig meget til AGF'S hold. Jeg ved bare, at Bach er god, og hvis de havde vidst, at det ville blive så godt, havde de aldrig ladet ham gå.
Det ved jeg godt.
Jeg tror sagtens AGF kunne se potentialet i ham - ellers havde de aldrig betalt en rekordtransfer hos en 1. divisionsklub for at hente ham. Vi betalte også en overgang for Tobias Bach, men i AGF var Bach næppe blevet forløst, fordi der var for langt til fast spilletid i deres konkurrencesituation. Husk på, AGF vinder DM i den sæson Bach forlader dem, mens han spiller for et tophold i 1. division lige nu. Der er væsentlig forskel.
|