3 hours ago
|
Sommertransfervinduet 2026
|
|
2 hours ago
2 hours ago
(3 hours ago)pegro Wrote:(3 hours ago)xhofa Wrote:(3 hours ago)colazero Wrote: Farzam skriver 1.87 millioner for Tobias Lauritsen og 15% i videresalgsklausul til Kalmar. Og så er Melker Hallberg der i øvrigt også :-). Synes tit vurderingerne på transfermarkt er taget ud af den blå luft. For få år siden var Bisse en man havde ophævet kontrakten med og dermed betalt noget af lønnen for den resterende kontraktperiode og misset en transferindtægt.
2 hours ago
"For få år siden var Bisse en man havde ophævet kontrakten med..."
Øh, det forstår jeg ikke. Det gjorde man jo faktuelt ikke.
VB bekræfter salget nu. Alt held og lykke i Sverige herfra. Jeg følger helt sikkert med i hvordan det går.
1 hour ago
49 minutes ago
Farzam har også skrevet at Brøndby og Lyngby er tæt på en aftale om Casper Winther, så vejen for Mathias Jensen til VB er yderligere åbnet. Mon ikke det falder på plads i morgen?
31 minutes ago
Ja, men han har været i klubben siden hvad - 2019 - og kontrakten er ikke blevet ophævet. Så det giver ikke rigtig mening hvad du skriver. Sorry.
20 minutes ago
(6 hours ago)VB-stralis Wrote: Ja, det gjorde man i gamle dage. I dag handler man i € ! Interessant! Jeg har det fint med at vi slipper ham nu. Han virker til at være kørt død i Vejle og kan godt forstå, han vil prøve noget andet. Så er der mere plads til andre centrale midtbanespillere i truppen/U-19. Vi har godt nok også mange efterhånden til de 2 pladser på midten. Endnu 1 hvis Mathias Jensen kommer til. CN's rækkefølge kunne umiddelbart se sådan ud for 8'er/6'er positionerne, hvis man ser bort fra spillere, der primært spiller andre positioner, men også kan spille der (duelund, bismarck, max jensen) 1) Hetemi 2) Mathias Jensen 3) Gundelund 4) Vestergård 5) Ravn 6) Hjulsager 7) Eman Subasic (spiller CM ofte for u-19 men er også AM) 8) Villads Østergaard 9) Stefan Petrache(har spillet AM i denne sæson men er mest CM) 10) Gregor Bozic Er I enige i hieraki-listen og tænker I også, at vi har nok til de pladser? |
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: Jonathan Togo, Vindueknækkeren, 4 Guest(s)