Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommertransfervinduet 2026
Det er vel Casper Winther vi skal håbe på Brøndby kan hente i Lyngby for at bane vejen for Mathias Jensen... Synes da umiddelbart det er positivt at BIF ikke vil af med ham inden en anden er på plads. Det må da alt andet lige betyde han har noget de mener de kan bruge. Det er heller ikke mere end et halvt år siden hans kontrakt blev forlænget helt frem til 2030.

Jeg kender ham ikke skal jeg ærligt indrømme. Jo, han kaldes P men ved ikke hvorfor og hvad det står for, og så har han en moster :-). Jeg har læst blandede meninger om ham diverse steder fra fans. De fleste er ikke ubetinget kede af at miste ham, men jvf ovenstående lægger jeg ikke alverden i det. Omvendt så vil vi jo heller ikke kunne hente en potentiel verdensstjerne i BIF. Var Daniel Nourouzi den seneste vi hentede i Brøndby? Ham kunne jeg nu meget godt lide. Heller ikke en potentiel verdensstjerne men med et godt fighterhjerte.

Lige en rettelse/tilføjelse: Seneste transfer fra BIF var Gustaf Nilsson.
Reply
Vildt nok hvis Bisse sælges nu. Det havde jeg ikke troet så kort tid efter skaden. Men ok, han er nok desværre havnet lidt på overskudslageret.
Reply
Endelige en fornuftig transfer disposition fra VB. Meget forståeligt og vældigt godt at Lauritsen sælges nu. Han har de seneste 2-3 år ikke har udviklet sit spil sønderligt og som forventet. Han har under flere trænere haft masser af chancer for at blive fast mand i startelleveren, men har ikke slået til hvilket han heller ikke har denne sæson. Med henblik på hans ofte negative atrtitude er det et rigtigt fornuftigt valg at skyde ham af nu, især når han også selv ønsker at komme videre.
FORZA VB 4EVER - TØNDER RAUS - NØRGAARD RAUS
Reply
Ja altid lidt ærgeligt når en af vores egne drenge smutter
Inden de rigtig bliver forløst.
Men så længe de sportslige resultater er gode og
Økonomien hænger sammen så gør de jo det hele rigtig.
Det er jo trods alt de 2 ting der betyder det hele.
Reply
(2 hours ago)colazero Wrote: Det er vel Casper Winther vi skal håbe på Brøndby kan hente i Lyngby for at bane vejen for Mathias Jensen... Synes da umiddelbart det er positivt at BIF ikke vil af med ham inden en anden er på plads. Det må da alt andet lige betyde han har noget de mener de kan bruge. Det er heller ikke mere end et halvt år siden hans kontrakt blev forlænget helt frem til 2030.

Jeg kender ham ikke skal jeg ærligt indrømme. Jo, han kaldes P men ved ikke hvorfor og hvad det står for, og så har han en moster :-). 

Så vidt jeg ved, kaldes han P, da en ungdomstræner gjorde lidt grin med det almindelige efter "Jensen" og jokede med at kalde ham Pedersen. 

Lidt fjollet når han faktisk hedder Mathias Appelgren Jensen. Så Appelgren havde været meget oplagt.
Reply
Farzam skriver 1.87 millioner for Tobias Lauritsen og 15% i videresalgsklausul til Kalmar. Og så er Melker Hallberg der i øvrigt også :-).
Reply
(55 minutes ago)colazero Wrote: Farzam skriver 1.87 millioner for Tobias Lauritsen og 15% i videresalgsklausul til Kalmar. Og så er Melker Hallberg der i øvrigt også :-).

Lyder utrolig billigt synes jeg, han er kun lige fyldt 22 år. Det må være fordi der kun er et år tilbage af kontrakten, og man ikke kan blive enig om en forlængelse.
Reply
Kr. eller Euro?
Reply
1,9mio kr. 

Vel alt i alt en ok løsning for alle parter. Der var nok lidt langt til spilletid, og Bisse ville gerne prøve udlandet. Tak for indsatsen i VB, og held og lykke fremover Bisse!
Reply
(46 minutes ago)xhofa Wrote:
(55 minutes ago)colazero Wrote: Farzam skriver 1.87 millioner for Tobias Lauritsen og 15% i videresalgsklausul til Kalmar. Og så er Melker Hallberg der i øvrigt også :-).

Lyder utrolig billigt synes jeg, han er kun lige fyldt 22 år. Det må være fordi der kun er et år tilbage af kontrakten, og man ikke kan blive enig om en forlængelse.

Ja når man tænker på at han er vurderet til 800.000 Euro på Transfermarkt så er 250.000 da lidt i underkanten, men for en reservespiller i 1. division og formentlig i overskud i truppen, så er det vel OK.
Så kan de jo bruge pengene til at ophæve med Hjulsager.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: Christian d.2, DejviGlavevski, McLovin, Senior, SteenBiilmann, VB-stralis, xhofa, 1 Invisible User(s), 8 Guest(s)