Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommertransfervinduet 2026
(2 hours ago)Victor Wrote: Kr. eller Euro?

ALTSÅ havde du seriøst regnet omkring 2 mio.  euro for bisse!!????
Reply
(2 hours ago)Vindueknækkeren Wrote:
(2 hours ago)Victor Wrote: Kr. eller Euro?

ALTSÅ havde du seriøst regnet omkring 2 mio.  euro for bisse!!????

Næh... Men jeg havde heller ikke regner med 1.8 mio DKR
Reply
(2 hours ago)pegro Wrote:
(3 hours ago)xhofa Wrote:
(3 hours ago)colazero Wrote: Farzam skriver 1.87 millioner for Tobias Lauritsen og 15% i videresalgsklausul til Kalmar. Og så er Melker Hallberg der i øvrigt også :-).

Lyder utrolig billigt synes jeg, han er kun lige fyldt 22 år. Det må være fordi der kun er et år tilbage af kontrakten, og man ikke kan blive enig om en forlængelse.

Ja når man tænker på at han er vurderet til 800.000 Euro på Transfermarkt så er 250.000 da lidt i underkanten, men for en reservespiller i 1. division og formentlig i overskud i truppen, så er det vel OK.
Så kan de jo bruge pengene til at ophæve med Hjulsager.

Synes tit vurderingerne på transfermarkt er taget ud af den blå luft. 
For få år siden var Bisse en man havde ophævet kontrakten med og dermed betalt noget af lønnen for den resterende kontraktperiode og misset en transferindtægt.
Reply
"For få år siden var Bisse en man havde ophævet kontrakten med..."

Øh, det forstår jeg ikke. Det gjorde man jo faktuelt ikke.
Reply
VB bekræfter salget nu. Alt held og lykke i Sverige herfra. Jeg følger helt sikkert med i hvordan det går.
Reply
(1 hour ago)SteenBiilmann Wrote: "For få år siden var Bisse en man havde ophævet kontrakten med..."

Øh, det forstår jeg ikke. Det gjorde man jo faktuelt ikke.

Der er utallige spillere de sidste 10 år, som enten har fået ophævet deres kontrakt, skiftet transferfrit eller ved kontraktophør.
Reply
Farzam har også skrevet at Brøndby og Lyngby er tæt på en aftale om Casper Winther, så vejen for Mathias Jensen til VB er yderligere åbnet. Mon ikke det falder på plads i morgen?
Reply
Ja, men han har været i klubben siden hvad - 2019 - og kontrakten er ikke blevet ophævet. Så det giver ikke rigtig mening hvad du skriver. Sorry.
Reply
(5 hours ago)VB-stralis Wrote: Ja, det gjorde man i gamle dage. I dag handler man i € !

Bisse tilsyneladende solgt til Kalmar, hinsidan. For et 'acceptabelt' € beløb!

Interessant! Jeg har det fint med at vi slipper ham nu. Han virker til at være kørt død i Vejle og kan godt forstå, han vil prøve noget andet. Så er der mere plads til andre centrale midtbanespillere i truppen/U-19. Vi har godt nok også mange efterhånden til de 2 pladser på midten. Endnu 1 hvis Mathias Jensen kommer til. 
CN's rækkefølge kunne umiddelbart se sådan ud for 8'er/6'er positionerne, hvis man ser bort fra spillere, der primært spiller andre positioner, men også kan spille der (duelund, bismarck, max jensen) 

1) Hetemi
2) Mathias Jensen
3) Gundelund
4) Vestergård
5) Ravn 
6) Hjulsager
7) Eman Subasic (spiller CM ofte for u-19 men er også AM)
8) Villads Østergaard
9) Stefan Petrache(har spillet AM i denne sæson men er mest CM)
10) Gregor Bozic 

Er I enige i hieraki-listen og tænker I også, at vi har nok til de pladser?
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: stampe, Tobias Jacobsen, 1 Invisible User(s), 4 Guest(s)