Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommertransfervinduet 2026
Ja spændende trupsammen sætning,jeg tror at med henblik på næste sæson
I superligaen.vi kan trække tre af dem fra,Nielsen,Sørensen og hjulsager.
De to første fordi de ikke har niveauet mere.lidt det samme med hjulsager
Selvom han nok ryger væk inden næste sæson.
Så kan vi forhåbentlig lægge to til.
Gunnar og Mathias.så ser det sku spændende ud.
Reply
Jeg er så overtroisk, at jeg ikke kan lide at skrive: "Næste år i Superligaen..." Sådan har jeg det bare.
Reply
(29-08-2026, 04:18 PM)Victor Wrote: Jeg er så overtroisk, at jeg ikke kan lide at skrive: "Næste år i Superligaen..." Sådan har jeg det bare.

Det er jeg faktisk også,kan godt se hvad du mener.
Det var et forsøg på at beskrive hvem jeg ikke mener 
Kan bruges i superligaen skulle det ske vi rykker op.
Reply
IFK er ved at hente Simmelhack i Silkeborg. Forhåbentlig i stedet for Bach :-)
Reply
Simmelhack har jeg tidligere faktisk gerne set i VB, men Bach skal forhåbentlig ingen steder..
Reply
Puha det lyder godt,en offensiv spiller som Bach der laver mål
Bliver svær at erstatte.
Forestil jer at fjerne hans mål i denne sæson.
Reply
VB har afvist et bud på 13 milioner for Bach. Det er Malmø FF der har budt.

Jeg tror han bliver solgt inden onsdag. Elle måske senere i efteråret. Hvis det er Sverige der er interesseret plejer deres vindue at køre længere. Jeg tror i hvert fald vi må være indstillet på det.
Reply
(1 hour ago)colazero Wrote: VB har afvist et bud på 13 milioner for Bach. Det er Malmø FF der har budt.

Jeg tror han bliver solgt inden onsdag. Elle måske senere i efteråret. Hvis det er Sverige der er interesseret plejer deres vindue at køre længere. Jeg tror i hvert fald vi må være indstillet på det.

Gad vide om det var det som rumsterede så meget i hans hoved i dag at han ikke kunne tæmme en hjørnesofa? I og for sig også rimeligt nok, når det er en klub af den størrelse som byder sig til, men det er ærgerligt hvis det fylder op mod kamp. Bliver spændende om vi lukker de sidste to, samt hvem der skal ud, derudover er der stadigvæk plads til endnu en rendyrket angriber, hvis ikke From kan spille pladsen.
Reply
Funder på the world wide web. Skal lige rette mig selv. Vinduet i Sverige lukker tidligere.

"Vejle has rejected a bid from Malmö FF for 23-year-old Danish winger Tobias Bach. The bid was for 1.7 million euros, or around 19 million kronor. It is reported that Malmö is competing with IFK Göteborg to sign the player. Tipsbladet has also previously stated that Vejle rejected an 11 million kronor bid from 'Blåvitt'. The Danish second-division club reportedly informed Malmö that Bach is not for sale and that negotiations are closed. This position is reinforced by the player's contract, which is valid until the summer of 2029. The Swedish transfer window closes on Tuesday night, leaving little time for a deal to be completed. Bach joined Vejle in September 2025 for a fee reported as €470,000, and according to Transfermarkt, his current market value is €650,000."

https://www.transferfeed.com/transfers/t...f/51214446
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: Tobias Jacobsen, 2 Guest(s)