Threads: 0
30-08-2026, 04:23 PM
(This post was last modified: 30-08-2026, 04:23 PM by VB-Koebenhavner.)
Vi sjusker 1.halvleg væk.
2.halvleg godkendt-bolden ville bare ikke ind
Man skal heller ikke være for fin til at rose modstanderen. AAF spillede en god kamp og vil kunne udfordre alle i ligaen.
Karlsson og indskiftede From og Marcussen gjorde det godt
Skulle kampen have haft en vinder skulle det have været os-men det lykkedes ikke
Videre
Threads: 13
Ikke en særlig god kamp: Langsomt spil, få chancer, spillerne var for stillestående (i hvert fald i 1. halvleg).
Det blev lidt bedre i 2. halvleg, hvor vi havde en giga-chance i form af et skud på underkanten af overliggeren, der bankede lige ned på stregen. Men Fremad var også nærgående nogle gange, hvor bolden strøg lige forbi stolpen og til sidst var der en situation, der lugtede af straffespark, men hvor de fik et indirekte frispark.
Det korte af det lange er, at som den kamp udviklede sig, må vi (modvilligt) være tilfredse med det ene point.
Hvis man længes efter et gammeldags serie 4 stadion, med mudrede skrænter og regn, der stod ned i stænger (nå, det var trods alt ikke Fremads skyld!) så må Riisvangen være drømmen. De har også et par originaler. F.eks. er der en, der giver en trompetsolo hver gang de får et frispark, hjørnespark eller målchance. Det er lidt sjovt.
Vi må æde det point i os - og videre til næste kamp.
Threads: 1
Vi havde svært ved at skabe chancer i dag på trods af at vi til tider pressede Fremad langt tilbage på banen, jeg har ikke nogen entydig konklusion på hvorfor det var tilfældet, det virkede dog til at Fremad havde forholdsvis let ved at lukke feltet ned. Faghir har nu haft to kampe hvor han ikke har virket klar og er begge gange taget ud efter en halvleg, gad vide om han er småskadet, eller hvad der er status? Jeg tror vi havde været bedre tjent med at han havde fået de sidste 30 min. i dag, hvor der var mere plads, så det kan være vi skal starte med Bismarck på fredag. Derudover er vi afhængige af at Bach kan mose sig i gennem når vi har en offday offensivt, men han var virkelig sløj i dag. På en positiv note så bliver han ikke solgt med det tekniske niveau han viste i dag. Jeg kan konstatere at Bagou endnu en gang scorede, lad os håbe han bliver solgt inden vinduet lukker.
Threads: 3
30-08-2026, 06:12 PM
(This post was last modified: 30-08-2026, 06:31 PM by VB-stralis.)
Har ikke set kampen men fulgte godt med hen ad vejen. Selvfølgelig fint med Clean Sheet, men virkelig ærgerligt,
at vi var så sløve i første halvleg, og så uskarpe i front. VB's spillere burde være gode nok til at besejre Fremad!
Hvad der undrer mest er, hvordan vi kan spille, så englene synger torsdag, for derpå at spille så uinspireret søndag.
I det mindste er de andre hold lige så ustabile.
Heldigvis henter vi om et par dage Vatnhamar og Mathias Jensen. Så er der gode muligheder for hurtig udskiftning,
i fald vi starter en 'kamp' som vi tilsyneladende gjorde i Riisvangen i dag.
Meget enig, Togo: - "Faghir har nu haft to kampe hvor han ikke har virket klar og begge gange taget ud efter en halvleg, gad vide om småskadet,
eller hvad er status? Bedre om han havde fået de sidste 30 min. i dag, hvor der var mere plads, så måske vi skal starte med Bismarck fredag.
- Derudover er vi afhængige af at Bach kan mose sig i gennem når vi har en offday offensivt, men virkelig sløj i dag.
Men positivt: Han bliver ikke solgt med det tekniske niveau, han viste i dag!"
Forskellen på de to kampe torsdag og i dag var, at i tordags mødte vi en modstander, der ønskede at vinde, i dag mødte vi en modstander, der stillede sig tungt, og ikke ville forcere unødvendigt for at få tre point.
Threads: 6
Jeg er egentlig nogenlunde tilfreds med 0 - 0 og det ene point. Det var svære betingelser, og det er altid nemmere for det svagere hold. Anden clean sheet i træk til Kristensen i målet. Der var nogen, der skuffede i dag, såsom Bach og Camara, men vores trup er nu så bred, at vi ikke bliver dårligere af at skifte ud. Dog er det stadig bekymrede, at Faghir fortsat kun kan spille en halvleg. Det er vel egentligt kun hans position samt venstre back, hvor vi ikke er dækket ordentligt ind..?
Threads: 0
Ja lidt foruroligende,hvis vi ikke er bedre til at åbne op for
Modstandere der står lavt og er tilfredse med et point.
Det er trods alt sådanne kampe vi får flest af.
Der er noget at træne på,det skal vi blive bedre til.
Fordi vi ikke får scoret hurtigt nok i den slags kampe.
Kommer det jo til at se ud som om at hold der er dårligere end os
Er bedre end de egentlig er.
Nå livet går videre vi ligger NR.1
Threads: 14
Jeg har selv været meget kritisk over for Nørgaard men jeg synes nu trods alt jeg kan se en spillemæssig og ikke mindst pointmæssig fremgang. At der kommer lidt småbump undervejs lever jeg med. Jeg synes heller ikke et point ude mod Aarhus Fremad er noget bump som sådan. Nu er tingene gået med os mod Hillerød og Esbjerg - så heldige var vi ikke i dag. Men anden halvleg viste at vi godt kan spille fint og chanceskabende men den sidste skarphed manglede. Fremad fik også 0-0 ude mod Fredericia i sidste runde. Vi har nu spillet ti tællende kampe i træk uden nederlag. Det er inklusiv pokalturneringen. Så som sagt, der er absolut fremgang.
Threads: 13
Man kunne se på bolden, at banen var knoldet. Og det pissede ned. Forholdene var svære. Ja, det var det også for Aa F, men de er mere vant til den bane.
Der er giga-forskel på Vejle Stadion og Riisvangen.
Yesterday, 12:03 PM
(This post was last modified: Yesterday, 12:05 PM by VB-stralis.)
Togo sendte et fremragende forslag - og jeg synes virkelig, at trænerteamet skulle prøve det af:
- "Det virkede til at Fremad havde forholdsvis let ved at lukke feltet ned.
Faghir har nu haft 2 kampe, hvor han ikke har virket klar, er begge gange taget ud efter en halvleg,
mon han er småskadet, eller hvad er status? Vi havde været bedre tjent med, at han havde fået de sidste 30 min,
hvor der var mere plads, så måske vi skal starte med Bismarck/Camara på fredag!?"
- Eller From!?
|