Threads: 13
De hvepsestribede er ikke et dårligt hold. Jeg har set to træningskampe mod dem. Den ene spillede vi uafgjort. Den anden tabte vi (i Engum var det vist). Så er vi advaret!
Jeg har skrevet noget om, at deres bane måske er knoldet. Det ved jeg ikke, men hvis kan det gøre os til et ordinært hold.
Men vi er nr. 1, har lige slået et SL-hold og skal derfor selvfølgelig vinde. Men det skulle Spanien også over Cap Verde + 30000 andre eksempler (plus/minus).
Threads: 10
Enig Victor - den bør vi kunne vinde, med mindre noget som f.eks. banen og/eller vejret gør forholdene så anderledes, så det bliver en tilfældighedernes kamp.
Vi kommer med god selvtillid og lækkert hår, vi har pt. få skader - specielt sammenlignet med sidste år hvor vi vadede i dem), og jeg tror den seneste tids sejre har gjort holdet og staben godt på mange niveauer. Nu skal det bare ikke stige os til hovedet.
Camara skal starte inde. Han sprudler. Og han synes at have et særligt bånd med Bismark, så måske lade de to legekammerater starte sammen?
Kunne man tænke at vi allerede nu begynder at fordele ligakampe mellem Kristensen og Larsen? På sigt vil vi jo gerne have at Kristensen bliver førstevalg. Så han potentielt er klar til superliga om et år? (knock on wood osv). Måske give Larsen kampene mod top-xx og Kristensen ditto med bund-xx?
Threads: 0
Det er nu nok nærmere ploger, ungdomslandsholdsmålmand man ser som kommende 1.målmand. Ingen grund til at bytte mere rundt på målmændene end nødvendigt, og skabe usikkerhed, den bedste skal stå. Punktum.
Tjah, hvornår vil folk så mene at vi skal skifte målmand? Til næste sommer/når oprykning forhåbentlig er sikret? Det er vel også det mest benyttede. Jeg tænkte bare at det kunne være en fin mulighed for at give spilminutter og rutine til en ung målmand som på sigt er tilset en rolle som førstemålmand. Jeg véd ikke om det er Pløger eller Kristensen som trænerne ser i den rolle...
Vi henter selvfølgelig ikke en Nicolai Larsen ind for at han skal sidde på bænken. Sjovt du ikke foreslog at vekic skulle stå hveranden kamp, da Trott spillede sin sidste sæson her
Threads: 14
man kan mene hvad som helst men jeg er nu også 100% sikker på at Nicolai Larsen står fast hele sæsonen i 1. division. Selvfølgelig ikke ved skader eller karantæne. Han skal nok komme efter det. Han er en dygtig målmand. Men jeg håber faktisk lidt man henter Kaj Stephansen ind i trænerteamet igen. Man så en tydelig fremgang hos Vekic da han kom til sidst og han er ikke længere i Egypten.
Så skal vi efter din mening også have ham som førstemålmand hvis vi rykker op i suppen?
Nicolai Larsen er hentet ind som 1. valg og planen er at han minimum skal være det frem til sommeren '28 hvor hans nuværende kontrakt udløber. Til den tid vil han være fyldt 37 år. Hvis han kan holde niveauet, som man ser andre aldrende målmænd, eksempelvis Jesper Hansen, så er det ikke utænkeligt at kontrakten kan forlænges til den tid.
Kasper Kristensen derimod er hentet ind med den klare rolle at være andet valg. VB kommer naturligvis ikke til at veksle mellem de to keepere i mellem kampene. KK kan være heldig at få pokalkampene og ligesom Tobias Haahr måske få nogle kampe når/hvis der ikke er mere at spille om i 1. division.
Thorbjørn Pløger bliver først 18 år i november og det er usandsynligt at han er klar til at tage over for NL inden for 1-2 år.