Threads: 10
Dejlig 1. halvleg. Fint løb og flot mål af Bismarck. Fint med spilletid til Max og Kristensen, og LN har også fået nogle minutter i benene. Alt i alt dejligt - og ingen skader.
Silkeborg virker ude af balance, og underligt ukoordinerede. De har en ny centerback, som nok må tage en hel del af ansvaret for deres dårlige præstation indtil videre.
Lidt langsom kamp generelt, og ikke megen intensitet. Mon ikke det ændrer sig i 2. halvleg, for SIF kan vel ikke være tilfredse med at tabe til VB...
Dejlig aften for os, katastrofalt ringe af SIF. Vi får plads og tid, og deres defensiv er elendig - plus de stiller med nogle helt grønne spillere. De står spredt og vi har så fin en offensiv at de ikke har en chance. Camara er nok min nye favorit - han sprudler jo! Og også fantastisk at vi ikke får nogen skader. Skønt.
Threads: 13
Har ikke set kampen, men læser, at vi gjorde det fantastisk. Flot!
Threads: 0
Det kunne se ud som om Silkeborg ikke rigtig
Prioriterede pokalturneringen.
Hvor er det fantastisk at vi gjorde det.
Livet er bare så meget dejligere når man går
Efter det man tror på.
Tillykke til alle.
Threads: 14
FED kamp. Sgu da hellere sådan noget her end at stille med U19. Fodbold er også underholdning og det fik vi i dag. Nu venter Brøndby. Det bliver også fedt.
Threads: 6
Grundet ferie i de varme lande har jeg desværre ikke set kampen, men jeg kan glædeligt konstatere, at vi stillede med et stærkt hold og tog kampen seriøst.
Efter kampen har jeg siddet og set Barca spille, og samtidig funderet over vores kamp her til aften. Vi spillede rigtigt fint. Men vi fik godt nok også hjælp. SIF stillede med en hel del uprøvede spillere, og de virkede på intet tidspunkt ordentligt opsatte. Det var langsomt, de gav plads, de sløsede. Jeg har svært ved at tolke det anderledes end at de ikke prioriterede kampen. Hvilket måske er forståeligt, da de har mistet en del gode spillere og ingen fået ind, har et ret lavt budget, og i min optik er i nedrykningsfare, hvis de ikke gør noget radikalt. Der må sidde nogle SIF-fans og være lidt nervøse for fremtiden.
Threads: 4
Yesterday, 11:55 PM
(This post was last modified: Yesterday, 11:57 PM by Administrator.)
En hel del uprøvede spillere? Synes det er at tale Silkeborgs opstilling ned, men ud fra det, så gjorde vi jo det samme, stillede med en hel del uprøvede spillere (Bl.a. reservekeeper, Max Jensen)
Silkeborg havde deres første målmand på mål. De startede med Robin Østrøm, Younee Bakiz, Mads Larsen, Sofus Berger, Oliver Ross, Pedro Ganchas og Jens Martin Gammelby, hvor ingen af disse kan kaldes uprøvede udover keeperen der dog er deres nye førstemålmand. Derudover havde de William Kirk fra start der fik sit gennembrud i sidste sæson med 13 kampe hen over foråret og med i alle indeværende års 5 superliga kampe. Villads West spillede 22 superligakampe sidste sæson og de 5 indeværende sæson og heller ikke helt uprøvet. Så havde de en debutant hentet i engelske League One. Men en hel del uerfarne spillere kan man ikke kalde Silkeborgs start 11er