Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Betano Pokalen: VB - Silkeborg
Det blev så hjemme mod Silkeborg i næste runde.
Reply
(06-08-2026, 08:51 PM)vbfyn Wrote: Det blev så hjemme mod Silkeborg i næste runde.

Jeg syntes det er okay. Dem kan vi godt slå ud!
Reply
Syntes - eller synes? Skiftet mening?
Jeg synes, det' fint: Vil være pinligt at blive slået ud af et seriehold - og mod SIF får ledelse/ejere at se, hvor meget vi mangler!

Avisen leverer i dag en opremsning af, hvad vi mangler: Banke mener, at vi må se at komme af med Hjulsager, sådan som han behandles!
Nævner også det latterlige i at tage ham med til Tarup Paarup og lade ham sidde 90 minutter - på bænken! - Jeg kalder det latterligt og pinligt!
- Desuden ønsker man reserve for Cs, hb for Flø, stærk offensiv styrmand på midten og målscorer for Duin (og hvem véd, hvor længe Faghir,
der endnu ikke er helt klar, holder?)

(att Victor, vedr. Hjulsager: Det har intet på sig. Han er fit for fight. Det er Duin, der nu har achillesproblemer!)
Reply
Det kan blive en ganske spændende pokalkamp mod SIF, afhængigt af hvor mange spillere de to hold sparer.

Interessant bliver det også hvornår kampen placeres, jeg sad lige og kiggede på kampprogrammet for VB og SIF, der ikke giver optimale muligheder for en placering i august.

Onsdag d. 9. september kunne måske fungere, afhængigt af hvordan kampene i runde 8 placeres.

3. runde i pokalen er fastlagt til ugen derefter, så vi skal jo nok gerne have opgøret afviklet inden da.
Reply
Runde 2 skal afvikles 25-27. august.

https://pokalturnering.dk/datoplan

Edit: Ingen af VBs kampe omkring de datoer er tv-kampe, så de kan nemt rykkes.
Reply
Problemet med Hjulsager er, at vi ikke kan have både ham og Lundrim på banen på samme tid. De er samme type spillere. Og er der nogen, der mener, at Lundrim skal sættes af?

Så skal Hjul på bænken, men han er for dyr til at have siddende der.
Reply
(07-08-2026, 02:25 PM)Victor Wrote: Problemet med Hjulsager er, at vi ikke kan have både ham og Lundrim på banen på samme tid. De er samme type spillere.

Nej.
Reply
Jeg mener nu ikke at de to er samme type. 

Jeg finder det stærkt problematisk at vi ikke kan finde brug for en klasse spiller som Hjulsager. Der er noget i ligningen som vi ikke kender til. Er der personfnidder eller dårlig kemi mellem ham og CN? Eller hvad sker der?
Reply
(07-08-2026, 02:25 PM)Victor Wrote: Problemet med Hjulsager er, at vi ikke kan have både ham og Lundrim på banen på samme tid. De er samme type spillere. Og er der nogen, der mener, at Lundrim skal sættes af?

Så skal Hjul på bænken, men han er for dyr til at have siddende der.

Argh knægt. Det er vidst 2 forskellige spillere Smile Men det er okay du skal også lige lærer det!
Reply
Jeg mener, de er samme type spillere: små, boldfaste og gode til at fordele boldene.

Dog er Lundrim ikke så hurtig som Hjulsager.

Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: SteenBiilmann, 1 Guest(s)