Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommertransfervinduet 2026
Hemmersam udtaler til VAF, at det lige nu mere drejer sig om spillere " ind" end "ud".

Han har ro i maven, fordi salget af Flø, Vekic og Gammelgaard gav "god profit".

Han mener, vi har en god trup med mange ledere. Han mener også, at det er umuligt at hente en plus-20-mål-angriber, fordi det har vi ikke råd til. Men det er heller ikke nødvendigt, fordi han mener, målene skal "spredes ud" blandt mange spillere. Der skal også være plads til unge "boblere" som f.eks. Bismark og Camara.

Han vil ikke udtale sig om From, som lige nu tilhører en anden klub.

Men han arbejder meget lige nu, hvor der mangler otte dage af vinduet. Og man kan aldrig vide, hvad der vil ske...
Reply
Lyder dejligt at der er folk på vej ind.

Mht at vi skulle have mange ledere, så har jeg endog meget svært ved at se hvem det skulle være. Jeg har ikke set dem på banen i denne sæson.

Og mht en 9'er, så kan jeg sagtens nøjes med en der er god for 12-14 mål og som kan spille 95 minutter.
Reply
Larsen, Nielsen og Duelund ser jeg som ledere, og så skulle vores nye færing også være en leder.
Reply
Og Gundelund...
Reply
(26-08-2026, 04:51 PM)Engangvejlealtidvejle Wrote: Larsen, Nielsen og Duelund ser jeg som ledere, og så skulle vores nye færing også være en leder.

Enig.
Så kommer Lucas From synes at have set et anføre bind 
På ham engang.ved godt Lasse vigen er anfører i EfB.
Men From er dog med i anføre gruppen i Esbjerg.
Reply
(26-08-2026, 03:47 PM)SteenBiilmann Wrote: Lyder dejligt at der er folk på vej ind.

Mht at vi skulle have mange ledere, så har jeg endog meget svært ved at se hvem det skulle være. Jeg har ikke set dem på banen i denne sæson.

Og mht en 9'er, så kan jeg sagtens nøjes med en der er god for 12-14 mål og som kan spille 95 minutter.

F.eks en ghanesisk angriber fra norsk topfodbold-jeg ville ikke forlange mere.

Men vi må se hvordan det hele ender:-)
Reply
Synes også Bach viser lederskab på banen i stor stil med sit spil og attitude under kampene og får publikum med også.
Eman Subasic er anfører på U-19 og har en stærk karaktér og attitude og er også en ledertype.

Kender Lucas From forresten Kasper Kristensen fra Esbjerg?
Reply
Er det Ham Esbjerg har hentet du fabler om?

Han har spillet 15 kampe i den bedste norske række i denne sæson og lavet 0 mål og 0 assists. Ellers har han spillet 52 kampe i den 2. bedste række i Norge og den norske 3.division, og lavet 20 mål. 100 procent havde Vejle hentet ham, så var der blevet råbt op om at det var uambitiøst, men så når Esbjerg henter ham, er det for dårligt at VB ikke har en lignende spiller.
Reply
Kan se vikingur er kommet i champions leaque
Håber ikke det får betydning for om Gunner kommer
Reply
(27-08-2026, 09:32 AM)Hannibal Wrote: Kan se vikingur er kommet i champions leaque
Håber ikke det får betydning for om Gunner kommer

Norske Viking er kommet i Champions League.

Vikingur Reykjavik spiller Conference League kval kamp i aften mod Borac Banja Luka fra Bosnien. Vikingur tabte på 1-3 på hjemmebane, så den ser svær ud.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)