Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tidligere akademispillere
Kan se lidt forsinket at en tidligere akademispiller er blevet solgt til Standard Liege. Saliou Drammeh som kom til VBs akademi fra HIK i 2021. Fik seniorkontrakt i Frem inden han røg til Lillestrøm der nu har solgt ham for et beløb der estimeres til 15 mio.
Reply
Farzam Abolhosseini skriver at Middelfart har afvist et bud fra Lecce på Rasmus Koch. Han spillede indtil i vinter på VBs U19 hold inden han tog til Middelfart. Lidt et vildt spring det kunne være fra 2. division til en Serie A klub. Ok, han ville nok ikke gå direkte ind i startopstillingen men alligevel.
Reply
(19-08-2026, 09:58 PM)colazero Wrote: Farzam Abolhosseini skriver at Middelfart har afvist et bud fra Lecce på Rasmus Koch. Han spillede indtil i vinter på VBs U19 hold inden han tog til Middelfart. Lidt et vildt spring det kunne være fra 2. division til en Serie A klub. Ok, han ville nok ikke gå direkte ind i startopstillingen men alligevel.

Ja det er ret vildt. Jeg synes Koch gjorde det godt i alle de seniorkampe han spillede for Vejle så var også meget overrasket over, at vi ikke kunne bruge ham. Han er et stort bæst. Middelfart har klart en vigtig mission i 2. division og gør det godt, så forstår godt, de vil beholde ham. Han vil også være god for dem at have i 1. division i næste sæson, hvis de kan holde på ham. Der er immervæk mange tidligere vejlespillere- og trænere i Middelfart - lidt ligesom Kolding og Fredericia førhen fik mange af vores spillere.
Reply
(19-08-2026, 11:25 PM)Tobias Jacobsen Wrote:
(19-08-2026, 09:58 PM)colazero Wrote: Farzam Abolhosseini skriver at Middelfart har afvist et bud fra Lecce på Rasmus Koch. Han spillede indtil i vinter på VBs U19 hold inden han tog til Middelfart. Lidt et vildt spring det kunne være fra 2. division til en Serie A klub. Ok, han ville nok ikke gå direkte ind i startopstillingen men alligevel.

Ja det er ret vildt. Jeg synes Koch gjorde det godt i alle de seniorkampe han spillede for Vejle så var også meget overrasket over, at vi ikke kunne bruge ham. Han er et stort bæst. Middelfart har klart en vigtig mission i 2. division og gør det godt, så forstår godt, de vil beholde ham. Han vil også være god for dem at have i 1. division i næste sæson, hvis de kan holde på ham. Der er immervæk mange tidligere vejlespillere- og trænere i Middelfart - lidt ligesom Kolding og Fredericia førhen fik mange af vores spillere.

hahaha selvfølgelig syntes du at han var god dengang og ville have beholdt ham. Hvorfor skrev du så ikke noget om det dengang hr bagklog?
Reply
(20-08-2026, 06:42 AM)Vindueknækkeren Wrote:
(19-08-2026, 11:25 PM)Tobias Jacobsen Wrote:

hahaha selvfølgelig syntes du at han var god dengang og ville have beholdt ham. Hvorfor skrev du så ikke noget om det dengang hr bagklog?

Jeg joinede forum dagen før han skiftede og fik ikke lige skrevet om det kan jeg se på min trådhistorik, da jeg dengang i starten kun lige fokuserede på seniorholdet. 
Nu er det muligt at mene ting, man ikke skriver om, men det kan selvfølgelig være, du mener, det ugyldigør holdninger, at de ikke bliver skrevet ned? Det er bestemt ikke for at være bagklog - kom bare i tanke om det. Der er skam mange ungdomsspillere som jeg ikke forstår vi har sluppet fra klubben igennem årene, men der må altid være nogle årsager, vi ikke hører om udover de pladderudtalelser til medierne.
Reply
Helt enig Tobias - tag dig ikke af de par haters der er herinde (nu heldigvis og langt om længe minus én). Jeg værdsætter dine kommentarer og spørgsmål i forum. Altid relevant.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)