Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Betano Pokalen: VB - Silkeborg
(07-08-2026, 01:25 PM)Mads Wrote: Runde 2 skal afvikles 25-27. august.

https://pokalturnering.dk/datoplan

Edit: Ingen af VBs kampe omkring de datoer er tv-kampe, så de kan nemt rykkes.

Pokalkampen mod Silkeborg er fast sat til d. 27. august kl. 19.30 og kampen mod Aarhus Fremad er rykket til søndag d. 30. august kl. 14.00.

https://vejle-boldklub.dk/pokalkamp-spil...27-august/
Reply
Sif bliver svære at knække. Højt niveau.
Reply
(19-08-2026, 03:30 PM)IbRehnéCairo Wrote: Sif bliver svære at knække. Højt niveau.

Det har du ret i. Jeg tror virkeligt, det bliver en svær kamp for os. Især defensivt.
Reply
(19-08-2026, 11:17 PM)Tobias Jacobsen Wrote:
(19-08-2026, 03:30 PM)IbRehnéCairo Wrote: Sif bliver svære at knække. Højt niveau.

Det har du ret i. Jeg tror virkeligt, det bliver en svær kamp for os. Især defensivt.

Hvilken/hvilke centrale forsvarsspillere tror I, der starter inde og på bænken mod SIF?
Hjalte Gitz træner med igen, men det er måske dumt allerede at tage ham med til sådan en vigtig kamp.
Selvejer er nok ikke med på bænken, da Nielsen er spilleklar igen, selvom han er on fire og scorer mål for u-19. Gundelund er No-go på CB. 

Vi lukkede 2 mål ind med Lund på banen mod EFB med Velkov, men lukkede ingen mål ind efter at Nielsen kom ind. Lund og Velkov lukkede også 2 mål ind mod Kolding. Velkov lukkede 4 mål ind mod Hillerød(dog med Gundelund som makker). Kunne man forestille sig at Velkov eller Lund fik sig en tur på bænken? Synes godt nok der er gået alt for mange mål ind på det sidste i det forsvar. Ved dog ikke om det bare ville være endnu værre med Nielsen i stedet. 

Tror I karlsson kommer til at starte inde på højre back? Jeg tænker, det ville give god mening, da han nok ikke så langt fra kampform, da han spillede d. 9/8.

Hvad med på målmandsposten, da det er en pokalkamp?
Reply
Jeg håber generelt - som altid - at vi stiller med mange af de unge. Gitz, Brolund, osv - og ja, Karlsson skal da have gang i VB-karrieren, så han skal klart starte. Og Larsen skal have en pause i målet.
Reply
Ja vi ska bruge de unge.
Reply
Ville nyde at se Gitz og Brolund få succes mod SIF. Men bange for, at de trods alt vil blive overmatchet af SIF angriberne!
Og klart at vi skal have 'Karlsson på Banen'! Og forståeligt, hvis vi sætter Kristensen på mål.
Men svært - for samtidig vil det være rart, at få spillet A holdet sammen. Der er SÅ meget at ændre på dét forsvar!
FCF har indkasseret 2 mål, VB 10! Bekymrende! DET SKAL RETTES - NU!

Håber virkelig, at Nørgaard (også) har set lyset i Camara: Dén knægt er på vej mod Stormfulde Højder!

Lidt bittert, at Pokalen kommer indover lige nu: Havde været perfekt, om trænerne og holdet havde kunnet koncentrere sig om Aarhus Fr.
Og om at kunne lukke huller mod dem!
Reply
Hillerøds score: AaB - Hillerød 1-0, Hillerød - EfB 2-3, VB - Hillerød 5-4, Hillerød - AaFr 1-1, VFF - Hillerød 1-0
Hillerøds samlede score 7-11: Ser vi bortfra kampen i Vejle, har Hillerød i sine 4 kampe scoret 3 mål - 0,75 mål/kamp.
Det er jo det 'glade vanvid', at et hold, der end ikke kan score ét mål/kamp, scorer FIRE mod VB!

Det siger sig selv, hvor vort focus i dén grad skal ligge. Dette sagt af en særdeles angrebsglad VB-tilhænger!
Det er gået godt hidtil. Men den går ikke i det lange løb!
Håber så meget på, at Karlsson (hb) og det store udvalg af midterforsvarere (Velkov, Nielsen, Gitz, Lund) er svaret.
Ellers må vi også kigge på CS/Tabatadze/Brolund - eller en helt fjerde.

Medmindre Vatnhamar på midtbanen kan være styrmanden, der kan stive midtbanen af som et bedre bolværk!?
Foruden en 9'er. Faghir alene er ikke nok - han holder pt. kun 45 minutter!
Reply
Håber, at CN doserer, hvem der skal spille på torsdag. De, der småbøvler med et eller andet, skal skånes. De, der ikke har spillet, skal have chancen. De bedste må gerne få 45 min., men ikke stort mere.

Kampen på Riisvangen er langt vigtigere. Jeg har en grim anelse om, at vi let kan blive overrasket deroppe.
Reply
Vatnhamar er vel midterforsvar.
Med andre ord har vi derfor 5 mand til de to positioner. Medmindre Gitz er langtidsskadet og Lund er tiltænkt som erstatning, må det betyde at Velkov er på vej væk (hvis vi skal have noget for ham, så er det også ved at være nu).
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: Administrator, Bien, SteenBiilmann, 2 Guest(s)