Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kolding IF - VB
(12-08-2026, 12:05 PM)Victor Wrote: Ja, irriterende, at tcrlars stiller spørgsmål, som en vred skolelærer, når han selv kender svaret.

Du er den skribent på debatforum der stiller flest spørgsmål. En del af disse spørgsmål kunne du selv besvare ved en lettere søgning. Det blev i øvrigt pinligt i sidste uge, da du fastholdt at Hetemi og Hjulsager er de samme spiltyper. Seriøst?
Reply
Du må gerne mene, det er pinligt. Jeg fastholder, at de minder om hinanden, ikke kun fysisk, men også i boldfasthed og mht. at lægge gode afleveringer. Dog er Hjulsager hurtigere. Uanset, om de er 6'er eller 8'er, kan man godt have den mening uden at blive rød i hovedet.
Og nu er Lundrim også langt om længe begyndt at blive målfarlig: Et mål i den første kamp og et langskud på underkanten af overliggeren i søndags. Men lad den diskussion ligge.

Det kan godt være, at jeg stiller for mange spørgsmål. Men forskellen på dig og mig er, at jeg ikke på forhånd kender svaret. Det gør du.
Reply
Tror det er ganske fint, at Tabatazdze ikke er med - han ville blive provokeret i en sådan grad, at han ville få en udvisning inden for de første par minutter at kampen. Kolding har altid mord i øjnene mod VB.
Reply
Nogen som kan læse denne:

https://vafo.dk/vb/skadesoverblik-vb-for...3dd36c59-8
Reply
(12-08-2026, 08:13 PM)Jonathan Togo Wrote: Nogen som kan læse denne:

https://vafo.dk/vb/skadesoverblik-vb-for...3dd36c59-8

Ingen af de skadede er klar på fredag. Hjulsager er den der er tættest på comeback. Valdemar Lund spillede ikke, da han ikke er “klar” fysisk. Uvist om han spiller på fredag.
Reply
Det mest interessante er Lund. CN udtaler, at han ikke var klar mod Hillerød, fordi han kun havde spillet en halv træningskamp i Norge. Han vil ikke afsløre, om han får spilletid mod Kolding.

For mig at se er det fifty/fifty om han kommer i starteren på fredag eller igen tager plads på bænken. Jeg er bange for at hvis det bliver det samme forsvar som mod Hillerød, så bliver forsvaret et cirkus.

Men Camara har forhåbentlig fået nogle lærepenge defensivt. Det samme med Gundelund. Krydser fingre
Reply
Lund fik da ellers ros efter pokalkampen. At han efter en nervøs start gjorde det godt. Det var måske bare floskler?

En ting, spillerne MÅ være blevet tvunget til, er at gense Hillerødkampen. "Forsvaret" må have fået læst og påskrevet:
Fremover AGERER man, når der er fare på færde: Væk med l***** ! - IKKE HÅBE PÅ, at bolden nok triller ud!
Forhåbentlig er Lund klar, Gunde på hb, og for min skyld gerne Camara på højre fløj. - Mon Brolund kan komme i spil?
Reply
Ja, spændende hvordan forsvaret stiller op.

Men da også bemærkelsesværdigt at Hjulsager øjensynligt har været skadet?? Nogen skrev da herinde at han var fit og klar, og der har stået flere steder at han er på vej ud? Lidt forskelligartede meldinger må man sige... Jeg håber meget at han bliver, og er klar til fredag.
Reply
Fornylig udtalte Hjulsager, at han var skuffet over ikke at spille, når nu han elsker at spille.

Få dage efter var der pokalkamp mod Tarup Paarup, og her sad Hjulsager fuldt omklædt på bænken hele kampen.
End ikke et indhop kunne det blive til. Efter rekreation dagen efter og let træning fredag, er han pludselig 'lyskenskadet'!?
På ingen måde plausibelt. Hvor skulle den lyskenskade være kommet fra? Bænken?
- Der er noget i gære. Hjulsager er dyr.

Gætter på, at han pt er ved at blive frosset ud. Men nok ikke det letteste at sælge, når man sætter sin dyreste 'på bænken'!
Reply
Han kan vel bare være blevet skadet til træning?

Hvorfor i alverden skulle klubben have opdigtet en skade til ham, hvis det ikke passer? Eller hvordan skal jeg forstå det du skriver
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)