Threads: 0
Tak for at du kan tage dig tid til gøre mig klogere.
Jeg sidder med to vidt forskellige indtryk. En nedtrykt følelse, når jeg læser din tirade. Hvis det virkelig forholder sig, som du påstår. Ja, så kan jeg efterhånden godt forstå den let pessimistiske stemning.
Men jeg har ikke helt så travlt som dig, så jeg havde mulighed for at se interviewet igen. Heldigvis! For jeg må sige, at jeg sidder tilbage med et meget opløftende indtryk. Jeg tolker det nærmest som en garanti, for at NÅR vi henter nogle senere i vinduet, så er det kvalitet. En kvalitet vi af de årsager du selv henviser til, ikke kan hente på dette tidspunkt af vinduet.
I går blev det en sejr på trods af at forsvars delen sejlede helt uhørt. Det er da lovende at man kan vinde på trods af at man indkasserer 4 mål.
10-08-2026, 08:33 PM
(This post was last modified: 10-08-2026, 08:34 PM by Niller.)
Jeg må melde pas på hvilken side der har bedst data på det.
Men jeg synes ikke det er væsentligt mange skader han har haft, om du kigger på Flashscore eller transfermarkt, hvis du sammenligner med andre spillere. Skaderne er mest opstået efter han kom til VB
Hvor læser du han har haft en korsbåndsskade? Jeg kan ikke finde nogle kilde på det
Threads: 14
(10-08-2026, 08:33 PM)Niller Wrote: Jeg må melde pas på hvilken side der har bedst data på det.
Men jeg synes ikke det er væsentligt mange skader han har haft, om du kigger på Flashscore eller transfermarkt, hvis du sammenligner med andre spillere. Skaderne er mest opstået efter han kom til VB
Hvor læser du han har haft en korsbåndsskade? Jeg kan ikke finde nogle kilde på det
Han skrev det på sin facebook i september 2017 at han efter 10 måneder ude fik sin første kamp igen....
https://www.facebook.com/jelle.duin
10-08-2026, 08:48 PM
(This post was last modified: 10-08-2026, 08:48 PM by Niller.)
(10-08-2026, 08:43 PM)colazero Wrote: (10-08-2026, 08:33 PM)Niller Wrote: Jeg må melde pas på hvilken side der har bedst data på det.
Han skrev det på sin facebook i september 2017 at han efter 10 måneder ude fik sin første kamp igen....
https://www.facebook.com/jelle.duin
Godt fundet frem:-)
Jeg synes dog stadig ikke man bare altid kan forvente han er skadet på baggrund af hans historik. Der er væsentlig mere der vil tale for en skade til Faghir end Jelle Duin
Samtidig har vi jo også bl.a en Duelund i truppen, som også beviser, at selvom man har en lang skadehistorik, er det ikke ens betydende med man kan forvente at disse spillere altid er skadet.
Threads: 3
Sagen er, at Duin (som flere af os havde forventet) igen er langtidsskadet (og vel færdig hos os).
Måske nogle heller ikke har set risikoen for, at Faghir vil blive skadet i år - vil hér advare: Det er der kæmperisiko for!
Husker ikke, hvor få mål, Faghir fik scoret for os i den forgangne sæson (vist 2-3 stk). Ikke meget tyder på måleksplosion herfra.
Vi skal hente en vb, en midtbanespiller à la færøske Gunnar, og en målfarlig (proven) striker!
Véd godt, vi scorede 5 i går, men det var også nødvendigt. Vi skal have stabiliseret dét forsvar. Som i S.K.A.L.!
Threads: 13
Enig i, at uanset om Duin ikke har været skadet nævneværdigt før, så har han været skadet konstant i VB. Nu igen ude i i hvert fald det næste halve år. Vi kan ikke regne med ham.
Noget helt andet er, at han sikkert selv har det ad helvede til.
11-08-2026, 07:51 AM
(This post was last modified: 11-08-2026, 07:55 AM by Niller.)
(10-08-2026, 11:22 PM)VB-stralis Wrote: Sagen er, at Duin (som flere af os havde forventet) igen er langtidsskadet (og vel færdig hos os).
Måske nogle heller ikke har set risikoen for, at Faghir vil blive skadet i år - vil hér advare: Det er der kæmperisiko for!
Husker ikke, hvor få mål, Faghir fik scoret for os i den forgangne sæson (vist 2-3 stk). Ikke meget tyder på måleksplosion herfra.
Vi skal hente en vb, en midtbanespiller à la færøske Gunnar, og en målfarlig (proven) striker!
Véd godt, vi scorede 5 i går, men det var også nødvendigt. Vi skal have stabiliseret dét forsvar. Som i S.K.A.L.!
Hvem vil du karakterisere som proven målscorer? Når I er flere der skriver dette, er jeg bare nysgerrig på, hvem i denne kategori I mener vi kan være i stand til at hente er?
Threads: 3
11-08-2026, 08:57 AM
(This post was last modified: 11-08-2026, 09:07 AM by VB-stralis.)
Det betaler vi høje lønninger til fx en sportsdirektør for at finde. Nationalitet underordnet.
Går ud fra, at Hemmersam, der har en fortid i FCN, FCK, Anderlecht må have sine kontakter.
Han behøver bestemt ikke kun at gå efter danske spillere (muligt, der er noget spændende i 2. div),
men må gerne søge videre i Østeuropa (som Zolotko gjorde), i Afrika eller andre oversøiske steder.
"Det er vigtigt at have tålmodigheden. Vi skal finde spillere, der kan løfte niveauet. Det giver ikke mening at hente spillere, der bare styrker bredden." (Hemmersam)
Threads: 14
En beviselig målscorer findes ikke for man har set at selv de største bombere kan gå i stå når de skifter klub. Men selvom Hemmersam ikke mener det giver mening bare at styrke bredden, så mener jeg da lige præcis på den post vil det give god mening. Kan man finde en der er garant for 15 mål så fint, men der skal da i det mindste være nogen der kan spille positionen. Derfor synes jeg stadig man skal forsøge at hente en der måske ikke ligefrem har bevist sig endnu et andet sted. For som en rigtig målscorer kan gå i stå et sted, så kan en anden selvfølgelig også blomstrer efter et skifte. Men nu lavede man 5 mod Hlllerød, så mener man nok det problem er løst.
Threads: 15
(11-08-2026, 08:57 AM)VB-stralis Wrote: Det betaler vi høje lønninger til fx en sportsdirektør for at finde. Nationalitet underordnet.
Går ud fra, at Hemmersam, der har en fortid i FCN, FCK, Anderlecht må have sine kontakter.
Han behøver bestemt ikke kun at gå efter danske spillere (muligt, der er noget spændende i 2. div),
men må gerne søge videre i Østeuropa (som Zolotko gjorde), i Afrika eller andre oversøiske steder.
"Det er vigtigt at have tålmodigheden. Vi skal finde spillere, der kan løfte niveauet. Det giver ikke mening at hente spillere, der bare styrker bredden." (Hemmersam)
2 Divison??? Vil du bare have at vi skal være et Top 6 1 divisions hold?? Det er godt nok en lav hylde at hente fra. Du skal aldrig nogensinde klandre Hemmersam igen når det er de forslag du kommer med!
|