Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
OB - VB (3-0)
Det kan godt være vi stiller taktisk forkert op i dag.

Men i mine øjne er problemet mere et andet sted.

Vi opererer simpelthen i for lavt et tempo og uden overblik.

Vi afventer at bolden kommer til os i stedet for at løbe den i møde og tage ejerskab over den. Og når vi afventer, formaster modstanderen sig til at snuppe bolden for snuden af os.

Selv når vores spillere får tid til at orientere sig formår de at spille den til en OB mand.

Den bold skal fandne være VORES, og vi skal se viljen til at det skal være sådan.
Den er overhovedet ikke til stede.
Reply
Håber de folk der svinede prelec til har dårlig smag i munden!!
Reply
Nu har jeg set episoden, hvor Edjeodji får hovedskaden adskillige gange. Er det mon en bevist handling fra OBs nr. 3? Han hamrer med fuld kraft bolden på kort afstand mod en modspiller, der er ved at falde og i en situation, hvor det ikke er nødvendigt. Jeg synes, der burde kigges nærmere på den.
Reply
You Ain't Seen Nothin' Yet.

Det er titlen på et gammelt nummer af Bachman-Turner Overdrive

Jeg spekulerer på, om det var den sang, der kørte rundt i hovederne på vores spillere, da de gik på banen i dag. Fordi mon ikke de fleste af os efterhånden troede,  at vi havde set bunden af hvad VB kan præstere i denne sæson. At vi ikke kunne synke dybere i niveau.

Men tænkte vores spillere så her til aften-Nu skal vi vise dem alle sammen:You Ain't Seen Nothin' Yet!!

For jeg har ikke en eneste rose, en eneste positiv bemærkning at give om den kamp,  jeg har set her i aften.

Jeg aner ikke, om der kunne være ændret marginalt ved nogen andre taktiske dispositioner fra bænken, og jeg er enig i, at det virkede latterligt at tage Bismark ud, når manden i den grad virkede klar til at spille videre.

Men dybest set handler det her om spillere, der præsterer på et niveau der dårligt nok ville være første division værdigt. Ikke at disse spillere nødvendigvis er så ringe, men deres selvtillid er så smadret, at de præsterer på absolut laveste hylde. Det gør fysisk ondt at se på og lige nu tror jeg bare, at vi alle sammen skal se frem i mod, at vinterpausen snart indtræder og så skal der begyndes helt forfra.

Vi bliver nødt til at få nogle angribere, der kan score mål og vi er nødt til at få en central forsvarsspiller, der ikke kan overløbes og sættes af de fleste angribere i Superligaen.

Lige nu er der ikke nogen grund til-ligesom der heller ikke var sidste år-at spekulere i nogen som helst form for overlevelse. Det her drejer sig nu om at få genopbygget et Vejlehold,  der ikke er til grin i hele Fodbold-Danmark.

Hvilken træner, der skulle have mod på dette projekt,  som det ser ud nu, har jeg svært ved at gisne om - det skal være en meget optimistisk og positiv en af slagsen
Reply
(30-11-2025, 09:48 PM)Vindueknækkeren Wrote: Håber de folk der svinede prelec til har dårlig smag i munden!!

Det er jo svært at bevise noget som helst om det er den ene træner end den anden. En ting der er klart for mig er jeg ser hele dette project
som en total Fiasko. Og så er der andre steder der skal kikkes og det er opad i systemet. Chef og Sportschef kan fandme ikke blive ved med
at snakke sig ud af problemerne, der skal findes løsninger og det skal ske snart.
Reply
(30-11-2025, 10:04 PM)carlsberg Wrote:
(30-11-2025, 09:48 PM)Vindueknækkeren Wrote: Håber de folk der svinede prelec til har dårlig smag i munden!!

Det er jo svært at bevise noget som helst om det er den ene træner end den anden. En ting der er klart for mig er jeg ser hele dette project
som en total Fiasko. Og så er der andre steder der skal kikkes og det er opad i systemet. Chef og Sportschef kan fandme ikke blive ved med
at snakke sig ud af problemerne, der skal findes løsninger og det skal ske snart.

Er kielstrup dygtig nok ? Gør han det godt?
Reply
(30-11-2025, 10:20 PM)Vindueknækkeren Wrote:
(30-11-2025, 10:04 PM)Carlsberg Wrote:

Det er jo svært at bevise noget som helst om det er den ene træner end den anden. En ting der er klart for mig er jeg ser hele dette projekt
som en total Fiasko. Og så er der andre steder der skal kikkes og det er opad i systemet. Chef og Sportschef kan fandme ikke blive ved

Er kielstrup dygtig nok ? Gør han det godt?

Han har jo sidste sæson bevist sit værd, dog med en anden Trup, så kan godt forstå man ansatte ham igen. Men set over de sidste 2 kampe
står manglerne i kø så jeg stiller mere spørgsmål til truppen og deres kvaliteter.
Reply
(30-11-2025, 09:49 PM)Kurt Wrote: Nu har jeg set episoden, hvor Edjeodji får hovedskaden adskillige gange. Er det mon en bevist handling fra OBs nr. 3? Han hamrer med fuld kraft bolden på kort afstand mod en modspiller, der er ved at falde og i en situation, hvor det ikke er nødvendigt. Jeg synes, der burde kigges nærmere på den.

Tror ikke det var med vilje, men så jeg rigtigt eller var det en OB læge der beordrede ham udskiftet?
Reply
De var overhovedet ikke til stede. Hverken fysisk eller psykisk. Ingen gejst eller vilje i det hold. Eller evner - så det ud til.
Der er intet håb. Noget er helt galt. Er stemningen så ringe, at spillerne nægter at præstere?

Rystende ringe forsvar. Absolut tandløst angreb. Ingen midtbane. Bemærk hvor elendigt GG afslutter på en direktør.
Velkov nu blevet målfarlig - men i den forkerte ende. Ligner mest af alt arbejdsvægring.

Hvad med Tønder? Hemmersam? Kielstrup og Bisgaard ligner nu to kroatiske statuer (à la Prelec).
Ringere end ringe!!!!!! (desuden ufatterligt, at det er en OB læge, der skal sende Bismarck i bad1?)

DER ER INTET HÅB FOR DÉT "HOLD"!
Reply
Nu var det ikke OB's læge, der bestemte, at Bismarck skulle udskiftes. Hjemmeholdet stiller altid med en læge til SL kampene, men det er holdene selv, der bestemmer, om spilleren skal udskiftes....
I det mindste viste Bismarck noget vilje og temperament.
Det kunne hans holdkammerater lære noget af....
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)