Threads: 5
30-11-2025, 06:23 PM
(This post was last modified: 30-11-2025, 09:55 PM by tcrlars.)
Vejles startopstilling:
Igor Vekic - Thomas Gundelund, Lasse Nielsen, Stefan Velkov, Christian Sørensen - Tobias Bach, Christian Gammelgaard, Mike Vestergård, Mads Enggård - Amin Chiakha, Anders K. Jacobsen.
Imo fornuftigt at give Flø en pause. Spændende om Nielsen kan genfinde et acceptabelt niveau, og om Sørensen kan fastholde det nogenlunde fornuftige defensive spil. Enggård på midten er et åbent spørgsmål. Men det er hele holdet jo pt. Vi kan slå FCK, men fik prygl af Viborg. Umuligt at spå om resultatet i dag..
Vi står ALT for lavt, og mister bolden ALT for hurtigt. Losser bare ud til de andre. Det er ikke holdbart.
Som forventet. 1-0. Det er helt håbløst taktisk.
Threads: 0
Mærkelig gameplan at gå ud og bare være totalt passive. Vestergård og Enggaard centralt er ikke nogen god midtbaneduo, de styrer intet og deres tekniske evner er for begrænsede. Uha, hvor har vi savnet Lundrim i denne sæson.
2-0 og INTET fungerer. Rent taktisk bliver vi (Kielstrup) udstillet. Det er pinligt. Forsvaret sejler igen, og vi står ALT ALT for lavt.
Vi spiller desværre ikke ret godt i dag, og ser ret skidt ud ved begge de OB mål der er kommet indtil videre.
Fuldt fortjent bagud med 2-0 ved pausen. Den halvleg er tabt fra bænken. Vi elsker Kielstrup, men det her er simpelthen ikke godt nok. Dårligt taktisk udgangspunkt, og ikke godt nok at der ikke korrigeres, når det er så tydeligt at det ikke fungerer. Vi kunne jo alle sammen se at det ville gå galt allerede lang tid før det første mål. Sorry, men isoleret set på denne halvleg, så er det simpelthen dumpet, rent taktisk for trænerteamet.
Bare det at man sætter Enggaard i startelleveren er grotesk.
FORZA VB 4EVER
30-11-2025, 08:16 PM
(This post was last modified: 30-11-2025, 08:24 PM by SteenBiilmann.)
Uanset hvordan det ender, så skal Kielstrup trods alt roses for faktisk at lave ændringer i pausen, og også ændre udtrykket en smule på banen her i starten af 2. halvleg. Dog skal det siges at OB nok også naturligt trækker sig en smule når de er foran 2-0.
62min:
OG nu med yderligere udskiftninger. Vi må se om det er nok og om det virker, men i det mindste forsøger Kiel & Co. at gøre noget. Det kan jeg godt lide.
Nej absolut ingen ros til dem. De trænere har fuldstændig tabt sutten og kampen idag.
FORZA VB 4EVER
Det var imo en fejl at skifte Bismark ud. Han var jo klar til at fortsætte. Og 100% tændt. Modsat Enggård som virker som en skygge af sig selv, og står for langt fremme i forhold til Vestergård, som står for langt tilbage. Resultatet er at vi nu taber kampen - 3-0 lige nu - og vi har alt for mange spillere der spiler alibifodbold. alt for mange alibiafleveringer til nærmeste mand - helt uden perspektiv. Det peger på at mentaliteten ikke er på plads i dag.
Threads: 3
30-11-2025, 08:44 PM
(This post was last modified: 30-11-2025, 08:45 PM by Allan Simonsen.)
Er jeg den eneste med en fornemmelse af, at man ikke længere ser Vejle spille rigtig fodbold, men nærmere træningsøvelser i lavt tempo?
Jeg er i hvert fald der, hvor jeg ikke længere er sur efter et nederlag, men næsten helt ligeglad.