Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VB - Hillerød (5-4)
Hvor er det skidt opdækning i venstre side igen ved 1-0-målet, men fremragende samspil af Lauritsen og Bach ved 1-1 målet. Godt at se Lauritsen lave lækre ting igen. Det er godt nok længe siden, jeg har set ham lave sådan en detalje - endda med et super overblik og perfekt indlæg. Smile
Reply
Gundelund fysisk overmatchet og 1-2 til Hillerød.
Reply
Jeg vil nødig kritisere gundelund men rigtig
Midtstopper er han ikke.
Det er klubbens skyld,hvis han spiller steder
Han ikke er så god til.
Reply
Mærkelig halvleg. Jeg synes at vi spiller klart bedst, men vi er alligevel bagud. 

Min nervøsitet mht Sørensen var desværre velbegrundet.

Gunde er ikke stærk nok til at spille CB. 

Både Hetemi og Bisse med en flot 1. halvleg. Mere fremadrettet end set længe. Men nu er det jo også 1. div, og der er lidt mere plads og tid. 

Camara er sprudlende, og Duelund og Bach ditto.

Faghir - hmmm. Han mangler stadig en del.
Reply
Endnu en outstanding halvleg af Hetemi. Halvlegens bedste spiller og som vanlig spilleren der sætter spillet fremad.
Reply
(09-08-2026, 03:15 PM)Administrator Wrote: Endnu en outstanding halvleg af Hetemi. Halvlegens bedste spiller og som vanlig spilleren der sætter spillet fremad.

Ja nu må ‘skyklapperne’ da bøje sig.
Reply
Åh den defensiv - red os Gunnar og Gitz!
Reply
Gundelund får en på hovedet og Hillerød sætter et langskud heldigt ind.

2-3.

Undrer mig over man ikke sætte Lund ind ved pausen, istedet for Gundelund. Han har overmatchet allerede i 1. halvleg
Reply
(09-08-2026, 03:29 PM)Mads Wrote: Gundelund får en på hovedet og Hillerød sætter et langskud heldigt ind.

2-3.

Undrer mig over man ikke sætte Lund ind ved pausen, istedet for Gundelund. Han har overmatchet allerede i 1. halvleg

Jeg er også målløs over CN's taktiske dispositioner nogle gange - især i dag! Jeg synes ikke Gunde spiller godt - vil hellere se andre spille, som præsterer bedre. Jeg forstår dog heller ikke hvad Bismarck bidrager med. Vil langt hellere se Nicolas, Marcussen eller Amoo spille.
Reply
Bismarck er blind passager hver eneste gang.

Og så blind var han så alligevel ikke! Perfekt jinx.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)