Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VB - Hillerød (5-4)
(08-08-2026, 07:18 PM)SteenBiilmann Wrote: God pointe VBK. Jeg skulle have skrevet at Hillerød rent resultatmæssigt er kommet skidt fra land. Jeg er enig i at det er mod svære modstandere og derfor nok/måske ikke at betragte som direkte dårligt. Omvendt, er det jo heller ikke fantastisk for dem.

Jeg er meget usikker på morgendagens kamp. Jeg synes fortsat at vi mangler at se et VB-hold som har en klar spillemæssig profil. Og noget karakter. Der er for mange anonyme og for få ledere. For lidt rød tråd.

Omvendt synes jeg at vi har set nogle enkeltmandspræstationer som absolut er godkendt. Herunder Velkoc og Brolund.

Jeg er som nævnt meget spændt på hvad status er på Faghir og Hjulsager. I min optik burde de begge spille fuld tid - hvis de ellers er fysisk i orden.

Du har ret i Steen, at det nok er i nogle individuelle præstationer, at vi skal prøve at finde optimismen.

Bach og Duelund har fået en fin start. Vi har en stærk målmad. Var også imponeret over Brolund den korte tid, han var på banen mod TP. Mht Velkov vil jeg dog lige anføre, at han koster AB's føringsmål og har et par kiksere mod HB Køge, der kunne have kostet. Lad os håbe, at han har fået lagt børnesygdommene fra sig nu.

Enig i navnlig Hjulsager

Så lad os håbe, at nogen af de spillere giver os en sejr i morgen Wink
Reply
Ro på med Brolund. Han gjorde det godt i kort tid mod et DS-hold, men det siger intet om, hvorvidt han kan gå lige ind i Betinia- ligaen. Giv ham tid.

Ang. Hjulsager skriver VAF, at han har problemer med lysken, og ikke kan træne den kommende uge.
Tabatatze ude i et stykke tid. I hvert fald ikke med i morgen.
Lasse N træner med fysio. Gitz længst fremme. Han er på græs nu.
Reply
(08-08-2026, 09:39 PM)Victor Wrote: Ro på med Brolund. Han gjorde det godt i kort tid mod et DS-hold, men det siger intet om, hvorvidt han kan gå lige ind i Betinia- ligaen. Giv ham tid.

Ang. Hjulsager skriver VAF, at han har problemer med lysken, og ikke kan træne den kommende uge.
Tabatatze ude i et stykke tid. I hvert fald ikke med i morgen.
Lasse N træner med fysio. Gitz længst fremme. Han er på græs nu.

Ja så fik vi endeligt bekræftet at Hjulsager har noget fysisk, der driller - så det ikke på nuværende tidspunkt kun er "disciplinering" af ham, at han er bænket/ude af truppen. Det kan selvf. være en ny skade, hvem ved? Jeg ved ikke om jeg synes, vi mangler en venstre back mere nu hvor vi både har CS og Brolund udover Tabatadze, som er ude i noget tid. Han har været inde omkring U-18-landsholdet(Pløger, Jensen og Nicolas spiller der nu) og har spillet 3 kampe, så han må have et eller andet potentiale, som det kunne være fedt at forløse i Betinia LIGA. Måske kunne han generobre sin landsholdsplads.
Reply
Forstår ikke helt, hvorfra den lyskenskade 'pludselig' er opstået. Helt uden at have været i kamp, delvis uden hård træning.
Måske den bare ganske belejligt er 'opstået' ud af den blå luft - for at få ro fra omgivelserne. Indtil en løsning er fundet.
Reply
Jeg har set nok af Brolund til at jeg godt kan acceptere ham som en fin kandidat på vb mellem Sørensen. Bach (som vi jo alle husker blev nævnt af Hemmersam som også spillende vb da han blev præsenteret), Tabatadze (nu desværre skadet). Så konkluderende - vb er nok den af de 4 pladser hvor jeg mindst føler panikken mht indkøb.

Mht Hjulsager, så lyder det godt nok mærkeligt, når han for få dage siden har sagt til Bernhard at han er fit for fight. Og nu kan han ikke træne i den kommende uge?? Jeg tror ikke rigtigt på den historie.

Dejligt hvis Gitz er klar. 

Vi mangler en 8'er (specielt hvis Hjulsager er på vej ud) - og vi mangler med sikkerhed en 9'er.

Generelt - er det ikke bare skønt med alle de akademispillere der popper op på vores 1. hold? Jeg er glad for den del.
Reply
Gitz er ikke klar, men deltager i træningen. Hvornår han er klar, ved jeg ikke.

Ang. Hjulsager vælger jeg at tro på klubben. Jeg nægter at tro, at de lyver.
Reply
- "Kampen mod Hillerød bliver som resten af sæsonen - et langt sejt træk!" (udtaler Claus Nørgaard)
Jamen så lad os komme i gang nu - hjemme - mod ét af de bedre hold - de points, vi henter i starte af sæsonen, kan blive livsvigtige til sidst:
SÅ SPIL HURTIGT - OG AGGRESSIVT - OG FREMAD, VB!
Reply
2 ting jeg glæder mig til at se,kommer faghir i gang.
Kan camara gøre det lige så godt som sidst eller bedre.
Reply
Hjulsager helt ude. Det kan vel kun betyde at han skal væk, når folk herinde siger at han ikke er skadet. Det synes jeg er trist.

Faghir starter - lad os håbe at han kan få gang i målene. 

Sørensen på vb - det gør mig altid nervøs. 

Også spændende om Bisse og Hetemi kan stå imod på midtbanen.
Reply
Hemmersam er godt tilfreds. VB er ikke førstevælger, så is i maven til slut af transfervinduet. Længere er den ikke!
FORZA VB 4EVER - TØNDER RAUS - NØRGAARD RAUS
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)