Modstanderen fra Hillerød fik pudset målformen i deres pokalkamp mod Væggerløse som blev besejret med 12-0. Betyder det noget? Ja, det tror jeg faktisk godt det kan. Ikke mindst mentalt. De er kommet skidt i gang med nul point så jeg tror da en succesoplevelse som den her booster deres selvtillid. Tarup Pårup havde formentlig også slået Væggerløse, som er et hold fra Lolland Falster Serien, det skal da også med i ligningen, men det havde klædt VB at slå Tarup Pårup lidt mere overbevisende end på et hattrick af vores centerforsvarer. Nå - så er vi over i diskussionen om at uanset hvad kunne VB kun skuffe i sådan en pokalkamp. Sådan ser jeg egentlig ikke på det, men møder vi et hold som er amatører, så skal vi kunne vinde mere overbevisende. Det vigtigste selvfølgelig at vi gik videre.
Jeg husker en kamp mod Hillerød hjemme hvor vi var foran 2-0 men tabte 2-3. Hillerøds første sæson i rækken hvor de var spået at ryge på røv og albuer tilbage til 2. division. Siden er der kommet en anden respekt om dem må man sige. Godt arbejde i den klub. De har også fået folk fra FCK til klubben og så er der selvfølgelig Christian Lønstrup.
Jeg har indtryk af at de spiller noget offensivt fodbold og så har de nogen erfarrne spillere i Rezan Corlu, Rasmus Thelander og Kasper Enghardt. VB må tage favoritværdigheden, men jeg ser bestemt ikke denne som tre sikre point.
Jeg husker en kamp mod Hillerød hjemme hvor vi var foran 2-0 men tabte 2-3. Hillerøds første sæson i rækken hvor de var spået at ryge på røv og albuer tilbage til 2. division. Siden er der kommet en anden respekt om dem må man sige. Godt arbejde i den klub. De har også fået folk fra FCK til klubben og så er der selvfølgelig Christian Lønstrup.
Jeg har indtryk af at de spiller noget offensivt fodbold og så har de nogen erfarrne spillere i Rezan Corlu, Rasmus Thelander og Kasper Enghardt. VB må tage favoritværdigheden, men jeg ser bestemt ikke denne som tre sikre point.