Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HB Køge - VB (0-2)
Sidste fredags lidet overbevisende indsats mod AB, efterlader massevis af spørgsmål før mødet med sjællænderne.

Jeg synes ikke, Max Jensen var stærk. Det syntes derimod CN. Så han bliver nok genvalgt.

Velkov var overraskende usikker og skyld i det første mål, men fordi vi ikke har andre, får han selvfølgelig også genvalg.

Vi har massevis af folk, men for mange på de forkerte pladser. Det er f.eks. problematisk, at der ikke er plads til så stærk en spiller som Hjulsager. 

Angrebet er, som det er. Håber, at Jelle/Wahid, efter utallige måneders tilløb, kommer igang.

Håber også, at det langsomme spil, og spillen på tværs, skrottes. Det kunne være fornuftigt sidste år mod stærkere modstandere, men det skal vi ikke benytte os af som formodet tophold (?) i 1. div.

Men kampen bliver vanskelig, bla. fordi den spilles på kunstgræs.

Ved nogen, om den vises på en eller anden kanal?
Reply
(29-07-2026, 02:42 PM)Victor Wrote: Sidste fredags lidet overbevisende indsats mod AB, efterlader massevis af spørgsmål før mødet med sjællænderne.

Jeg synes ikke, Max Jensen var stærk. Det syntes derimod CN. Så han bliver nok genvalgt.

Velkov var overraskende usikker og skyld i det første mål, men fordi vi ikke har andre, får han selvfølgelig også genvalg.

Vi har massevis af folk, men for mange på de forkerte pladser. Det er f.eks. problematisk, at der ikke er plads til så stærk en spiller som Hjulsager. 

Angrebet er, som det er. Håber, at Jelle/Wahid, efter utallige måneders tilløb, kommer igang.

Håber også, at det langsomme spil, og spillen på tværs, skrottes. Det kunne være fornuftigt sidste år mod stærkere modstandere, men det skal vi ikke benytte os af som formodet tophold (?) i 1. div.

Men kampen bliver vanskelig, bla. fordi den spilles på kunstgræs.

Ved nogen, om den vises på en eller anden kanal?
Jeg mener de har valgt AB kampen til deres tv3 sport kanal
Den anden mulighed bliver at købe Viaplay abonnement
Til et stream.der sender de mange kampe fra 1 division
Og Vejles kamp mod Køge.
Jeg mener jeg giver 250 eller 299 om måneden
Jeg tror det hedder dansk fodboldpakke?
Der er superligaen 1 division og pokalturnering.
Vil lige på forhånd sige jeg er også træt af at betale så meget.

Med Viaplay Dansk Fodbold, Film & Serier får du også Betano Pokalen, Betinia LIGA, Bundesliga, Viaplay Sport News og Viascore – endnu mere fodbold hele sæsonen.
Reply
Tak for info!
Reply
Som vi, der indimellem følger træningen, har bemærket: Tror ikke, Max Jensen får genvalg på hb.
Max Jensen var ikke overbevisende, Sørensen på vb lidt bedre, men blev ligeledes overløbet et par gange.
Foruden Velkovs katastrofale tilbagelægning. Og Gundes blunder ved udligningen. Vi slap fhv. billigt, når man betænker de mange huller,
vi blev præsenteret for derfra. - SÅ MANGE FEJL GÅR BARE IKKE!

Gitz håber på snart at genindtræde i træningen. Dog begrænset hvor stor byrde man kan lægge på ynglingens skuldre!
Meget enig i, at det er problematisk, hvis vi ikke kan udnytte Hjulsagers sublime spil. Vanvid end ikke at sætte ham på bænken.
- Vi skal tværtimod have ham op i gear igen. Han er altså kun 31 somre!

Jeg véd, at flere spillere er enige med os om, at det langsomme boldflytteri ikke er vejen frem. Tværtimod - spil fremad, med tempo.
Ligeledes må det være frustrerende for spillerne at spille med to så uskarpe angribere.
Indtil videre - indtil vi henter en 'reel striker' - kan vi kun HÅBE på fremskridt!

Vi kan ikke bruge 'vanskelig kamp pga kunstgræs: Vi har ALLE muligheder i VB Parken for at træne på dét underlag!
Men indrømmer gerne: Jeg frygter også dén kamp, omend den er imod ét af rækkens ringeste mandskaber.
Forhåbentlig gør spillerne det ikke, men tager forhåbentlig heller ikke sejren for givet (tror jeg dog heller ikke).

DET ER NU, VI SKAL HAVE DÉN SEJR, DER FOR ALVOR BETYDER NOGET. - DET ER NU, VI SKAL I GANG! - DET ER NU!!
Reply
(29-07-2026, 05:30 PM)VB-stralis Wrote: Som vi, der indimellem følger træningen, har bemærket: Tror ikke, Max Jensen får genvalg på hb.
Max Jensen var ikke overbevisende, Sørensen på vb lidt bedre, men blev ligeledes overløbet et par gange.
Foruden Velkovs katastrofale tilbagelægning. Og Gundes blunder ved udligningen. Vi slap fhv. billigt, når man betænker de mange huller,
vi blev præsenteret for derfra. - SÅ MANGE FEJL GÅR BARE IKKE!

Gitz håber på snart at genindtræde i træningen. Dog begrænset hvor stor byrde man kan lægge på ynglingens skuldre!
Meget enig i, at det er problematisk, hvis vi ikke kan udnytte Hjulsagers sublime spil. Vanvid end ikke at sætte ham på bænken.
- Vi skal tværtimod have ham op i gear igen. Han er altså kun 31 somre!

Jeg véd, at flere spillere er enige med os om, at det langsomme boldflytteri ikke er vejen frem. Tværtimod - spil fremad, med tempo.
Ligeledes må det være frustrerende for spillerne at spille med to så uskarpe angribere.
Indtil videre - indtil vi henter en 'reel striker' - kan vi kun HÅBE på fremskridt!

Vi kan ikke bruge 'vanskelig kamp pga kunstgræs: Vi har ALLE muligheder i VB Parken for at træne på dét underlag!
Men indrømmer gerne: Jeg frygter også dén kamp, omend den er imod ét af rækkens ringeste mandskaber.
Forhåbentlig gør spillerne det ikke, men tager forhåbentlig heller ikke sejren for givet (tror jeg dog heller ikke).

DET ER NU, VI SKAL HAVE DÉN SEJR, DER FOR ALVOR BETYDER NOGET. - DET ER NU, VI SKAL I GANG! - DET ER NU!!

Deltog Max i træningen i går?
Hvad er det i øvrigt for noget sublimt spil, du har set fra Andrew Hjulsager? som berettiger ham til en plads i truppen.
Reply
(29-07-2026, 06:13 PM)pegro Wrote: Deltog Max i træningen i går?
Hvad er det i øvrigt for noget sublimt spil, du har set fra Andrew Hjulsager? som berettiger ham til en plads i truppen.

Max spillede i hvert fald ikke hb, ved jeg.
Så du mener, AH er et fejlkøb!? (gik da ud fra, at din hukommelse var/er intakt!)
Reply
Da jeg tror at vores 9’er igen står mellem faghir og duin
Så håber jeg faghir får chancen fra start.
Jeg begynder at tro mindre og mindre om duin nogensinde
Kommer i gang igen.
Ikke at faghir har gjort meget få at tro på ham.
Men nu når der ikke rigtig er andet,så synes jeg stadig der er
Glimtvis noget ved faghir.hvor man kan se der er potentiale.
Han bliver nok aldrig top angriber i nogle af de bedste klubber i verden
Men kan han finde sin tidligere målform,så kan han måske blive et godt salg
Igen.
Reply
(29-07-2026, 06:34 PM)VB-stralis Wrote:
(29-07-2026, 06:13 PM)pegro Wrote: Deltog Max i træningen i går?

Max spillede i hvert fald ikke hb, ved jeg.
Så du mener, AH er et fejlkøb!? (gik da ud fra, at din hukommelse var/er intakt!)

Jeg ved ikke om han er et fejlkøb. Han har bare ikke overbevist mig om at han pt. er bedre en dem, der er udtaget. Det var egentlig også min overbevisning at du havde samme holdning.
Reply
Lige pt. Men han var da en genial spiller, da han kom. Niveauet er faldet - men skal vi have gavn af ham, skal han da bruges - som Faghir.
Du véd, de bliver ikke bedre af at blive degraderet! Og de er - ikke vilde dyr - men - vildt dyre!
Reply
Mht. Viaplay: 249 kr. pr måned med reklamer og 299 kr. uden reklamer. Det koster mig en tudse her i 2026 at VB er rykket ned! Det betød så ingen ny VB trøje, og færre øl køb på stadion. Lidt træls, men sådan er det.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)