Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vejle Boldklubs kommunikation (på SoMe) - eller mangel på samme
Som jeg også skrev i fanundersøgelsen så mener jeg det er en kæmpe fejl at man som indehaver af et sæsonkort ikke automatisk har adgang til indhold, nu har man gjort det for niveau 2 + 3, men som jeg ser det burde det være tilgængeligt for alle og som minimum alle med et sæsonkort. Man skal huske på at VB lever af at skabe et stærkt brand som sponsorer vil betale forvar være en del af. 

Hvis man endelig vil gå betalingsvejen så skal der virkeligt være noget indlæg af høj kvalitet, her tænker jeg på flere interviews hver uge, med forskelligt format, med både spillere, ledere, trænere og evt. fans, så man kommer hele vejen rundt. Jeg tænker heller ikke det kan være særligt dyrt at producere og har vi ikke i forvejen ansat en kommunikationschef? 

Jeg synes man havde en unik mulighed for at skabe et nyt Vejle, da det nye ejerskab kom til for et år siden, med lidt højere til loftet, mere åbenhed, nye ideer osv., jeg synes dog næsten intet af det er blevet indfriet, hvorfor er der ikke interviews ude med Tønder og Hemmersam her op til sæsonstart for at skabe interesse, hvad er status, hvad er planen osv. (såfremt vi har en)?  

Vi har en stor organisation og et stort budget ift. 1. Division, måske er det på tide at man begynder at tage det ansvar på sig.
Reply
Nu er jeg ikke helt klar over hvor hurtigt man kan uploade ting.
Men hvor ville det da være oplagt med noget live video fra fan marchen
Når man ikke lige selv har mulighed for at være med.
Det kræver vel ikke så meget hvis man har et par menesker til stede.
Nu når man betaler for appen,så kunne sådan noget da være fedt.
Reply
Derudover er det ret umuligt at komme i kontakt med klubben.
Der er fejl i app'en, men der er ingen steder at melde den til klubben. Der er ingen kontaktoplysninger/email i app eller på hjemmesiden.
Reply
Mads - der er masser af kontaktinfo her:
https://vejle-boldklub.dk/klubben/organisation/
Reply
(25-07-2026, 12:56 PM)Mads Wrote: Derudover er det ret umuligt at komme i kontakt med klubben.
Der er fejl i app'en, men der er ingen steder at melde den til klubben. Der er ingen kontaktoplysninger/email i app eller på hjemmesiden.

Du skal bare åbne øjnene fremover guttermand Wink
Reply
(25-07-2026, 02:14 PM)SteenBiilmann Wrote: Mads - der er masser af kontaktinfo her:
https://vejle-boldklub.dk/klubben/organisation/

Selvfølgelig. Jeg skal bare sende mails til alle mulige der ikke aner noget om det. Det er latterligt ringe.
Reply
Det forstår jeg ikke. Der er kontaktinfo til samtlige relevante personer i klubben. Hvilket du direkte har efterlyst herover. Hvad mere ønsker du?
Reply
(25-07-2026, 10:15 PM)SteenBiilmann Wrote: Det forstår jeg ikke. Der er kontaktinfo til samtlige relevante personer i klubben. Hvilket du direkte har efterlyst herover. Hvad mere ønsker du?

Hvilken af dem er teknsik support til app'en? 
Hvorfor skal jeg sende en mail til en "head of" eller "manager" når jeg skal bruge teknisk support? - ingen af de titler indikerer viden om teknik.
Den burde heller ikke skulle sendes til en personlig mail. Der burde være en support-mail boks til sådanne ting. Personer kommer og går. Funktioner består.
Reply
Skriv til vbsupport@eventii.dk
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)