Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sæson 2026/2027
Mon ikke der kommet et par Hydration breaks :-). Så kan EfB også vise lidt reklamer hvis de streamer kampen.
Reply
(26-06-2026, 02:01 PM)VB-stralis Wrote: Hemmersam har været 'væk' et par dage. Nu tilbage. Jeg påstår fremdeles, at der sker noget i denne uge. Måske først søndag.
Det er ikke mit indtryk, at vi hér & nu taler om en angriber. Vi får se ...

Spændende, om kampen lørdag kl 12 i Esbjerg aflyses!? Der tales jo om temperaturer op til 35 gr!

Er det denne søndag eller bare en eller anden søndag?
Reply
Spilletrøjen for den kommende sæson er blevet præsenteret og kan ses her https://www.instagram.com/p/DaLYU39DNhC/...IwNjQ2YQ==

Hjemmetrøjen ligner meget den vil spillede i i kort tid inden vi skiftede fra Hummel til Adidas. Hvide ærmer. Jeg kalder selv det mønster og de farver EM84 trøjen, men der skal man nok være en gammel idiot som mig for at kunne huske det :-). Den er ganske pæn synes jeg.

Udetrøjen er mere spacy i det. Den er ikke min smag skal jeg være ærlig at sige.
Reply
Jeg synes, den er ok  Ret ligeglad. Bare det er rødt/hvidt.

Ser Brasilien-Japan lige nu. Brasilien triller og triller og kan ikke komme igennem. Sådan vil det også være for os i mange kampe næste sæson. Hvordan skal vi spille for at komme igennem et kompakt forsvar? Det kan let ske, at vi kommer til at se dumme ud, som Brasilien gør lige nu.

Nå, så vender de det alligevel. Men vi kommer til at stå over for samme udfordring næste sæson.
Reply
Dét med spillestilen i den kommende sæson er et godt spørgsmål. Jeg vil mene at det i høj grad kommer an på hvordan vores offensiv ser ud når transfervinduet lukker. 
Hvis vi f.eks. sælger GG og spiller med Bismark som angriber, så er det nok ikke lige en masse indlæg over fløjene vi skal satse på. Omvendt, hvis vi beholder GG, og Duin og/eller Faghir pludselig vågner til dåd, så kan det godt være fløjspil og indlæg der er løsningen. Så selv om træneren har nogle præferencer, så vil jeg mene at det først og fremmest kommer an på hvordan offensiven ser ud personalemæssigt.
Reply
(28-06-2026, 03:46 PM)McLovin Wrote:
(26-06-2026, 02:01 PM)VB-stralis Wrote: Hemmersam har været 'væk' et par dage. Nu tilbage. Jeg påstår fremdeles, at der sker noget i denne uge. Måske først søndag.
Det er ikke mit indtryk, at vi hér & nu taler om en angriber. Vi får se ...

Spændende, om kampen lørdag kl 12 i Esbjerg aflyses!? Der tales jo om temperaturer op til 35 gr!

Er det denne søndag eller bare en eller anden søndag?
Vi kigger ind søndag i uge 26 i 2027. Kan være det er årstallet den blot er galt med.
Reply
I dag er det den 14. juli (Frankrigs nationaldag, Stormen på Bastillen: "Allons Enfants de la Patrie, le Jour de Gloire est Arrivé!"

'Måske' også tid for VB at 'vågne op'!? - Oui Messieurs, der er kun 10 dage til! - og hverken forsvar eller angreb er på plads!
Tydeligt afsløret i lørdags vs. Hillerød, på eget græs, foran egne fans, foran sponsorer, foran lederskab, foran ejerskab:

RÉVEILLEZ-VOUS, VB! RÉVEILLEZ-VOUS!
Reply
Vender lige blikket mod den forgangne sæson, for skal Frede ikke have en straf for den forgangne?
Det er tilladt at leje tre spillere til sit hold. Frede benyttede sig af muligheden og hentede tre spillere i FCM.
Imidlertid kunne de godt bruge en fjerde, så de aftalte at købe Friday Etim deroppe, for så senere at sælge ham tilbage til samme.
Hvis ikke det er et andet ord for 'leje' - aftale at købe billigt i FCM og sælge billigt retur til samme.
En mand kendt fra Anders And kommer mig i hu: S. Vindler.
Det lugter i dén grad af, at man liiiige bøjer reglerne til begges bedste. Frede får fire spillere derfra og FCM får givet deres marginaler spilletid.
Købte FCF Friday Etim på markedsvilkår, eller er det potentielt konkurrenceforvridende i forhold til de andre klubber?
Hvis sidstnævnte er tilfældet, må der følge en passende straf - til begge klubber!
(FCF kan mildest talt kaldes en venskabsklub med FCM med 30 indgåede aftaler inden for de seneste 8 år!)

Håber i dén grad, at der graves videre i dén (penible!?) sag!
Reply
(19-07-2026, 01:40 PM)VB-stralis Wrote: Vender lige blikket mod den forgangne sæson, for skal Frede ikke have en straf for den forgangne?
Det er tilladt at leje tre spillere til sit hold. Frede benyttede sig af muligheden og hentede tre spillere i FCM.
Imidlertid kunne de godt bruge en fjerde, så de aftalte at købe Friday Etim deroppe, for så senere at sælge ham tilbage til samme.
Hvis ikke det er et andet ord for 'leje' - aftale at købe billigt i FCM og sælge billigt retur til samme.
Det lugter i dén grad af, at man liiiige bøjer reglerne til begges bedste. Frede får fire spillere derfra og FCM får givet deres marginaler spilletid.
Købte FCF Friday Etim på markedsvilkår, eller er det potentielt konkurrenceforvridende i forhold til de andre klubber?
Hvis sidstnævnte er tilfældet, må der følge en passende straf - til begge klubber!
(FCF kan mildest talt kaldes en venskabsklub med FCM med 30 indgåede aftaler inden for de seneste 8 år!)

De spiller efter reglerne?? Der er intet at brokke sig over, bare fordi 2 klubber er kreative.
Reply
(19-07-2026, 05:27 PM)Vindueknækkeren Wrote:
(19-07-2026, 01:40 PM)VB-stralis Wrote: Vender lige blikket mod den forgangne sæson, for skal Frede ikke have en straf for den forgangne?

De spiller efter reglerne?? Der er intet at brokke sig over, bare fordi 2 klubber er kreative.
Men det er jo lige netop det de muligvis ikke gør.
Hvis man har en regel om man Max. Må leje 3 spillere.
Og man så “lejer” 4,og man laver en forhånds aftale om
At det beløb man købte spilleren for det samme beløb
Skal man købe ham tilbage for når sæsonen er slut..
Så er det jo bare en leje aftale forklædt som et køb.
Jeg er ikke jurist,men man kan altså godt blive dømt
For ikke at overholde loven.selvom det ved første
Øjekast virker helt lovligt.
Men det må der være andre instanser der må tage stilling til.
Ellers er den regel jo intet værd det kan enhver jo se.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)