Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommertransfervinduet 2026
Den 24. juli kl 18 møder vi hjemme oprykkerne fra AB. Om blot 9 dage. En hjemmekamp nedrykkerne vs. oprykkerne.
Man burde være fhv. tryg, men er man? - Gentager lige, hvad Hans Andersen skrev efter en bekymrende kamp (1-1) mod Hillerød (3 x uafgjort):

- "Dårligt af VB, men hvad kan vi forvente - de samme som spillede i foråret, hvorfor skulle de være blevet bedre?
- Vi var heldige, største chancer til et velspillende Hillerødhold - bedste VB’er Nicolaj Larsen, det bliver umådeligt svært!"

Fik i går en lille diskussion med Thomas Gravesen, som er overbevist om, at VB på intet tidspunkt kommer til at ligge uden for Top 3.
Han tilbød et væddemål. Han er jo 'ekspert' og véd vel, hvad han taler om, mens jeg - forhåbningsfuld - stadig ikke er ganske fortrøstningsfuld.
Vi har siden Nytår altså blot vundet 2 kampe (de to sidste, da det hele var afgjort)! Og truppen stor, men tynd!
Reply
Holdet skal have en chance for at bevise sig, men jeg er heller ikke fortrøstningsfuld for sæsonen må jeg sige. Jeg synes ikke det er dårlige spillere vi har. Truppen er bare forkert sammensat og med for mange der døjer med skader. Det så vi i sidste sæson og det er mere eller mindre den samme trup. Jeg er bange for man overvurderer truppen og endnu mere - at man undervurderer de andre hold.

Træneren mangler også at overbevise mig.
Reply
For god ordens skyld, så vandt vi over Hillerød på et mål i 3 halvleg.
Reply
Sidste år vandt vi over FCF i en træningskamp. De udlignede i reservernes kamp (3. halvleg) - men VB kaldte det en sejr!
I år spillede vi 1-1 mod Hillerød i en træningskamp. Vi scorede i reservernes (3. halvleg) - og VB kaldte det en sejr!
Det sete afhænger selvsagt af øjnene, der ser. A holdet spillede altså 1-1 - og Hillerød var bedst! Også i reservernes kamp!
Reply
Latterlig diskussion. VB er stadig skodringe med den træner. Forstærkninger til angrebet hvor bliver de af her 10 dage før turneringsstart.

Syntes VB står rigtig skidt her inden sæsonen. Naivt at tro holdet bliver meget bedre uden forstærkninger. Er træt af at ejerne ikke åbner pungen.
FORZA VB 4EVER - TØNDER RAUS - NØRGAARD RAUS
Reply
Jeg er skuffet over at der ikke er hentet en CB, da vi pt. Ikke har nogen backup og det tager tid at spile en ind. Der må simpelthen gå et par fine emner rundt i Norden som gerne vil spille for os. Jeg mangler stadigvæk at se Hemmersam hente en spiller hvor man bliver positivt overrasket over niveauet. På de offensive positioner har jeg lidt mere tålmodighed og jeg accepterer at der skal noget ud for at der kan komme noget ind, her bør de nuværende spillere også kunne dominere i 1. Division. Får vi derimod en skade til Velkov eller LN, så kan vi hurtigt tabe så mange point, at oprykningen er væk inden sæsonen for alvor er kommet i gang. Som jeg forstod det så skulle det nye ejerskab skabe stabilitet samt langsigtet planlægning, det lugter på ingen måde sådan hvis vi ikke har råd til en CB i vores nuværende situation.

Kom nu ejere/Hemmersam sæt i gang! Alternativt skriv en ny kontrakt med Damian, har var god for et år siden.
Reply
(15-07-2026, 03:54 PM)Jonathan Togo Wrote: På de offensive positioner har jeg lidt mere tålmodighed og accepterer, at noget skal ud for at noget kan komme ind 
- her bør de nuværende spillere også kunne dominere i 1. Division
Kom nu ejere/Hemmersam sæt i gang! Alternativt ny kontrakt med Damian, har var god for et år siden

Glem ikke, at AK, Amon, van Bruggen allerede er væk. Der er så riiiigeligt plads til en angriber af kvalitet! NU!!

Forstærkninger til angrebet! - Hvor bliver de af? 8 dage til turneringsstart!
Reply
Nogen skriver, at Hemmersam har været på hospitalet. Alt efter, hvor alvorligt det er, kan det sætte os tilbage i forstærkningskapløbet.
Reply
Mon GG ryger til Brøndby,de har da prøvet at hente ham før.
Nu når Nicolai Vallys er rejst til Japan.
Reply
Kasper Junker vender nu hjem og skriver ifølge bold.dk kontrakt med Randers FC!
Junker er angriber, er vejlenser og havde længe ytret ønske om at komme helt hjem og spille for VB.

Heldigvis er vi så godt dækket ind på netop de pladser, at vi ikke har brug for ham, der så gerne vil spille i VB!
(ironi forekommer!) - Man fatter efterhånden nada! Vi tror (og ikke mindst håber) på, at Duin og Faghir vil sprudle.
Tilsammen har de i opstarten scoret 0 mål. NUL! - Er intet kommet frem til. Spillede mod HIF hhv 63 og 27 minutter!
Om 5 dage går det løs!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)