Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommertransfervinduet 2026
(04-07-2026, 10:01 AM)colazero Wrote:
(04-07-2026, 09:32 AM)Allan Simonsen Wrote: Er der ingen sjove rygter om køb/salg? Big Grin

Ikke siden Møller skruede ned for aktiviteten på Facebook  Smile

Han poppede op i starten af vinduet, men gassen sev ud af ballonen.
Reply
(04-07-2026, 11:33 AM)Mads Wrote:
(04-07-2026, 10:01 AM)colazero Wrote:
(04-07-2026, 09:32 AM)Allan Simonsen Wrote: Er der ingen sjove rygter om køb/salg? Big Grin

Ikke siden Møller skruede ned for aktiviteten på Facebook  Smile

Han poppede op i starten af vinduet, men gassen sev ud af ballonen.

Jeg har nu en svaghed for disse sjove rygter, selvom det måske kun er 1/3, som passer Smile
Reply
Bold skriver, at Amon er på vej til en østrigsk klub i anden række.

Det er ok.
Reply
Amon nu bekræftet til Østrig. Ja, helt fint. 

Hvad tror I ellers vi kan forvente af afgange? Vekic er vel uundgåelig. Sælges Flø? GG? Og har Gunde lyst til at prøve noget nyt?

Og hvem - om nogen håber I smutter?

Noget nyt mht varigheden af Gitzs skade?
Reply
Det seneste, jeg har hørt om Gitz, er, at han snart vil være i gang igen. Håber så meget, det holder stik!
At Amon smuttede, var klart det bedste for begge parter. En sympatisk spiller, men måske 'over the Hill'.
I hvert fald havde VB på ingen måde planer med ham: Siden ferien har han end ikke rigtigt trænet med sammen med A-truppen!

Beklager, intet sket mht. forstærkninger. Havde hørt, at VB 'stensikkert' ville hente en (etableret) dansk forsvarer inden forrige week-end.
Holdt så ikke. - Men Hemmersam har ikke overværet de seneste træninger - plejer at betyde, at han har travlt v telefonen/forhandlingsbordet!
Reply
(10-07-2026, 06:30 AM)Hans Wrote: Hemmersam har været indlagt på sygehus, men er så vidt jeg ved kommet hjem nu.

Ved man hvorfor? og hvor har du hørt det
Reply
Ville det være fuldstændig umuligt at hente en
Jay Roy Grot?
Jeg tænker hvis Odense køber nyt til angrebet
Og han kommer i “overskud”
Banken skal nok sprænges for vores vedkomne.
Hvis han skulle lokkes til en 1 divisions klub.
Reply
(11-07-2026, 07:59 AM)Hans Wrote:
(10-07-2026, 01:37 PM)Vindueknækkeren Wrote:
(10-07-2026, 06:30 AM)Hans Wrote: Hemmersam har været indlagt på sygehus, men er så vidt jeg ved kommet hjem nu.

Ved man hvorfor? og hvor har du hørt det
Må man skrive det herinde, jeg kender ikke regler for hvad man må dele af personlige oplysninger
Du er allerede godt i gang med at skrive ting ud som ikke står nogle steder offentligt, så du kan bare slå dig løs Smile
Reply
Der må vel forventes en ret markant ketchup-effekt på transfermarkedet, når VM er slut. Mon den også når ned til lille VB?

Jeg håber fortsat på mindst en forsvarer og en angriber, men med 9 dage til første kamp så bliver de under alle omstændigheder ikke spillet sammen med holdet. Men det er jo betingelserne for alle hold.

Efter min mening står vi svagt på centralt forsvar, venstre back samt 9'eren. Vi må forvente skader, og der skal ikke mange til før det vil se særdeles tyndt ud på de positioner. Tør klubben virkelig satse på at dem vi har er nok til oprykning? Jeg vil godt nok stå noget undrende hvis det bliver tilfældet. Hvad mener I andre?
Reply
Jeg må indrømme at jeg er voldsom nervøs over de manglende tilgange af spillere- og salg. Specielt i forsvaret synes jeg vi er særlig skrøbelige. Forestil jer lige et rødt kort eller skade i en af de første kampe i forsvaret… 
Hvis vi ender med at sælge GG, Flø, Hjulsager og Vekic alligevel, så havde jeg gerne set det allerede var sket. Ikke så meget pga prisen selvfølgelig, men mere for at truppen kunne nå at tilpasse sig. 

Udover de åbenlyse forstærkninger til forsvaret(alle pladser), så mangler vi også en 9er mere. Jeg tror ikke Duin og Faghir holder hele sæsonen desværre. Og synes ikke vi har en ung som er åbenlyst parat til at få chancerne. 

En spiller som Rømer fra Randers synes jeg kunne være fin at få ind. Både til forsvaret og til central midt hvis det bliver nødvendigt. Han er gratis, har erfaring og har et formentlig okay niveau. Han kan dække flere pladser.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: IvRak, SteenBiilmann, VB84, 5 Guest(s)