Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommertransfervinduet 2026
Ang. skader, kan man undre sig over, at unge mænd så hurtigt bliver skadet (muskler, sener, knæ osv.)

Grunden er ikke, at de er nogle slapsvanse. Grunden er, at vi ikke er skabt til at træne hårdt hver dag. Hvis vi andre skulle træne så meget, ville vi også ligge og klage os hele tiden.

Det drejer sig om at træne så meget, at intensiteten hele tiden ligger under musklens/senens bristepunkt. Det er svært. Hvis de træner for lidt, dur det heller ikke, fordi så taber de kampene.
Reply
Stralis spørger, hvad der står i VAF om Marcussen. Han fik tilbud fra Superligaen, men synes alt i alt, at tilbuddet fra VB var bedre.
Nogen har skrevet, at vi mangler en 8'er. M siger selv, at han kan spille offensiv 8'er. Så måske er han manden. Han har dog selv mest lyst til at spille venstre kant, hvor han især er stærk til at sætte en mand, trække ind i banen og selv afslutte eller lægge en god aflevering.

Ellers roser han VB en masse: historien, fansene, "projektet" osv. Han er blevet godt modtaget af medspillerne og er glad for at være her.

NB: Ang. at læse om VB I VAF, er det billigt. Koster kun ca. 900 kr. for et år.
Reply
På papiret synes jeg virkeligt det er ærgerligt at vi ikke lykkes med at hente Donavan Bagou, særligt når det er Hvidovre som får hans underskrift. Jeg håber virkeligt at Hemmersam har set rigtigt her, for vi har virkeligt brug for en spiller i truppen som scorer kontinuerligt. Sidste sæson bar meget præg af et halvt år hvor vi ikke lykkedes med Amin, samt er halvt år hvor vi stort set spillede uden en reel angriber. Jeg tror stadigvæk på Faghir, men jeg tror det bliver et år hvor han skal doseres og han vil højst sandsynligt kun spille i mellem 60–80 % af minutterne. Vi SKAL have en ny angriber og de hænger virkeligt ikke på træerne.
Reply
Agon Mucolli kan nu hentes på fri transfer. Kunne det være en idé? Smile
Reply
(01-07-2026, 04:35 PM)Allan Simonsen Wrote: Agon Mucolli kan nu hentes på fri transfer. Kunne det være en idé? Smile

Vi har både Marcussen, NGG, Camara, Bach og Amon så vi har allerede alt for mange spillere til venstre wing. Hvis vi kunne komme af med par venstre wings, ville jeg være klar på at få Agon til klubben.
Reply
Som jeg husker det var der ballade med ham da han var her sidst, og umiddelbart har han da heller ikke vist noget specielt højt niveau spillemæssigt efterfølgende. Så jeg har lidt svært ved at se argumenter for at hente ham, frem for dem vi har i forvejen?
Reply
(01-07-2026, 10:23 PM)SteenBiilmann Wrote: Som jeg husker det var der ballade med ham da han var her sidst, og umiddelbart har han da heller ikke vist noget specielt højt niveau spillemæssigt efterfølgende. Så jeg har lidt svært ved at se argumenter for at hente ham, frem for dem vi har i forvejen?

Nostalgi og at gammel kærlighed ruster aldrig.  Heart

Jeg tænker det må være grunden  Cool
Reply
(01-07-2026, 04:35 PM)Allan Simonsen Wrote: Agon Mucolli kan nu hentes på fri transfer. Kunne det være en idé? Smile

Gider ikke have dem der er for dårlige til Fredericia.. Vi er bedre end det
Reply
Er der ingen sjove rygter om køb/salg? Big Grin
Reply
(04-07-2026, 09:32 AM)Allan Simonsen Wrote: Er der ingen sjove rygter om køb/salg? Big Grin

Ikke siden Møller skruede ned for aktiviteten på Facebook  Smile
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: Christian d.2, VB-stralis, 5 Guest(s)