Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jelle Duin
(16-06-2026, 11:37 PM)VB-stralis Wrote: Kunne virkelig godt tænke mig at vide, hvad det er med Duin? Stadig ikke mødt op på træningsbanen. Ikke tryg ved dén mand!

I øvrigt netop læst et rygte om, at Lucas From vender hjem. Spændende ...

VAF skrev i går han Duin er syg

Hvor har du læst det angående Lucas From?
Reply
Et rygte på FB. Aner ikke, om der er noget om det!
Reply
Enig. From spændende!

VAF skriver, at Duin er syg
Reply
(16-06-2026, 11:37 PM)VB-stralis Wrote: Kunne virkelig godt tænke mig at vide, hvad det er med Duin? Stadig ikke mødt op på træningsbanen. Ikke tryg ved dén mand!

I øvrigt netop læst et rygte om, at Lucas From vender hjem. Spændende ...

Jelle Duin var  med på træningsbanen i fredags - til div. sprinttests.
Reply
Javel så. Men eftf. vist ikke med på træningsbanen. Mon han blev 'skadet'? Og hvordan var hans sprint?
Ser ud til, at Lucas From vender hjem efter en god sæson i Esbjerg. Vel også sjovere at spille VB op!
Reply
(17-06-2026, 09:15 PM)VB-stralis Wrote: Javel så. Men eftf. vist ikke med på træningsbanen. Mon han blev 'skadet'? Og hvordan var hans sprint?
Ser ud til, at Lucas From vender hjem efter en god sæson i Esbjerg. Vel også sjovere at spille VB op!

Som jeg også skrev længere oppe, så har han været syg og derfor ikke været til træning
Reply
(17-06-2026, 09:15 PM)VB-stralis Wrote: Javel så. Men eftf. vist ikke med på træningsbanen. Mon han blev 'skadet'? Og hvordan var hans sprint?

Jeg tror hans sprinter var OK, men jeg stod desværre ikke med stopuret. Han var i hvert fald ikke skadet, da han gik fra banen.
Hvor seriøst er det du har set omkring Lucas From? Jeg har altid ønsket at han skulle komme tilbage.
Reply
Jeg husker meget lidt til Lucas From. Har han spillet på førsteholdet for VB? Véd godt han har været ejet af os -og han var vel ungdomsspiller i VB.
Nogen der har set ham for EFB og kan give lidt info om hans niveau?
Reply
(17-06-2026, 09:55 PM)SteenBiilmann Wrote: Jeg husker meget lidt til Lucas From. Har han spillet på førsteholdet for VB? Véd godt han har været ejet af os -og han var vel ungdomsspiller i VB.
Nogen der har set ham for EFB og kan give lidt info om hans niveau?

Jeg har ikke set ham spille for Esbjerg, men så ham de gange VB spillede træningskampe mod Århus Fremad. Da var han sindssyg hurtig og vores venstre backs totalt rundtossede.
Reply
Han var også en af de bedste, da Aarhus Fremad slog Brøndby ud i landspokalturneringen for et par år siden. Jeg betragter ham som en klassisk VB-spiller, hurtig og stor teknikker.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)