Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sæson 2026/2027
(04-06-2026, 09:08 PM)Victor Wrote: På mig virker det, som om der er tale om en psykisk ustabil person.

Jep, det tænker jeg helt sikkert, at du har ret i. I et opslag på et socialt medie så jeg en diskussion, om en organisation rent juridisk kan blive udsat for stalking af en person, hvor nogle psykologer tog udgangspunkt i sagen om Vejle Boldklub - og det kan vist godt lade sig gøre.
Reply
(04-06-2026, 10:05 AM)colazero Wrote: Jeg vil anbefale man prøver at tilknytte Kaj Stephansen igen til trænerteamet. Man så en klar forbedring af Vekic efter KS kom til. Ham og resten af det danske team i Egypten (inkl Mølby i øvrigt) er færdige dernede.

jeg syntes du har ramt pletskud. God ide!
Reply
(04-06-2026, 10:05 AM)colazero Wrote: Jeg vil anbefale man prøver at tilknytte Kaj Stephansen igen til trænerteamet. Man så en klar forbedring af Vekic
efter KS kom til. Ham og resten af det danske team i Egypten (inkl Mølby i øvrigt) er færdige dernede.

att vbfyn "Kom nu videre mht. manglende angriber(e)..
(Ikke) sket er sket, og jeg havde da også ønsket, vi havde gjort et eller andet, men vi må videre og se fremad,"

- sådan set enig, men frygten er, at klubben intet har lært - og gentager fadæsen ('NU er vi spillet sammen').

Helt enig med colazero - var der én, der kunne få vore målmænd til at steppe op, var det Kaj Stephansen.
Sådan var det, og sådan er det. Desuden en utroligt behagelig personlighed: Gør ALT, for at hente ham, VB!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)