Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sæson 2026/2027
Man kunne nemt have hentet en angriber.

Det var sværere at hente en god angriber.
Reply
(03-06-2026, 07:27 PM)Victor Wrote: Man kunne nemt have hentet en angriber.

Jamen altså,påstanden er jo netop at det behøvede
Ikke en gang at være en “god” angriber.
Det handler om at man ikke forstod,ikke gjorde
Noget.
Det er altså ikke en Superliga topscorer der havde
Været nødvendig.
Reply
(03-06-2026, 08:37 PM)Hannibal Wrote:
(03-06-2026, 07:27 PM)Victor Wrote: Man kunne nemt have hentet en angriber.

Jamen altså,påstanden er jo netop at det behøvede
Ikke en gang at være en “god” angriber.
Det handler om at man ikke forstod,ikke gjorde
Noget.
Det er altså ikke en Superliga topscorer der havde
Været nødvendig.

Sikke noget vås.
Hvis man ikke henter noget med den fornødne kvalitet, er det jo både spild af folks tid og penge.
Reply
Victors agenda lyder nærmest: Hvis man intet gør, gør man heller intet forkert. - Sådan kan man bare ikke ræsonnere.
Der er noget, der hedder 'undladelsessynder'! ('hvo intet vover, intet vinder' - og det skal vi da love for, holdt stik!)
Forstår godt Hannibal: Det behøvede jo ikke være en topscorer, vi hentede. Bare en angriber, der kunne score!

Vi spillede jo nærmest hele foråret uden angriber! Faghir 2 mål. Bismarck 2. Duin 1. AK 1. Camara 0. Så vidt jeg husker.
Måske ikke helt præcist (Duins mål vist i en pokalkamp), men noget i dén 'henretning'! - Siger jo alt ...
Reply
Hvis de havde vidst, at Wahid/Duin forblev skadede, havde de sikkert også gjort mere for at finde en ny.

Jeg tror, de havde en begrundet tro på, at de skadede ville blive klar. Endvidere har de nok tænkt, at andre (Duelund/Bismark?) kunne spille en rolle på toppen. Endelig har de måske forsøgt at hente en, men det kunne i sidste ende ikke lade sig gøre.

Ang. at gøre noget, har vi gjort det massevis af gange med en gennemstrømning af hundredevis af spillere gennem de sidste 25 år. Det har for det meste ikke ført noget godt med sig. Denne gang trådte man på bremsen. Om det var det rigtige at gøre får vi aldrig svar på, fordi ingen ved, om en ny mand havde haft en positiv effekt.
Reply
Jeg vil anbefale man prøver at tilknytte Kaj Stephansen igen til trænerteamet. Man så en klar forbedring af Vekic efter KS kom til. Ham og resten af det danske team i Egypten (inkl Mølby i øvrigt) er færdige dernede.
Reply
Kom nu videre mht. manglende angriber(e)..
(Ikke) sket er sket, og jeg havde da også ønsket, vi havde gjort et eller andet, men vi må videre og se fremad.
Reply
Det her er en meget mystisk og vel også ret sørgelig sag. Jeg har umiddelbart ikke hørt om noget lignende: https://nyheder.tv2.dk/krimi/2026-06-04-...gselsstraf
Reply
På mig virker det, som om der er tale om en psykisk ustabil person.
Reply
(04-06-2026, 10:05 AM)colazero Wrote: Jeg vil anbefale man prøver at tilknytte Kaj Stephansen igen til trænerteamet. Man så en klar forbedring af Vekic efter KS kom til. Ham og resten af det danske team i Egypten (inkl Mølby i øvrigt) er færdige dernede.

Jeg er så enig colazero. Synes godt nok han var god for os og har savnet ham lige siden han forlod klubben.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)