Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Viva vejle podcast
Ved godt den her tråd er død men jeg må simpelthen lige komme med en kommentar. Jeg var faktisk tilhænger af For Vejle podcasten, da de bragte noget nyt. Nu er de gået igang med at lave nedtagt fra kampene af. Først med diverse trænere og Jesper Banke også som gæster til at snakke om kampene. Det var egentlig okay, da det var noget andet, men nu har der været 2 afsnit hvor det bare er dem som snakker kampe, altså 2 fans der bare snakker om kampen. Det er jo det samme som Viva dregene gør! Personligt syntes jeg det er svinsk overfor deres tidligere "kollegaer" at de nu går ind på deres område og prøver at lave det som de andre gør, det lugter ihvertfald som om at der er noget ondt blod fra deres side mod deres gamle venner siden de prøver at lave det samme som dem. Er jeg helt off eller hvad sker der?
Reply
Du er helt off. Kort og godt. Ikke fordi du ikke har ret i at det ofte minder om hinanden.

Men off fordi, selvfølgelig må man lave en podcast som ligner andre podcast, hvis man mener man kan gøre det bedre. Eller hvis man bare har lyst.

Personligt lytter jeg begge to med fornøjelse. Men Viva Vejle har ind i mellem en vært, der minder om en fyr der står med en mikrofon i en tombola. Det er lidt for fjollet til min smag.
Reply
Jeg er glad for begge 2 - og er glad for, at For Vejle endeligt laver kampanalyser. Har jeg savnet siden starten, da jeg håbede, de ville lave det også. Så jeg er super tilfreds men endnu flere kamp-analyser Big Grin Synes bestemt ikke det er svinsk på nogen måde, da der jo er mange forskellige podcasts, der laver analyser af vejle i forvejen mere eller mindre(som jeg også har delt i podcast-tråden)
Reply
(14-05-2026, 08:54 PM)Miguel Wrote: Ved godt den her tråd er død men jeg må simpelthen lige komme med en kommentar. Jeg var faktisk tilhænger af For Vejle podcasten, da de bragte noget nyt. Nu er de gået igang med at lave nedtagt fra kampene af. Først med diverse trænere og Jesper Banke også som gæster til at snakke om kampene. Det var egentlig okay, da det var noget andet, men nu har der været 2 afsnit hvor det bare er dem som snakker kampe, altså 2 fans der bare snakker om kampen. Det er jo det samme som Viva dregene gør! Personligt syntes jeg det er svinsk overfor deres tidligere "kollegaer" at de nu går ind på deres område og prøver at lave det som de andre gør, det lugter ihvertfald som om at der er noget ondt blod fra deres side mod deres gamle venner siden de prøver at lave det samme som dem. Er jeg helt off eller hvad sker der?

Jeg har det okay med, at der er to forskellige podcasts med Vejle som tema, da de er meget forskellige, men det er, som om at For Vejle har ændret karakter, som du skriver. Måske mangler de gæster at udfylde programmerne med fra Vejle, måske mangler de tid. Begge ting er selvfølgelig helt fair, siden det jo er frivilligt, så de har jo ikke uanede mængder af tid til at udvikle programmet, men den er faldet en smule i kreativitet og kvalitet på det seneste - dog er det seneste afsnit med Banke rigtigt godt, da Banke altid er en fornøjelse at høre på.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)