![]() |
|
Viva vejle podcast - Printable Version +- VB Fanforum (https://vb-fanforum.dk/forum) +-- Forum: Vejle Boldklub (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Forum: Generelt (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=14) +--- Thread: Viva vejle podcast (/showthread.php?tid=52) |
Viva vejle podcast - Vindueknækkeren - 19-02-2026 Hvad er folks mening om viva vejle podcast? RE: Viva vejle podcast - Miguel - 19-02-2026 Syntes de levere et hæderligt arbejde taget i betragtning af at det frivilligt. Er fan af deres nye videoer de kommer med. Hvad tænker du selv om det? RE: Viva vejle podcast - Vindueknækkeren - 19-02-2026 (19-02-2026, 06:02 PM)Miguel Wrote: Syntes de levere et hæderligt arbejde taget i betragtning af at det frivilligt. Er fan af deres nye videoer de kommer med. jeg kan godt lide dem som en " hygge" podcast. Det er ikke der jeg lytter hvis jeg vil høre noget med kvalitet, der fortrækker jeg " for vejle" RE: Viva vejle podcast - Miguel - 20-02-2026 Kan godt forstå hvad du mener med hygge men der jeg ikke enig, netop det at de trækker tal og stats ind syntes jeg faktisk er fint og giver noget som jeg ikke får fra feks "For Vejle". De videoer som de er begyndt at komme med syntes jeg er mega fede og giver et ekstra indblik i min optik på kampene. For Vejle er jo som de kalder det "om Vejle", de interviewer gamle spillere, direktør og sportschef og folk rundt om klubben. Det er jo ikke som sådan nyhedsværdi de kommer med hvert afsnit, og det syntes jeg faktisk er helt fint. Kan godt lide at hører de gamle lumre historier :-D Men generelt syntes jeg vi har 2 mega gode podcasts om VB. Den ene (Viva Vejle) tager det som er aktuelt lige nu, som sker på banen, sidste uges nyheder og næste kamp. Hvor så "For Vejle" tager historie og andet. Helt perfekt i min optik. Mange klubber har flere podcasts, jeg er bare spændt på at se hvis VB rykker i 1 division hvad sker der så med de to podcasts? RE: Viva vejle podcast - Vindueknækkeren - 20-02-2026 (20-02-2026, 09:35 AM)Miguel Wrote: Kan godt forstå hvad du mener med hygge men der jeg ikke enig, netop det at de trækker tal og stats ind syntes jeg faktisk er fint og giver noget som jeg ikke får fra feks "For Vejle". De videoer som de er begyndt at komme med syntes jeg er mega fede og giver et ekstra indblik i min optik på kampene. Ja der er ham fra fyn som der snakker om tal og stats tror jeg. Han er fin at høre på. Men Syntes der er flere gange at når nogle bliver spurgt ind til kampen at de siger " årgh der fulgte jeg ikke med" eller " det ved jeg rent faktisk ikke". Så syntes jeg også at de tit forveksler spilleren eller dicideret siger noget forkert om nogle af de unge fx. RE: Viva vejle podcast - mikkelsen1980 - 20-02-2026 Synes de supplere hinanden rigtig godt. Ja, nogle gange kan de glemme et navn eller en episode, men det ville jeg også kunne selv. Dog blevet lidt nemmere nu, hvor der er lidt flere danskere. Svært at bruge så meget tid på at forberede sig, når det er frivilligt. Viva Vejle kan måske have en tendens til, at blive lidt for lange afsnit. Tænker de måske kunne overveje at dele dem op i 2. Måske er det bare mig
RE: Viva vejle podcast - Vindueknækkeren - 20-02-2026 (20-02-2026, 11:48 AM)mikkelsen1980 Wrote: Synes de supplere hinanden rigtig godt. Ja det kan godt være svært at finde tiden til at høre dem i en session. Men enig glad for at de laver podcasten og de skal fortsætte! RE: Viva vejle podcast - colazero - 20-02-2026 Jeg hører det ikke hver gang skal jeg ærligt indrømme, men jeg er enig i at der er for meget af "det ved jeg ikke...." og den slags. Man kan ikke vide alt så fair nok. Men indenfor emner man selv har taget op så kan det godt virke uforberedt at lytte til. "Oliver Provstgaard fik debut for Lazio i søndags mod, ja - det kan jeg ikke huske...." Er vi interesseret i at Oliver fik debut? ja. Betyder det alverden mod hvem? Nej nok ikke, men giver alligevel et lidt uforberedt indtryk. "I pausen har vi haft dit og dat med på ungdomslandhold". Men ofte ikke så meget om hvordan det egentlig gik. Sidst jeg hørte det gennemgik man programmet for Kickoff arrangementet. Ikke selve arrangementet men programmet. Tidligere har man talt om det ur som VB har solgt. Og så videre og så videre. Det er som om de vil være en nyhedsstation for VB i stedet for en podcast. Det er dem der laver det og dem som bestemmer, men det er som om de vil for meget. I bund og grund er det en opsummering af det VB selv har lagt på deres Facebook eller hjemmeside i ugens løb, og jeg tænker dem der lytter med også følger med der. Mit råd er at holde fokus på fodbolden og primært førsteholdet 0g set fra jeres side. En gennemgang af forrige runde og et syn på næste, hvilket man OGSÅ har skal det retfærdigvis siges, og så krydder det med lidt af alt det andet hvis det er interessant nok. Kan man alligevel ikke fortælle noget ekstra om en spiller som akademiet har skrevet kontrakt med så er der heller ingen grund til at tage det med for igen - dem som lytter har formentlig selv set det på Facebook eller hjemmesiden inden. Jeg er klar over at det er frivillige og respekt for det. Så meget desto mere, synes jeg også det er vigtigt primært at holde sig til lidt færre ting og så ellers forberede sig godt til det. For Vejle er mere tilbageskuende med nostalgiske anekdoter. ELLER - så er det repræsentanter fra klubben med fokus på den aktuelle status. Det er bestemt også interessant, men hvor For Vejle groft sagt er set fra klubbens side, så er Viva Vejle set fra fansene og der er forskel. . RE: Viva vejle podcast - Allan Simonsen - 21-02-2026 Jeg synes generelt, at Viva Vejle er en fremragende podcast - ligesom For Vejle også er det. Det er to meget forskellige podcasts, så jeg synes ikke rigtigt, at man kan sammenligne dem. Omvendt supplerer de hinanden rigtigt godt. Er der skønhedsfejl i Viva Vejle, og rammer de ikke altid hovedet på sømmet? Ja, men det er også en del af charmen, synes jeg. Det er ikke Mediano, men derimod frivillige, hvor man i øvrigt kan mærke en stor passion for klubben. Desuden har de nye værter Mikkel, David, Mark og Benjamin højnet kvaliteten betragteligt og givet et bedre flow i podcasten. Så fortsæt endeligt det gode arbejde
RE: Viva vejle podcast - Miguel - 27-02-2026 Jeg syntes bestemt det har givet noget at der er kommet nye værter på og de små fejl de laver, dem lever jeg fint med. Jeg ser dem som et ekstra fix til min ellers store trang til VB news. Har lige set de nye film de har lagt og jeg syntes bestemt det højner deres niveau betragteligt. Nu har jeg lige set at For Vejle er kommet med et nyt afsnit, og jeg var faktisk positiv over emnet, men ham der er interviewer der Kristian er jeg ikke den store fan af. Jeg kan meget bedre lide Michel og tror også han er den der er "mest" på projektet. Men altså igen de giver noget til os der godt kan lide VB. |