Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sæson 2026/2027
Du er og bliver yderst 'givende' i en debat. Not! - Tre ord sat sammen. Flot klaret af en ét-årig!
Du skriver jo intet. Prøv at svare, hvis du kan - hvorfor du mener, at HVIS vi kommer af med op mod 10 spillere
men kun får 2-3 ind (den ene med sikkerhed målmand), at vi kan vi rykke op fra en yderst stærk 1.division.
Er du gammel nok til at huske vore år i divisionen? Stll evt et oprykkerhold af vore spillere, tak!
.
Reply
Er der en admin der kan tage en voksen-snak med Mclovin?
Reply
Da jeg startede med at deltage i debatten, handlede det om det lange skriv som VBK havde skrevet. Det kommenterede jeg på. Men fordi jeg ikke hyler med koret, er min mening eller holdning ikke ønsket.

Så er det blevet til angreb på mig. Det fortsætter åbenbart bare. Jeg trækker mig. Men sten. Lige et sidste svirp fra mig, til dig.

Du skrev stolpe op og stolpe ned i Facebook om at man skulle flytte debatten herind, fordi der var det ikke one-liners. I det lys, synes jeg der kommer ret mange one-liners fra din hånd.

Men bare rolig. Jeg finder selv ud. Der er jo alligevel ikke plads til forskellige synspunkter.
Reply
(10-05-2026, 06:56 PM)McLovin Wrote: Da jeg startede med at deltage i debatten, handlede det om det lange skriv som VBK havde skrevet. Det kommenterede jeg på. Men fordi jeg ikke hyler med koret, er min mening eller holdning ikke ønsket.

Så er det blevet til angreb på mig. Det fortsætter åbenbart bare. Jeg trækker mig. Men sten. Lige et sidste svirp fra mig, til dig.

Du skrev stolpe op og stolpe ned i Facebook om at man skulle flytte debatten herind, fordi der var det ikke one-liners. I det lys, synes jeg der kommer ret mange one-liners fra din hånd.

Men bare rolig. Jeg finder selv ud. Der er jo alligevel ikke plads til forskellige synspunkter.

Her skal være plads til alle meninger- helt sikkert-men ikke til nedladende og ubehagelige kommentarer, fordi du ikke er enig i det, der skrives.Som man råber i skoven får man svar.Stort set ikke en eneste gang har du argumenteret for dine synspunkter-men blot bragt one-liners og skidtsnak ind i debatten

Så find endelig ud ja- du vil ikke blive savnet Smile
Reply
Altså, Hemmersam skriver, at der er helt op til ti spillere, som kan være salgbare. Han skriver ikke, at vi sælger ti spillere!
Og det er selvfølgelig VB, som bestemmer, om nogen skal sælges - hvis beløbet er højt nok!

Ang. de måske kun to spillere, der kommer ind, er det ikke Hemmersam, der skriver det. Det er min spekulation! Han skriver kun, at der kommer få ind - dog går man efter en til hver kæde. Allerede her har jeg så uret, fordi der jo findes tre kæder - og en målmand.

Som den flotte, orange mand i Washington plejer at sige: "Lad os se, hvad der sker!"

Ro på.
Reply
Her må jeg give nogle af her ret. I bliver jo nødt til at læse ordentligt hvad Hemmersam udtaler sig. Han siger på intet tidspunkt at vi skal sælge 10 spillere. Han siger bare at antallet af spillere der er salgsbare er 10 stk. Hvornår de så skal sælges udtaler han ikke noget om.

Vi kan altid debattere, men hvis man ikke engang kan blive enig om hvad fakta er, så er det svært at holde en nogenlunde nuanceret debat
Reply
På 'bold' diskuteres Fredes 99.9% nedrykning.
En bruger skriver: Hypotetisk, men jeg tror, at RFC havde hentet point hjemme mod OB i morgen uanset resultatet i dag.
Så har de FCK i sidste spillerunde, hvor 7. pladsen efter alt at dømme er sikret for Løverne.
Jeg synes ikke, RFC´s afsluttede program - givet omstændighederne - er så kæmpesvært, som nogen har gjort det til.
Hovedproblemet har været, hvem der skal score målene, eftersom vi jo nok ikke kan trække et heldigt straffespark i hver kamp.

En anden bruger skriver: - VB var ringe i Randers. Men i sidste ende var det jo Redder, der forærede Randers de 3 points
- med sæsonens tyndeste straffespark. Derefter kunne Randers parkere bussen, og det gjorde de godt.
Reply
(10-05-2026, 09:59 PM)Niller Wrote: Her må jeg give nogle af her ret. I bliver jo nødt til at læse ordentligt hvad Hemmersam udtaler sig. Han siger på intet tidspunkt at vi skal sælge 10 spillere. Han siger bare at antallet af spillere der er salgsbare er 10 stk. Hvornår de så skal sælges udtaler han ikke noget om.

Vi kan altid debattere, men hvis man ikke engang kan blive enig om hvad fakta er, så er det svært at holde en nogenlunde nuanceret debat

Jeg synes bare ikke, at det var det svar jeg håbede på efter VB’s nok ringeste præstation nogensinde i den bedste række.

At vores sportschefs fokus er på hvor mange spillere, vi eventuelt kan få solgt - dvs at komme af med de spillere, der trods alt må have en vis kvalitet - og ikke så meget på at få forstærkninger ind

Jeg synes vi mangler kvalitet på pænt mange pladser

Jeg finder, at det er et foruroligende signal
Reply
"Ifølge græsk mytologi blev Pandora blev sendt til jorden med en lukket krukke, Pandoras æske, og én klar besked: Åbn den aldrig!
Men nysgerrigheden sejrede ...
Pandora løftede låget, og sygdom, sorg, misundelse, død og alverdens lidelser væltede ud. Panisk forsøgte hun at lukke æsken igen, men for sent.
Kun én ting blev tilbage i bunden: Håbet ...

VB's sæson: Én stor Pandoras æske! Katastrofe på katastrofe. Nederlag på nederlag. Blodfattige præstationer.
Efter 0-1 i Randers svært ikke at miste troen fuldstændigt. Hvordan skulle dét hold nogensinde vinde en fodboldkamp?

2-0 føltes over FC Fredericia næsten større, end tabellen egentlig berettiger til. Ikke fordi VB pludselig er blevet et storhold igen.
Ikke fordi alle problemer er væk. Men sejren mindede om, at der dog findes noget brugbart i ruinerne af denne sæson. HÅBET!"

- Sådan starter Jesper Banke i dag en fantastisk artikel om VB i VAF. Læs selv! Giver lidt håb for fremtiden. Trods alt!
Reply
(10-05-2026, 11:08 PM)VB-stralis Wrote: På 'bold' diskuteres Fredes 99.9% nedrykning.
En bruger skriver: Hypotetisk, men jeg tror, at RFC havde hentet point hjemme mod OB i morgen uanset resultatet i dag.
Så har de FCK i sidste spillerunde, hvor 7. pladsen efter alt at dømme er sikret for Løverne.
Jeg synes ikke, RFC´s afsluttede program - givet omstændighederne - er så kæmpesvært, som nogen har gjort det til.
Hovedproblemet har været, hvem der skal score målene, eftersom vi jo nok ikke kan trække et heldigt straffespark i hver kamp.

En anden bruger skriver: - VB var ringe i Randers. Men i sidste ende var det jo Redder, der forærede Randers de 3 points
- med sæsonens tyndeste straffespark. Derefter kunne Randers parkere bussen, og det gjorde de godt.

Men i sidste ende kunne vi ikke vinde imod et tamt Randers hold med 1 mand i overtal. Det var ikke dommerens skyld. Kun vores egen, så må du gerne hjernevaske dig selv til at tro det er dommerens skyld.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 4 Guest(s)