Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Superligaen - øvrige kampe
Pænt deprimerende at se AGF på vej til at vinde DM.
Reply
(10-05-2026, 06:35 PM)SteenBiilmann Wrote: Pænt deprimerende at se AGF på vej til at vinde DM.

Uenig. Jeg synes det er fedt at der kommer andre hold til at vinde engang imellem. Jeg nærer ikke de store negative følelser for AGF. Men helt ok at have det anderledes. Og spillemæssigt har de også fortjent det. De har spillet noget godt fodbold i det meste af sæsonen.
Reply
Det er da mere deprimerende at se Football Club dit og Football Club dat vinde mesterskabet hvert år.
Når det kommer til sådan noget, så sympatiserer jeg altid med traditionsklubben. Men lige i det her tilfælde har jeg også så mange venner og bekendte der holder med AGF, at jeg virkelig under dem det.
Reply
Men uanset om det hedder FC dit eller dat eller noget andet, så kræver topfodbold i dag penge, penge og atter penge.

På det punkt er der ingen forskel på at være traditionsklub eller såkaldt plastikklub.
Reply
Er såmænd hverken FCK el BIF fan - men synes nu nok FCK fik visse fordele i kampen om Europa. En bruger skriver på 'bold':

1. Mulig nødbremse mod Lopez... Intet rødt kort (fordel FCK)
2. Lahdo takling på Delaney... Rødt kort (fordel FCK)
3. Hånd på bold i skulder højde i fck felt af Buta (fordel FCK)
4. Offside på Fukuda ved Brøndbymål, endnu ingen tv billeder der underbygger (fordel FCK)

Tilbøjelig til at give ham ret. Lidt anstrengende, at man så ofte føler, at dommeren bliver kampafgørende. Er FCK involveret: Altid til deres fordel!

En anden bruger skriver:Hvis der er offside, er der offside, men vis os billederne.
Krogh siger efterfølgende 8 cm offside. Lidt matematik: Hvis Fukuda løber 20 km/t (i underkanten for en superligaspiller), svarer på 1/25 sekund,
ét billede/én frame, til en distance på 24 cm,
- så taler han om 8 cm's skråsikkerhed. Usagligt!

At Buta´s hånd ikke tjekkes af Krogh, at en nødbremse som bageste mand ikke takseres til rødt [Krogh siger efterfølgende, "på grænsen,"
og vurderer den så til FCK´s fordel], er vildt, som frisparket på Ambæk der fejlagtigt ikke dømmes, lige inden Lahdo får rødt.

Man kan lave fejl. At lave så mange fejl, der så meget tilgodeser det ene hold, er problematisk!
Reply
Ja, det er altid dommerens skyld. Wass kunne til gengæld også have fået rødt efter et minut.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 3 Guest(s)