Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Randers FC - VB (1-0)
Ja, VB spillede så uinspireret og idéforladt, at man sku' tro, de var 'betalt for det'! Simpelthen fornærmende ringe!
"Som man træner, spiller man!" Det må mildest talt være en forfærdeligt ringe træning, spillerne præsenteres for!

Noget ganske andet: Helt vanvittigt, at Redder dømmer straffe på en bold, påskudt Lasse Nielsens arm, helt og aldeles klistret ind til brystet.
DET ER SÅ GRELT! - HVIS DÉN DOM ER EFTER BOGEN, BØR BOGEN SKRIVES OM! - MEN DET NÆGTER JEG AT TRO!
(- nogen med dommerkort?)
Reply
Det samme blev jo dømt mod os i seneste kamp mod FCK. Det er desværre bare sådan reglen er.
Reply
(04-05-2026, 07:29 AM)colazero Wrote: Det samme blev jo dømt mod os i seneste kamp mod FCK. Det er desværre bare sådan reglen er.

Måske det samme ja - den havde jeg bare ikke set igen. Har nu set sekvensen - helt vanvittigt:
LN står med armene klistret helt ind til kroppen. Har ikke en jordisk chance for at undgå at blive ramt. 
- En arm ude i unaturlig stilling - klart nok. - LN's seneste straffe mod SIF (trådte modstanderen over foden) - klart nok.
Meen - come on! Vanvittigt!

DOG STADIG SKUFFET OVER, HVOR RINGE VORT HOLD EFTERHÅNDEN ER BLEVET. SVÆRT AT KOMME OVER!
Reply
Enig i det er en dum regel. Da jeg var barn talte man om påskudt. Og i går fik han heller ingen fordel ud af det. Det samme med Max i Parken. Helt til grin men det er reglerne. Ikke dommerne.
Reply
Du har jo nok ret. Lyder bare vanvittigt, hvis reglerne er så firkantede. - Latterligt. - Sørgeligt. - Alt efter temperament.

Hér er hvad 'avisens' udsendte Jesper Banke skriver:
- Randers var afhængig af et vildt lucky punch, hvis det skulle blive til sejr, og det kom i 58. minut. Et indlæg blev sendt i feltet,
hvor den fysisk stærke angriber Warren Caddy flugtede til bolden. På klos hold sparkede han på Lasse Nielsens arm,
og dommer Mikkel Redder pegede straks på pletten. Særdeles hårdt dømt, idet Lasse Nielsens arm var tæt på egen krop!
Reply
Viaplay er også enig i den er vanvittig. Jeg kan kun tilslutte mig men må stadig sige, at det var stort set det samme som i kampen inden.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig...jRVvlM8nzA
Reply
TV2 Sport skriver bl.a: "Det forpligter" – Graulund skuffet over Vejle-spillerne
- Hvis VB ønskede at bevise, at det er en fejl, at klubben rykker ud af ligaen, lykkedes det ikke søndag:
En sløj præstation og et 0-1-nederlag mod Randers, endda reduceret til 10 mand efter 29 min. VB har tabt begge kampe efter nedrykningen.

"De her spillere skal vide, hvad den røde VB-trøje betyder" (Peter Graulund)
I TV2's nedtakt efter nederlaget blev det diskuteret, om VB'erne virker ligeglade med de sidste kampe.
- "Det er grimt at sige, at de allerede er gået på sommerferie. Jeg kan næsten ikke få det over mine læber. Det stinker af det modsatte af professionalisme!"

Sommerferie-ramt? For hårdt sagt?
VB'eren Thomas Gundelund anerkender analysen, at holdet mentalt er på ferie, men mener ikke, det er tilfældet.
- "Det ligner det. Langtfra godt nok, men vi regner stærkt med at levere en bedre præstation søndag. Ellers får vi en lortekamp igen!"
Vi kan ikke være det bekendt over for os selv, for fansene og klubben (…) Vi lignede jo pensionister!"

Christian Sørensen: - "Mangel på kvalitet. Vi må også bare kigge indad. Det er ikke godt nok (…) Det gør ondt – også i forhold til æren."

Claus Nørgaard, træner: - "Vi viser ikke rette energi, intensitet, kvalitet. For dårlig indsats. Vi skal repræsentere VB's trøje bedre i fremtiden."

VB efter 30 kampe: 3 sejre og sammenlagt 18 points.
Presset er blevet skærpet i nedrykningsspillet, men resultaterne ikke blevet bedre. Klubben har endnu til gode at vinde!
❌ Randers 1-0 Vejle ❌ FCK 3-0 Vejle ❌ Vejle 1-2 Silkeborg ❌ Vejle 1-4 FCK
? Fredericia 2-2 Vejle ? Vejle 1-1 Randers ? Vejle 1-1 OB ? Silkeborg 1-1 Vejle

Peter Graulund: - "Det er sjovt, at man skal 'kigge sig i spejlet'. Rigtig mange fodboldspillere siger det efter dårlige præstationer.
Men hvad ser du som fodboldspiller i spejlet? én der har givet op? en groggy bokser, som kaster håndklædet i ringen?
Sådan forekommer Vejle-spillerne!
- DETTE ER VEJLE BOLDKLUB! Stor, traditionsrig klub, opfostret mange af landets bedste fodboldspillere. Det forpligter.
De her spillere skal vide, hvad den røde VB-trøje betyder, at det forpligter at tage den over hovedet!"

Christian Sørensen: Spillerne er motiverede for at slutte godt af!
- "Vi har en sæson efter sommeren, der bliver vanvittigt vigtig, og er i gang med at implementere nogle nye ting.
Der er masser at spille for."
Reply
Benjamin Leander til Tipsbladet (om straffesparket til Randers): SÆSONENS DÅRLIGSTE KENDELSE!
Dette sagt om dommer Redder og VAR dommer Uslu (der også i forrige runde dømte straffe mod VB (dog korrekt)).
- "Hvorfor kaldte Uslu ikke Redder ud til gennemsyn? Klar fejldom! Dette er med til at underminere tilliden!"
(skidt for VB - men så sandelig også skidt for Fredericia!) - At Redder er ringe, vidste man. Uslu åbenbart også!
Reply
Det er eddermame også dårligt dommer- og VAR-arbejde.
Men dog nok overgået af manglende rødt kort til Osorio's manglende røde kort i aftenens kamp ml FCM og Viborg.
Reply
Ja, så endte det med, at Redders straffespark til Randers FC ikke alene blev kampafgørende, men sandsynligvis også afgørende for FC Fredericias nedrykning.
Klubånd i solskin – troskab i regn
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)