Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VB - FC København (2-0)
Første kamp for den midlertidige trænerduo, er hjemmekampen mod FCK, søndag kl. 14.

FCK får røvfuld af Tottenham i CL. Tottenham var foran 2-0, da de fik en mand udvist i minut 57. - 10 minutter senere var de foran 4-0 og har brændt et straffespark i overtiden.
Reply
Uanset hvilken stand FCK er i, både generelt og efter Tottenham kampen, så bliver selvfølgelig en svær kamp at komme ud til - af flere forskellige grunde selvfølgelig.

Men det bliver spændende at se hvordan vi taktisk kommer ud til kampen, og hvad den nye duo får ændret. Jeg gider personligt, ikke se på at der bliver fedtet rundt med bolden nede rundt foran målet. Håber det bliver lidt mere offensivt og forhåbentligt mere stabilt. `
Reply
Kielstrup og Bisgaard udtaler, at de vil se spillere, der vil dø for Vejle. Det kan godt være, vi taber til FCK, men jeg forventer, at de kommer ud på banen med ild i øjnene og forlader den igen med græs og blod på knæene...
Reply
Er Chiakha spilleberettiget for os mod FCK, hvad står der i lejekontrakten..?
Reply
Chiakha er spilleberettiget, og han lovede igår med et kæmpesmil, at han er tændt som aldrig før!

(vi har nu kun 5 skadede spillere: Amon, van Bruggen, Faghir, Hetemi & Hjulsager)
Reply
Ja, enig vbfyn, det er en stærk melding fra det nye trænerteam. Og skal man pege på kun ét element som har manglet, så er det vel det. Ild i øjnene. At man i hver aktion viser at man vil dø for Vejle. 

Det er svært at tro på point mod mægtige FCK, ikke mindst når vi ser på den nuværende tilstand vores hold er i. Så jeg vil stille mig tilfreds med et mindre nederlag, men hvor vi ser benævnte ild i øjnene, og en tydelig kampgejst.

Hvis vi så oveni kunne få lov til at se lidt - bare lidt - forbedringer i det spillemæssige og taktiske...
Reply
(06-11-2025, 05:56 PM)VB-stralis Wrote: Chiakha er spilleberettiget, og han lovede igår med et kæmpesmil, at han er tændt som aldrig før!

(vi har nu kun 5 skadede spillere: Amon, van Bruggen, Faghir, Hetemi & Hjulsager)

Jeg hader det hemmelighedskræmmeri omkring skader . ( Ved godt at GDPR spænder ben for meget...)

Jonathan Amon og Andrew Hjulsager - er det kommet frem om det er langtidsskader eller hvad er der galt.

(Man krummer vel automatisk tæer, når man læser Amon=skade - det er sket før i historien ...)
VAR er den rigtige løsning. Det er fodboldloven den er gal med ....
Reply
Spændende kamp i dag. Under normale omstændigheder ville jeg ikke tro på noget som helst. Men lad os se med Kielstrup tilbage og et FCK hold der er lidt nede. Det kan godt være vi taber alligevel, men jeg har en klar forventning om at vi ser et VB hold med en helt anden gejst. Og med en toptændt Amin Chiakha :-).

KAN vi skabe et godt resultat her tror jeg det kickstarter en god periode i resten af efteråret, så vi måske kan reducere afstanden op med nogle point. Vi har to af de hold lige over os i efteråret - Viborg og OB, så vi har på papiret muligheden for at hale lidt ind.

FCK var i London i midtugen og man fornemmer det gav dem et knæk på moralen, men selvfølgelig ser de også denne kamp som en kærkommen mulighed for i det mindste at holde trit med holdene over dem. Jeg tror ikke de er helt utilfredse med at møde os frem for stort set alle de andre hold. Så kamprogrammet har været nådig ved dem med Fredericia i sidste runde og nu VB. En spiller som dog har gjort det godt hos dem er japaneren Suzuki.

Og så tyder det på der kommer mange tilskuere igen. Dejligt efter et par kampe hvor det var ok fremmøde men alligevel til den sløjere side. Alle jeg boykotter til Prelec er væk har i hvert fald ingen undskyldning længere for at blive væk :-).
Reply
Åh, Sørensen med fra start. Så véd FCK i hvert fald hvor de kan skabe gennembrud. Jeg frygter det værste i vores venstre forsvarsside.
Reply
Hvor er det vildt.

Vi vinder 2-0 over FCK, og det er overhovedet ikke ufortjent.

Endelig et "overraskende" resultat mod et tophold.

Vi spiller lige op med dem på alle parametre.

Utroligt hvad et trænerskifte kan gøre, holdet er jo som forvandlet...

Hvis vi kan holde fat i det her spil og energi niveau, så er det ikke utænkeligt at vi spiller SuperLiga næste år.

Man er glad helt ind i hjertet lige nu Smile
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)