Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VB - FC København (1-4)
Banen var éns for begge hold. Så den køber jeg ikke som årsag til vores elendigheder.
Reply
Så lad vær med at købe. Men på stadion var det tydeligt at 90% af de tekniske fejl der kom - fra begge hold - skyldtes banen. Bolden hoppede og dansede jo. Svære betingelser for dem.
Reply
Tabatadze gjorde i starten et spændende, aggressivt og fornemt indhop. Jeg var særdeles imponeret. Når han først bliver disciplineret ....

Den ellers ganske udmærkede dommer, Lasse Graagaard, lavede en stor fejl ved at tildele ham et gult kort efter en fænomenal tackling.
Desværre frustrerede dette spilleren, der derpå dummede sig og tildelte FCK'eren et dumt skub. Gult igen, og dermed rødt.
VB og spilleren har hér en god sag ved. første gule - men mon VB trods alt gør indsigelse? En evt. afvisning er dyr.
Tabatadze kan meget vel gå hen at blive en kæmpegevinst for VB!

Men - holddogop for et ynkeligt break-down i de sidste 8 minutter efter en ellers flot kamp. Uha-uha.
Og igen - hvor typisk VB at brænde en direktør i en afgørende situation (Duelund)!
Reply
Deres mål til 1-2 er ikke ynkeligt, men regulært. Forsvaret bliver bragt fuldstændig ud af balance og  Vekic's feberredning ender ude ved en københavner, der står helt fri.
Men målet til 1-3 er ynkeligt. Hvorfor i alverden løber Lasse Nielsen(?) ikke med tilbage? Hvordan kan han tro, at den bold klarer Vekic?
1-4 er vist bare topklasse af ham FCK'eren med 17 sideskildninger.

Men de første 80 min. var vi med. I perioder bedre end de andre. Det lover godt til næste år I 1. division.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)