Jeg ved godt, at de fleste er lidt ligeglade med de enkelte kampe nu, da vi ikke rigtigt kan opnå noget, men nu har vi scoret imod FCK, og det er i sig selv over mine forventninger
|
VB - FC København (1-4)
|
|
Jeg ved godt, at de fleste er lidt ligeglade med de enkelte kampe nu, da vi ikke rigtigt kan opnå noget, men nu har vi scoret imod FCK, og det er i sig selv over mine forventninger
19-04-2026, 08:58 PM
Vejle gjorde det godt. Kæmpede godt. Ingen skal skældes ud for ikke at have gjort deres bedste.
Tabatatze gjorde et godt indhop - indtil det var mindre godt... Vi kunne godt have fortjent det ene point.
19-04-2026, 09:15 PM
Det var ikke en 1-4 kamp men gassen gik af ballonen til sidst og så blev det unødigt stort. Tabatadzes røde kort må være det dummeste jeg har set længe. Ellers helt surrealistisk at tabe 1-4 til så bovlamt et FCK hold der dog blev reddet af et på gode indskiftninger.
19-04-2026, 10:09 PM
Ved i hvad der er pinligt ved den her kamp? ikke spillet.. ikke resultatet... MEN Det et at fck var på hjemmebane! Fck har flere fans der bidrager til stemning end hele vejle boldklub. BLOK E ER EN FAMILIETRIBUNE. JEG GØR MIT BEDSTE HVER DAG PÅ BLOK E MEN INGEN GIDER! VI ER EN OMGANG STILLE COUPE PÅ IC3 TOGET!
(19-04-2026, 09:15 PM)colazero Wrote: Det var ikke en 1-4 kamp men gassen gik af ballonen til sidst og så blev det unødigt stort. Tabatadzes røde kort må være det dummeste jeg har set længe. Ellers helt surrealistisk at tabe 1-4 til så bovlamt et FCK hold der dog blev reddet af et på gode indskiftninger. Det dummeste var, da dommeren gav Tabatadze det første gule kort. Det var en fantastisk veltimet tackling direkte på bolden. Vi sad lige ud for situationen, og jeg er stadig målløs over det. Jeg håber, klubben appellerer, men det gør de nok ikke. Jeg savner de gode gamle dage, hvor den slags tacklinger blev påskønnet. Til gengæld overså dommeren et klart frispark på Tabatadze i optakten til FCK's andet mpl, der reelt afgør kampen. 1 - 4 er r ikke et retvisende resultat.
19-04-2026, 10:50 PM
(This post was last modified: 19-04-2026, 10:51 PM by VB-stralis.)
Tabatadze gjorde ellers et fantastisk flot indhop. Fornemt drive. Glimrende afleveringer.
Meget enig i, at der ikke var gult ved det første gule kort. Vanvittigt flot timing. Kæmpefejl af en ellers god dommer. Det andet derimod var tåbeligt gjort. Håbløst. Tabatadze skal bare skoles, så bliver han en kæmpegevinst! Latterligt at indkassere TRE mål i de sidste 10 min. Så beder man selv om at blive gjort til grin! Især det sidste mål (hvor den sorte FCK'er) løfter bolden over samtlige tilstedeværende VB-spillere! Hvor blev vi dog latterliggjort! Så mangler vi kun den endelige afgørelse, hvor det sidste søm slås i!
20-04-2026, 07:31 AM
Enig i, at Tabatatzes første gule kort var en veltimet tackling. Fejldom!
Jeg sad nede i hjørnet og synes Blok E gjorde deres bedste. Beundrer, at folk synger, når vores situation er så håbløs. Men det kan være, at støtten ikke kunne høres længere oppe.
20-04-2026, 11:37 AM
Jeg synes ligesom mange andre at vi sætter mange gode kombinationer sammen i løbet af kampen, der e samtidig en god indstilling hele vejen rundt.
Der hvor vi stadigvæk fejler er ift. en række defensive aktioner hvor vi er for dårlige til at forsvare vores felt, forreste mand rammer ofte ikke bolden når der kommer indlæg også selvom boldene ligger i en højde hvor det bør kunne lade sig gøre, derudover får vi ikke sparket boldene ordentligt væk når de kommer i feltet. Velkov tør heller ikke gå ud af det lille felt og på egen hånd afværge disse situationer. Vi har ikke nogle individualister med tilstrækkeligt højt niveau til at vi kan blive rigtigt farlige, her mangler vi særligt en angriber som kan noget på egen hånd, eller som kan spille vores fløje fri i dybden. Det ærgrerlige ved vores situation er at det i mine øjne ikke er meget vi mangler for at være fuldt konkurrencedygtige med de andre hold, en stærk boksspiller og en god centerback ville måske kunne have tippet det hele til vores fordel - vi skulle måske have beholdt Chiakha..
20-04-2026, 12:17 PM
De mange tekniske fejl i går skyldtes klart den dårlige bane. Pinligt og vi får fortjent stor kritik for den. Vejret er ikke hele forklaringen for det er ikke kun i vejle der har været vinter. Så Lyngby den anden dag. Suveræn flot bane de har. Det skal vi også.
20-04-2026, 04:46 PM
(20-04-2026, 12:17 PM)colazero Wrote: De mange tekniske fejl i går skyldtes klart den dårlige bane. Pinligt og vi får fortjent stor kritik for den. Vejret er ikke hele forklaringen for det er ikke kun i vejle der har været vinter. Så Lyngby den anden dag. Suveræn flot bane de har. Det skal vi også. Skal vi ikke bare sige fuck transfers. Vi fyrer vores greenkeeper og får en ordentlig en som rent faktisk dukker op
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|