19-02-2026, 02:47 PM
(19-02-2026, 02:26 PM)Vindueknækkeren Wrote:(19-02-2026, 01:49 PM)vbfyn Wrote:Lytter ikke til en der skriver til mig privat at BLOK E skal starte en hold som slåsser imod de andre fanklubber. FØJ!(19-02-2026, 11:41 AM)Vindueknækkeren Wrote: Hvorfor er du ikke sportsdirektør hva smarte?
Hvem f.... tror du, du er..?
Så man må ikke give sin mening til kende om ledelsens gøren og laden, uden at man "bare selv kan tage jobbet.."?
(19-02-2026, 10:50 AM)Victor Wrote: Det var ikke naivt at tro på, at Faghir havde klassen. Det var naivt at tro på, at han ikke ville blive skadet.
Det er også dét, jeg mener. Vi kender alle Faghir's kvaliteter, men vi kender alle også hans skadeshistorik. Og ud fra dét, mener jeg, at Hemmersam burde have tilføjet forstærkninger. Især når vi også har Duin, som godt nok blev klar til de sidste kampe i '25, men som vel allerede var skadet igen, inden transfervinduet lukkede.
Hvis den sidste besked var til mig, så tager du fejl. Jeg har ikke skrevet til dig privat, og jeg kunne aldrig drømme om at opfordre til vold og slåskamp...