Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Træningskampe - vinteropstart 2026
Jeg tog ikke tid på ham, men Claus skrev at han fik de aftalte 30 min., så det må jo nok være sådan cirka. Jeg er da godt klar over, at vi to nok aldrig bliver enig om ham, men det afholder mig nu ikke fra stadig at tro på ham. Jeg synes at han ser OK fit ud, så noget må han da lave Smile Smile .
Reply
Så se lige hér, hvad VB's referent, Lars Christensen, skrev efter kampen:

Efter planen blev alle ti markspillere skiftet ud efter pausen ... Helt fremme nu Duin og Faghir.
- "Mens der var en god struktur over kampen i de første 45 minutter, bliver det mere og mere
en træningskamp - vi skifter yderligere to gange midt i halvlegen - kampbilledet er mere rodet."
(citat Claus Nørgaard) ... 67. Wahid Faghir ud - Anders K. Jacobsen

Eneste, der blev skrevet om Faghir. Jeg prøvede bl.a at fokusere på ham. Der var intet at berette om.
Nuvel, han rørte bolden indimellem. Han var klar til 22 usynlige min!
Reply
Jamen det er da også mærkeligt at han efter 3 måneder med skader, ikke lige går ind og lige banker 3 mål ind i sine første 22 minutter.
Reply
Tvivlen skal altid komme den "anklagede" til gode. Men hvis Faghir ikke senest i dette forår kommer op i gear og holder sig skadesfri i længere tid, vil jeg betragte ham som fodboldinvalid.

Dette er selvfølgelig ikke det mindste en anklage mod Faghir selv! Når der f.eks. er problemer med lysken, så er der problemer med lysken. Men når han ikke snart kommer derop i form, hvor hans krop kan klare den hårde træning, så må vi have en Plan B.
Reply
(13-01-2026, 09:13 AM)Victor Wrote: Tvivlen skal altid komme den "anklagede" til gode. Men hvis Faghir ikke senest i dette forår kommer op i gear og holder sig skadesfri i længere tid, vil jeg betragte ham som fodboldinvalid.

Tak for info.
Reply
(13-01-2026, 09:13 AM)Victor Wrote: Tvivlen skal altid komme den "anklagede" til gode. Men hvis Faghir ikke senest i dette forår kommer op i gear og holder sig skadesfri i længere tid, vil jeg betragte ham som fodboldinvalid.

Dette er selvfølgelig ikke det mindste en anklage mod Faghir selv! Når der f.eks. er problemer med lysken, så er der problemer med lysken. Men når han ikke snart kommer derop i form, hvor hans krop kan klare den hårde træning, så må vi have en Plan B.

Jamen så må Jonathan Amon jo ifølge dig være fodboldinvalid nu.
Reply
(08-01-2026, 06:11 PM)colazero Wrote: Flashscore.com har sat en VB kamp på den 26 januar hvor modstanderen bliver Botev Vratsa fra Bulgarien. Siden har også en kamp den 31 januar mod Næstved, men den tror jeg ikke passer. Eller rettere - det er jeg ret sikker på ikke gør. For både Næstved og Vanløse skriver på deres sider, at de skal møde hinanden. Så tyder på at nogen ved Flashscore har taget fejl. Den bulgarske klub skriver dog på deres hjemmeside at de har en kamp mod Vejle.

Nå, jeg kan i VB appen se at der står vi spiller den 31 januar mod Næstved. Næstved skriver de møder VIF og Vanløse IF skriver de møder Næstved.
Reply
(13-01-2026, 02:45 PM)colazero Wrote:
(08-01-2026, 06:11 PM)colazero Wrote: Flashscore.com har sat en VB kamp på den 26 januar hvor modstanderen bliver Botev Vratsa fra Bulgarien. Siden har også en kamp den 31 januar mod Næstved, men den tror jeg ikke passer. Eller rettere - det er jeg ret sikker på ikke gør. For både Næstved og Vanløse skriver på deres sider, at de skal møde hinanden. Så tyder på at nogen ved Flashscore har taget fejl. Den bulgarske klub skriver dog på deres hjemmeside at de har en kamp mod Vejle.

Nå, jeg kan i VB appen se at der står vi spiller den 31 januar mod Næstved. Næstved skriver de møder VIF og Vanløse IF skriver de møder Næstved.

Vi spiller ikke imod næstved. Vi møder Viborg, det er bare dem som der laver appen der er amatøre
Reply
* 5. jan: VB træningsstart! Velkommen til Claus Nørgaard. Det bliver godt!
* 6. og 7. jan: testdage
* 10. jan kl 14: Vejle Boldklub - B. 93 (4-0)

lørdag 17. jan kl 12: Vejle Boldklub - Viborg FF 1-1
søndag 18. jan - torsdag 29. jan: Træningslejr i Ayia Napa, Cypern (med arrangerede kampe)

lørdag 24. jan kl 13.30: Vejle Boldklub - FC Botev Vratsa (Parva Liga, Bulgarien)
søndag 25. jan kl 10: Vejle Boldklub - Olympiakos Nicosia (Cyprus League, Cypern)
onsdag 28. jan: Vejle Boldklub - FC Ararat-Armenia (Armenske Premier League, Armenien)
onsdag 28. januar: Vejle Boldklub - FC Botev Vratsa (Parva Liga, Bulgarien)

NÆSTE TURNERINGSKAMP: MANDAG 9. FEB KL 19: VB vs. FCF (om 18 dage slår vi til!)
Reply
(13-01-2026, 03:04 PM)Vindueknækkeren Wrote:
(13-01-2026, 02:45 PM)colazero Wrote:

Vi spiller ikke imod næstved. Vi møder Viborg, det er bare dem som der laver appen der er amatøre

Du er vidst også en amatør. Kampen mod Viborg er d. 17. januar. Så der er ikke nogen konflikt ved en eventuel Næstved-kamp d. 31. januar.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)