Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
F.C. København - VB (3-0)
Det ser ud til at det er vigtigt at CN leverer en sejr en af de kommende kampe for at truppen bliver ved med at tro på at han kan levere et højt pointsnit i næste sæson, truppen har virkelig brug for nogle succesoplevelser..
Reply
Jeg véd efterhånden ikke, hvor mange kampe vi har spillet med CN ved roret, men efterhånden virker det farceagtigt at høre,
hvor godt vi træner, hvordan der er fremgang at spore på træningsbanerne - når det uge efter uge afsløres, at der ingen fremgang er!
Komiske Ali! - Vi har endnu ikke vundet én eneste kamp med cheftræner Nørgaard! Det er jo horribelt!

Claus Nørgaard mener, vi fortsat bevæger os i den rigtige retning. Spændende! Og spændende hvornår det så kan ses i turneringen.
"Vi træner godt" - javist - vi scorer sikkert også mange mål til træningen - altså mod os selv. Måske pga ringe forsvar!?
"Vi bevæger os fortsat i den rigtige retning" - så vidt jeg kan se, hedder retningen 'korteste vej ned i divisionen'!
CN hæfter sig (efter 0-3) ved en god første halvleg. Tja, så var den altså heller ikke bedre.
Bo Svensson udtalte (efter 3-0), at FCK havde spillet en rigtig skidt kamp, med masser af plads til forbedringer.
Sagt af to trænere for hold i samme række!

Der skal åbenbart en del mindre til at imponere Nørgaard end Svensson. (- eller er det bare floskler fra CN's side?)
Reply
Bo Svensson siger det mest sandfærdige om forskellen mellem VB og FCK:

"Vi vinder, fordi vi har bedre individuelle spillere på den sidste trediedel af banen..."

Dette betyder, at kæfte op om at fyre CN er hen I vejret. Når modstanderen har bedre spillere, så vil vi tabe ni ud af ti gange - uanset hvem der er træner.

CN har tidligere udtalt, at han glædede sig til sommerpausen, hvor han fik mulighed for at sætte sit præg på holdet ved at få nogle forstærkninger. Det ser jeg også frem til.
Reply
(28-04-2026, 08:36 AM)Viktor Wrote: Bo Svensson siger det mest sandfærdige om forskellen mellem VB og FCK:

"Vi vinder, fordi vi har bedre individuelle spillere på den sidste trediedel af banen..."

Dette betyder, at kæfte op om at fyre CN er hen I vejret. Når modstanderen har bedre spillere, så vil vi tabe ni ud af gange - uanset hvem der er træner.

CN har tidligere udtalt, at han glædede sig til sommerpausen, hvor han fik mulighed for at sætte sit præg på holdet ved at få nogle forstærkninger. Det ser jeg også frem til.

Hørt, Hørt!! Helt enig - tålmodighed, tålmodighed - det er det vi har behov for. Det har vi ikke haft i adskillige år. Det har altid været: ud med træneren - væk med spilleren osv. Tålmodigheden på den lange bane har aldrig været VBs eller VBs fans kendetegn.
Reply
Jeg har ikke set kampen men kan konstatere, at Enggaard for tredje kamp i streg får advarsel - og nu karantæne - for at hive en modspiller i en omstilling. Det er sgu for dumt, men nu har han så fri til at tænke sig om i næste runde...
Reply
Jeg er bestemt tålmodig. Jeg er også rimelig afslappet med situationen lige nu. Lige så vel som træneren. Men imponeret er jeg ikke og hvis der ikke er tydelig fremgang fra starten af næste sæson, så begynder tålmodigheden at forsvinde tror jeg. Jeg synes altså godt man med en vis rimelighed kunne forvente bedre end det vi har set i denne sæson. Ikke denne kamp isoleret set. At tabe i Parken er hvad det er.
Reply
Imponeret er jeg heller ikke, og hvis der ikke er tydelig fremgang fra starten af næste sæson, begynder tålmodigheden at forsvinde.
I hvert fald for mit vedkommende. Forholder mig skeptisk afventende! Det har bare ikke været godt nok, hvad vi har oplevet siden trænerskiftet.
Tilløb javist, men det er endt galt hver eneste gang. Ikke én eneste sejr i 2026, og om lidt skriver vi maj! Et kvart år er forløbet i 'tomgang'!
Der skulle gerne kunne ses fremskridt på et hold, der ikke fungerer. Indtil videre har fremskridtene ikke kunnet ses, kun høres (ord, ord, ord).

Man burde i allerhøjeste grad kunne forvente bedre end det, vi har set i denne sæson. Både før og under Nørgaard!
(Vi har en direktør, en sportschef, en scout, en cheftræner, to assistenttrænere, en målmandstræner, analytikere, fysioterapeuter mm.
Ikke én eneste sejr over de hold, vi skulle kunne hamle op med (FCF, SIF, RFC, SjF ell VFF). Pånær OB for et halvt år siden!
Bruger en formue på en træningslejr på Cypern. Hvor ser vi effekten? Hvornår? Og hvorfor ikke? Ja, jeg er SKUFFET! )
Reply
Enig i, at det skal blive bedre næste år. Men jeg tror ikke, at det vil betyde sejr på sejr fra starten. Jeg tror let, at det kan ende med kriser undervejs. Se på f.eks. AaB og Horsens. Jeg håber dog, at vi om et år er med i oprykningskampen, men at vi på det tidspunkt ligger, som Lyngby nu gør, det er jeg slet ikke sikker på.
Reply
(28-04-2026, 08:42 AM)Kurt Wrote:
(28-04-2026, 08:36 AM)Viktor Wrote: Bo Svensson siger det mest sandfærdige om forskellen mellem VB og FCK:

Dette betyder, at kæfte op om at fyre CN er hen I vejret. Når modstanderen har bedre spillere, så vil vi tabe ni ud af gange - uanset hvem der er træner.

Hørt, Hørt!! Helt enig - tålmodighed, tålmodighed - det er det vi har behov for. Det har vi ikke haft i adskillige år. Det har altid været: ud med træneren - væk med spilleren osv. Tålmodigheden på den lange bane har aldrig været VBs eller VBs fans kendetegn.

Tålmodighed , tålmodighed skriver du ? Hvis der er nogen der har tålmodighed må det da være VB tilhængere som i årtier har ventet på at VB fik et konkurrence dygtigt superligahold . Prøv at byde eks Brøndby eller FCK det samme som VB har gennemgået bare de sidste 25 år . 
Reply
(28-04-2026, 11:24 AM)Senior Wrote:
(28-04-2026, 08:42 AM)Kurt Wrote:

Tålmodighed , tålmodighed skriver du ? Hvis der er nogen der har tålmodighed må det være VB tilhængere som i årtier har ventet på at VB fik et konkurrencedygtigt superligahold . Prøv at byde eks Brøndby eller FCK det samme som VB har gennemgået bare de sidste 25 år. 
Jeg har bare accepteret, at sådan er det at være VB fan - det går op og ned. Kommer altid på stadion - det kan ikke være anderledes. Undlader at skælde alt for meget ud, da jeg er af den overbevisning, at alle i VB gør deres bedste. Af og til kommer der sure opstød, men de er væk, når der er sovet på det.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)