3-4-3, Bach som venstre angriber.
Gundelund tilbage på bænken
Edit: Sønderskov starter i stedet for Lund.
Gundelund tilbage på bænken

Edit: Sønderskov starter i stedet for Lund.
|
Sønderjyske - VB (2-1)
|
|
3-4-3, Bach som venstre angriber.
Gundelund tilbage på bænken ![]() Edit: Sønderskov starter i stedet for Lund.
02-11-2025, 05:57 PM
Tabatadze. Hvad skal man næste sige.
Lige så genial han er offensivt, lige så katastrofal er han defensivt. Fantastisk mål, men desværre også et utroligt dumt rødt kort, og alt for mange dårlige eller manglende tilbage løb, og elendige opdækninger. Specielt de første 20 min var han helt væk defensivt. Nu står vi så foran et bjerg af en 2. halvleg. 10 mod 11. Det er svært at se hvordan det skal gå godt. Vi kan slet ikke holde på bolden. Xg var kort før pausen 0,07 og boldbesiddensen til sidst 90%/10%. Det er hårdt at være VB-fan.
02-11-2025, 06:06 PM
(02-11-2025, 05:57 PM)SteenBiilmann Wrote: Tabatadze. Hvad skal man næste sige. Ja og mon ikke nogle fans finder en måde at beskylde prelec for det røde kort
02-11-2025, 06:46 PM
Fedt med det nye forum
![]() Uden at have adgang til kampen idag, vil jeg bare juble over det, der er en stor nyhed for mig: At Thomas Gundelund er tilbage. Havde indtrykket af at han var ude til starten af foråret - men det er jo slet ikke tilfældet. Det kan blive guld værd. Tabatadze ? Enig med Steen - hvad skal man sige ? Et meget frisk pust på venstre kanten - med i guder hvor dumt et gult (nr 2) og dermed rødt.
Først: Tak for det nye forum.
Tonen i debatforum på Facebook er ikke altid rar, så dette alternativ er meget velkomment. Mht. til kampen i dag så kan der jo ikke siges så meget til resultatet. Sønderborg ret dominerende generelt. Jeg er lidt blandet i mine følelser m.h.t. Tabatadze. Jeg kan helt vildt godt lide hans energi og gåpåmod. Teknisk og taktisk er han også umiddelbart god. Mere af det tak, fra andre spillere! Men han skal lære at styre det. Det gjorde han ikke i dag og vi endte i undertal i størstedelen af kampen. Og det endte med at vi tabte. Vi gjorde det dog ikke dårligt i undertal, og alt taget i betragtning synes jeg vores spillere kæmpede godt for sagen. Vekic stod en flot flot kamp igen i dag. Endnu en kamp hvor man kan sige at vi tabte på grundlag af personlige fejl. Dem skal vi have luget ud i, uden at miste intensiteten. Andre hold kan, det kan vi også! Edit: Hvor er det ærgerligt at vi ikke kan holde 3 minutter mere, det kunne være blevet et kæmpe moralboost for vores spillere. Edit 2: En personlig frustration. Kommentatorerne hepper i hele kampen IMHO på Sønderjyske og er meget farvede i deres bedømmelser af situationer. Som om de har en agenda, og det er ikke en der er god for VB. Jeg forstår godt at det handler om seertal osv, men en smule neutralitet ville dog pynte.
02-11-2025, 07:22 PM
Helt enig med ivrak.
Vekic er simpelthen en klasse-målmand. Tabatadze var jo reelt årsagen til at vi tabte igen i dag. Desværre. Han er fantastisk offensivt, men katastrofal defensivt. Intet mindre. Jeg mener vi skal spille ham som venstre kant, og absolut ikke som back. Den plads skal Bach have. Tilbage står fakta: Vi har tabt igen igen. Vi begynder at være isoleret i bunden. Der synes ikke at være megen udvikling i spillet eller taktikken. Næsten tværtimod, synes jeg at vi virker låste, og måske også en lille smule opgivende. Jeg siger ikke at omklædningsrummet er tabt, men jeg synes der er meget i konstruktionen der knager. Øv.
hmmm, kommenterede Hemmersam overhovet på Prelec idag. Ingen rykdækning i dag, da han fokuserer på at få holdet til at fungere.
PRELEC er ude i morgen. 100%.
02-11-2025, 08:04 PM
(This post was last modified: 02-11-2025, 08:05 PM by VB-Koebenhavner.)
Sjældent har jeg set så ringe et VB hold, som det jeg så i 1.halvleg. Vi lignede et 3.divisionshold --føringen ren lucky punch
Fin fight i 2.halvleg Hvad var taktikken fra kampens start???????? Og er det ikke noget desperat at sætte Bach ind som angriber fra start efter at han har været ude siden Fredericia -kampen
02-11-2025, 09:15 PM
(This post was last modified: 02-11-2025, 09:17 PM by VB-stralis.)
Jo, alting sejler! Og dén mand man håber på springer ud - Tabatadze - laver et tåbeligt gult/rødt kørt.
Vi spillede en direkte ringe 1. halvleg - en masse spillere skiftet ud. En flad indsats i en livsvigtig kamp, og naturligvis skal SE da lige have udligningen i de døende sekunder i 1. halvleg - og sejrsmålet efter 93:30! Det var vist dén sæson. Utroligt skuffende kamp. - Var dét det bedste, vi evner? I de seneste 11 kampe har vi hentet 3 points (smidt 30 ud med badevandet)! SE havde idag ca 240 succesfulde afleveringer - VB havde 75! Siger jo alt!
02-11-2025, 10:48 PM
For mig at se er dette Projekt kulsejlet Totalt. Bare det at se Statistikken fra kampen sige jo alt.
Bold Besiddelse 79 - 21 Totale skud 29 - 3 Skud på Mål 10 - 2 Hjørnespak 10 - 0 Afleveringer 87 % - 57 % Hvis vi har en ansvarlig ledelse i Vb skal der satme snart til at ske noget. Vi er jo efterhånden så lang fra skiven man kan komme på samtlige parametre. Kæft hvor bli`r man træt. |
|
« Next Oldest | Next Newest »
|