16-03-2026, 09:20 PM
Det er vanvittigt det her!
FORZA VB 4EVER
|
Silkeborg - VB (1-1)
|
|
16-03-2026, 09:33 PM
Har vi fået en træner der er handlingslammet? Eller hvorfor kommer der ikke nogen indskiftninger på et hold, der ikke fungerer?
16-03-2026, 09:40 PM
Fyr den skod træner, hvis vi ikke vinder nu. Alle har kunnet se at vi ikke har spillet siden vi scorede.
FORZA VB 4EVER
16-03-2026, 09:52 PM
Hvor er det sørgeligt at se hvordan vi, efter en positiv start, stille og roligt giver initiativet væk.
Det er ikke fordi SIF spiller godt, at den her kamp vender, men fordi vi holder op med at spille. Hold op hvor jeg savner noget ild i øjnene. De er så bange for at spille at det hele bliver forkrampet. Man bliver så frustreret.
16-03-2026, 09:53 PM
Det er simpelthen helt, helt utroligt så ringe indlæg Christian Sørensen slår. Han har ikke slået et eneste godt indlæg eller hjørnespark i hele sæsonen.
16-03-2026, 09:55 PM
Jeg vil ikke sige jeg er overrasket. Man har så mange gange set vi har spillet en god halvleg for så at stoppe helt op. Men alligevel er jeg noget skuffet da vi førte så længe og trods alt havde rimelig styr på det i den periode de scorede. Tonni Adamsen havde nok scoret på den Gammelgaard kom frem til.
16-03-2026, 09:56 PM
Det var vel nok det. Vi rykker ned.
Ansvaret for pointtabet i dag ligger hos Claus Nørgaard. Hans totale passivitet i 2. halvleg er katastrofal. Elendigt trænerarbejde. Han er dumpet. Intet mindre. Bør fyres, og så kan Kiel tage den i 1 div. og forhåbentligt op igen. Trist, som de fine ord og intentioner er gået totalt i opløsning. Dårlig ledelse hele vejen igennem.
16-03-2026, 09:57 PM
Fortjent VB rykker ned. 3 point i 12 udekampe. Elendigt.
Håndbremsen trukket som sædvanligt under ham den træner.
FORZA VB 4EVER
17-03-2026, 12:05 AM
Jeg tror CN's problem i dag var at vi ikke havde særligt boldfaste spillere at sætte ind på de tre offensive positioner, derfor var frygten nok at vi ville blive presset yderligere ved eksempelvis at sætte Bismark eller Camara ind. Det sagt så er jeg også af den tro at vi trods alt burde have gjort noget, lidt før, for at se om vi kunne have lukket kampen, vi var dog meget tæt på og vi havde jo egentlig mulighederne for at afgøre det. Jeg synes egentlig at CN sætter holdet godt op, men jeg tror også at Kielstrup kunne have fået 3 point ud af en kamp som denne i sidste sæson, CN har endnu ikke formået at ændre kampe som ligger på vippen.
Derudover så er vi jo bare vildt hårdt ramt på skader, Velkov er ude, nok også LN, Faghir, Duin, Hjulsager ikke i topform osv., vi har med andre ord ikke en stamme som kan præstere stabilt fordi vi løbende har for mange spillere ude med skader og spillere som ikke er i form, her falder meget tilbage på Hemmersam som ikke har skabt en ordentlig trup-sammensætning. Jeg kan godt lide at CN løbende giver spilletid til unge spillere som eksempelvis Max Jensen, da de bliver vigtige i næste sæson, men det er også vigtigt at han begynder at vise at han kan tippe nogle 50/50 kampe over på den rigtige side, ellers så risikerer han at miste truppen. Til FCF kampen fik han ikke sat den rigtige startopstilling, og tilgangen var også forkert. Randers kampen bar præg af mange dårlige individuelle præstationer, her tror jeg ikke CN kunne gøre så meget. Mod AGF og SIF synes jeg præstationen har set fornuftigt ud, men de to kampe skulle have givet 2-3 point mere.
Det blev ikke grimt, som jeg frygtede - men nervepirrende. Og det er jo egentlig det, vi alle kan lide ved fodbolden. Ærgerligt vi ikke holder føringen, men en ok indsats af hele holdet - ikke prangende, men sat ud fra alle skaderne, kunne resultatet have været helt anderledes. Sjovt nok går det VB bedst, når jeg ikke forventer noget af dem. Så på fredag forventer jeg ikke, at vi får et ben på jorden....
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|